Skocz do zawartości

39dll


Syliush

Rekomendowane odpowiedzi

Podstawowa zasada: nie wysylaj danych ktore nie sa identycznie indexowane w obu klientach. czytaj: nie wysylaj indexow zasobow, bo w obu klientach moga miec zupelnie inne indexy (no chyba ze nie ladujesz nic dynamicznie ani nie kasujesz w czasie gry, ale tak czy inaczej nie polecam tego robic). Najlepiej zrobic mape (kontener: ds_map) i do niej wpisywac nazwe zasobu oraz jego index i ta nazwe przesylac miedzy klientami. przy odbieraniu nazwy drugi klient sprawdza jaki index ma dana nazwa zasobu i ja wykorzystuje - to sposob unikniecia bledow z niekopatybilnoscia pomiedzy klientami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

global.sprites = ds_map_create();

 

przy ładowaniu zasobów np.:

ds_map_add( global.sprites, "ludek", sprite_add( blablabla ) );

 

Później przesyłasz string "ludek", ew. jakiś numerek zamiast tego, a przy odbiorze

sprite_index = ds_map_find_value( global.sprites, readstring() );

 

Ot i cała filozofia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...