Skocz do zawartości

Wiedźmin KE beta versji testowej :p


Nirvan

Rekomendowane odpowiedzi

Gatunek : Fantasy, RPG - platformowe...

 

Autorzy :

 

Pomysł : Nirvana(czyli ja)

Programowanie : Nirvana(czyli ja) (skrypty do inventory napisał mi Psichix i dziękuje mu za to bardzo :thumbsup: )

Fabuła : Lopez i ja

Grafika : Narazie tylko ja

Muzyka : Grzegorz Ciechowski z Filmu "Wiedźmin"

 

screeny : http://www.gamedev.pl/projects.php?x=view&...&comments=1

 

Najstarsza wersja

 

Download : https://gmclan.org/up2856_3_wiedzmin_beta_of_test.html

(10 mb)

 

Nowsza wersja : http://www.esnips.com/doc/4db0f036-aa92-44...Witcher-COE-old

 

Gra jest teraz robiona w całkowitym 3D i troszkę czasu minie zanim wyjdzie kolejna wersja do grania .

 

Na tej wersji jestesmy na treningu w Kaer Morchen .

 

Sterowanie :

 

strzalki + shift - skok z rozbiegu

shift - chwytanie krawędzi

shift - pierwszy atak sekfencji a potem strzalkami

strzalka w jakimś kierunku + góra/dół - turlanie się/salto i wtedy nadusić shift to zrobi dodatkowy atak .

ctrl - użycie znaku

1-4 - znaki aard,quen,igni,yrden

enter - rozmowa (czasami nie działa ale w końcu zadziała)

R - powrót do kaer morchen

 

mówcie jeszcze czy wam działa płynnie czy nie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W menu podczas gry jest powazny blad: "Powrut"..

EDIT: no i walka jest jakas monotonna i strasznie dluga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To 'powrut' jest tak zrobione bo czcionka nie czytała polskich znaków wyglądałoby tak : Powr(jakaś litera jakby oe zlane z sobą)t

 

Japanstache

 

Nie wiem dlaczego wyskakuje ten komunikat u ciebie , na kilku kompach jak sprawdzałem to na kilku nie wyskakiwał ten bład a na kilku wyskakiwał ... :angry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To 'powrut' jest tak zrobione bo czcionka nie czytała polskich znaków wyglądałoby tak : Powr(jakaś litera jakby oe zlane z sobą)t

Ale to nie znaczy, że masz walić byki, słaba ta twoja wymówka.

Nie wiem dlaczego wyskakuje ten komunikat u ciebie , na kilku kompach jak sprawdzałem to na kilku nie wyskakiwał ten bład a na kilku wyskakiwał ...

To TY musisz zadbać o to, by graczom twoja gra działała, nie oni... Ja robiąc swoją grę muszę walczyć z błędami, których na oczy nie widziałem i nie narzekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://img395.imageshack.us/my.php?image=beztytuung5.jpg a gdzie drzewka :(

doszedłem do końca drugiej planszy chyba był koniec rozumiem to demo ale chwilkę tylko przetrzymałem strzałkę w prawo i drzewka se na piwko poszły.

PS. PsichiX nie wysiliłeś się do tego inventory :P nawet okienka z informacja o danym itemie mu nie zrobiłeś^^

 

Edit:

to zrób może że player nie może wychodzić poza room

 

Edit:

Spróbujesz czy próbujesz ważne żeby było bo tak to musiałem wkładać i wykładać itemy żeby zobaczyć najlepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra jest całkiem w porządku (na razie jeszcze nie obczaiłem jak robić combosy) tylko podczas nacisnięcia którejś z opcji wyskakuje:

 

GML
ERROR in

action number 3

of Mouse Event for Left Released

for object butt_char_cl:

 

File does not exist.

 

PS: Nie żebym się czepiał, tylko jeśli gra jest po polsku to po co to PRESS ANY KEY?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten projekt całkiem pozytywnie mnie zaskoczył. Czytając wcześniej temat w dziale zapowiedzi nie spodziewałem się, że będzie to coś wartego uwagi. Jednak po zagraniu w betę zmieniłem zdanie. Gra się całkiem przyjemnie, gra jest grywalna i na prawdę ma potencjał. Mam nadzieję że tak jak obiecałeś rozwiniesz system kombosów, bo na daną chwile walka jest trochę monotonna. Graficznie wygląda dobrze, jednak animacja biegu naszego bohatera przy schowanym mieczu jest nieco dziwna. Rozkłada on ręce na boki i biegnie jakby udawał samolot. Jeśli masz taką możliwość to mógłbyś to zmienić. Mi gra chodzi płynnie, a jedyny błąd wyskakiwał przy przełączeniu na ekran statystyk, bodajże po wciśnięciu klawisza"C", innych błędów nie zauważyłem. Czekam z niecierpliwością na kolejną wersję dema, a jeszcze bardziej na pełną. Daję 4 gwiazdki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Odświeżenie :

 

Nowsza wersja : http://www.esnips.com/doc/4db0f036-aa92-44...Witcher-COE-old

 

Gra jest teraz robiona w całkowitym 3D i troszkę czasu minie zanim wyjdzie kolejna wersja do grania .

 

Na tej wersji jestesmy na treningu w Kaer Morchen .

 

Sterowanie :

 

strzalki + shift - skok z rozbiegu

shift - chwytanie krawędzi

shift - pierwszy atak sekfencji a potem strzalkami

strzalka w jakimś kierunku + góra/dół - turlanie się/salto i wtedy nadusić shift to zrobi dodatkowy atak .

ctrl - użycie znaku

1-4 - znaki aard,quen,igni,yrden

enter - rozmowa (czasami nie działa ale w końcu zadziała)

R - powrót do kaer morchen

 

mówcie jeszcze czy wam działa płynnie czy nie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gralem ale szczerze mówiąc nie wiem co trzeba zrobic, na yutubie widzialem ze trzeba pogadać z typkami więc moje pytanie: jak sie rozmawia? bo klikam wszystko wciskam wszystko i nie idzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Egzekutor , to menu chyba będzie nawet w wersji w 3D .

 

sorry , zapomniałem napisać , czasami gadanie nie działa , trzeba odejść i podejść kilkaa razy do skutku , jak się stoi obok gościa kliknąć enter .

Aby powrócić do pierwszego pokoju (nie dorobiłem tego jak się dochodzi do końca zadania) wdusić R .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...