Skocz do zawartości

Alien Territory [AT]


gnysek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 638
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jestem ciekaw czy jesli ci zolnieze beda przechodzic na strone obcych to czy rozgrywka za szybko sie nie zakonczy. mam nadzieje ze nie i rownowaga sił zostanie zachowana,

 

Nawet ja sam nie jestem w stanie tego sprawdzić, po prostu będzie trzeba ciągle testować z innymi graczami. Naszczęście to nie Almora i balans nie będzie taki skomplikowany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grał ktoś w cs 1.6 na zombie mod tam jest tak że np. na początku rundy jeden gracz zamienia się w obcego i zaraża innych poprzez dotyk i jeżeli wszystkich zarazi to obcy wygrali a jeżeli gracze zabija wszystkich zarażonych to gracze wygrają. Są też zamiany w nemezis potwora z 20000 hp i on zabija za 1 hitem jednak nie zamienia w obcego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grał ktoś w cs 1.6 na zombie mod tam jest tak że np. na początku rundy jeden gracz zamienia się w obcego i zaraża innych poprzez dotyk i jeżeli wszystkich zarazi to obcy wygrali a jeżeli gracze zabija wszystkich zarażonych to gracze wygrają. Są też zamiany w nemezis potwora z 20000 hp i on zabija za 1 hitem jednak nie zamienia w obcego.
Sorka, niestety widocznie wcale w tą grę wcale. Tutaj łatwo oberwać od potwora, więc ciężko by było być człowiekiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja grałem w CS: Source i tam też tak jest w ZombieMod jak Syliush pisze. W Aliens będzie tak, że gracz musi zginąć poprzez utratę całej energii, bo przez dotyk, to gra żołnierzem stała by się trudna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grał ktoś w moda Gloom do quaka2?

Są tam 2 rasy - ludzie i alieny.

Runda trwa tak długo, aż któraś z ras wyginie - nie będzie mogła się zrespawnować.

ludzie spawnują się w specjalnych teleportach -które można sobie dobudowywać (na początku są już na mapie)

Alieny zaś w specjalnych jajach ;p

Są też różne klasy, które można "kupować" za fragi.

Jak się to czyta, to może wydawać się gówniane, ale sam ten mod i gamepady wymiatał :D

 

Tu można poczytać o całym gameplayu (Ja nie spamuje xD)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm to też ciekawe rozwiązanie. Zrobić tryb "Race elimination" ( czy jakoś tak ) i będzie właśnie tak, że na początku każda rasa wybiera sobie na całej mapie spawn pointy, każdy ma po np. 3 życia i kto kogo wyeliminuje :) Oczywiście można to jeszcze ubarwić bardziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

To ja dam propozycje trybów:

 

Capture the Flag (Capture and Hold) / Przejmij i utrzymaj

Trzeba przejąć określone miejsca na mapie. Fragi na zdobytym terenie liczą się x2. Wygrywa drużyna która pierwsza ściągnie określoną liczbę fragów broniąc przejętego terenu, a nie ta która będzie posiadała więcej miejsc.

 

Deathmatch / Ofiary wojny

Standartowy tryb Free 4 All.

 

Team Deathmatch/ Drużynowe Ofiary Wojny

Obcy kontra Marines

 

Alien Deathmatch (Alien Survival)

gra trwa aż zostaną sami obcy (tryb ze newsa GS)

 

Bomb Mission (Search and Destroy) / Odszukaj i zniszcz

Podkładanie bomby na terytorium Obcych lub Marines (zależnie od trybu). Po drużyna chroniąca celu ma kilkanaście sekund na rozbrojenie ładunków.

 

Assasination / Zamach

Jeden gracz to cel, reszta go chroni przez określony z góry czas.

 

Search and Retrieve / Odszukaj i Odzyskaj

Na mapie w losowym miejscu pojawia się przedmiot, który trzeba zanieść do bazy wroga. Drużyna która doniesie wyznaczoną (np. 3) liczbę przedmiotów wygrywa. Na mapie jest zawsze jeden przedmiot na raz.

 

Stealth / Misja w ukryciu

Jeden gracz jest niewidzialny, ale może używać tylko granatów. Wygrywa gdy zabije np. 5 osób, a przegrywa gdy zginie.

 

Saper Deathmatch

Na mapie znajdują się ukryte miny. Wdepnięcie na minę oznacza śmierć i punkt dla drużyny przeciwnej.

 

Exactly Frag / Dokładne Fragi

Każdy gracz ma do zabicia 10 przeciwników. Wygrywa drużyna w której wszyscy gracze zjadą do zera pierwsi.

 

 

Po całej kampanii nowa mapa. Oczywiście powinno dać się na serwerze ustalać w które tryby można grać, albo losować zawsze 5 z nich (część da się przeprowadzać dla obu ras, więc np. Team Deathmatch to zawsze dwie misje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Ja za mało gram w strzelanki online, więc to są jedyne jakie wpadły mi do głowy :P Ale myślę, że jeżeli była by szansa aby dać do gry wszystkie, to chyba była by najbardziej rozbudowana gra na świecie xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie malutkie ubarwienie trybu Gnysia

 

 

Stealth II - Gracze sterujący obcymi są niewidzialni dopóki się nie poruszą. W czasie tury muszą np. zniszczyć jeden z generatorów na mapie. Ludzie bronią. Brak respawnu.

Assasination II - Jeden człowiek jest VIPem, reszta jego obstawą. Aliensy mają za zadanie załatwić VIPa przed upływem tury. Ludzie w tym trybie się nie respawnują

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm fakt, obcy nagle wylatujący z bocznych scian gdzie jest wentylacja wprost na niczego nie spodziewającego sie gracza... Mogło by być ciekawie. Wiem ze na pewno w sadze Obcy alieny praktycznie zawsze poruszały sie kanałami wentylacyjnymi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje propozycje co do trybów:

To Destroy the Core (Zniszczyć Rdzeń)

Marines muszą przedostać się na terytorium alienów i zniszczyć ich "matkę" (starą XD), a alieni muszą zniszczyć marinesom generator, który pozwala marinesom generować tlen przy respawnie. Zniszczenie powoduje zatrzymanie respawnów dla drużyny poszkodowanej.

Forgotten Tower

Marinesi i alieni zaczynają niedaleko siebie po jednej stronie mapki, po drugiej stronie mapy jest wyjście. Wszyscy członkowie drużyny muszą wydostać się z Forgotten Tower zanim zrobi to drużyna przeciwna. Gracz po opuszczeniu FT musi czekać na resztę*

* - żeby się tacy nie nudzili, mogą mieć odsłoniętą mapkę i mówić innym gdzie mają iść.

Base War

Każda drużyna zaczyna w swojej bazie. Na mapce są jeszcze inne bazy do zajęcia (np. 3, 5). Zajęta baza produkuje amunicję i dostarcza broni marinesom a dla alienów - zwiększa szybkość regeneracji. Celem drużyny jest zajęcie wszystkich baz.

 

Mam jeszcze taki pomysł co do grafiki: mapki to labirynty gdzie nie ma wyjścia, tak więc, czy będzie możliwość oglądania kosmosu, ciał niebieskich, słońca itp.? Np. w Base War bazy byłyby niewielkimi stacjami kosmicznymi do których można dostać się na różne sposoby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sugeruj się nazwą... może być przecież jakiś satelita lub stacja kosmiczna, która się rozwala. Choć jak teraz to czytam to jednak jest głupie :P Chodziło mi o tryb gdzie trzeba uważać na różnorakie pułapki, gdzie każdy w teamie musi coś robić, bo inaczej nic nie wypali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje propozycje co do trybów:

Forgotten Tower

Marinesi i alieni zaczynają niedaleko siebie po jednej stronie mapki, po drugiej stronie mapy jest wyjście. Wszyscy członkowie drużyny muszą wydostać się z Forgotten Tower zanim zrobi to drużyna przeciwna. Gracz po opuszczeniu FT musi czekać na resztę*

* - żeby się tacy nie nudzili, mogą mieć odsłoniętą mapkę i mówić innym gdzie mają iść.

Tryby hmyh, rzeczywiście uciekanie z "wieży" czy też jakiegoś bunkra jest przesadą, z tego co pamiętam niektóre serwy utka 2k4 miały takie mapy z przerobionego trybu assault, nawet fajna sprawa, ale na główną rozgrywkę to się nie nadaje ;).

 

 

To ja dam propozycje trybów:

 

Capture the Flag (Capture and Hold) / Przejmij i utrzymaj

Trzeba przejąć określone miejsca na mapie. Fragi na zdobytym terenie liczą się x2. Wygrywa drużyna która pierwsza ściągnie określoną liczbę fragów broniąc przejętego terenu, a nie ta która będzie posiadała więcej miejsc.

 

Bomb Mission (Search and Destroy) / Odszukaj i zniszcz

Podkładanie bomby na terytorium Obcych lub Marines (zależnie od trybu). Po drużyna chroniąca celu ma kilkanaście sekund na rozbrojenie ładunków.

 

Assasination / Zamach

Jeden gracz to cel, reszta go chroni przez określony z góry czas.

Co do gnyskowych trybów:

Capture the Flag (Capture and Hold), myślę, że większość osób które zaczeły to czytać spodziewały się czegoś innego, powinna być zmieniona nazwa ;), według mnie fragi w takim punkcie w ogóle powinny się liczyć, tzn fragi powinny się liczyć tylko w momencie, w którym dana drużyna ma w posiadaniu punkt i fragi na "zdobytym terenie", lekki bez sens, tzn team i tak będzie starał się bronić "bazę" ;)

Bomb Mission (Search and Destroy) porządnego generatora, tak jak ogromnej matki nie rozwali zwykły ładunek C4, proponuje, żeby bomba była czymś większym i jakaś osoba musiała by ją nieść, była by wtedy powolna i nie mogła by strzelać (bombę można podnosić i opuszczać), dodatkowo daje to możliwość połączenia tego trybu z trybem Assasination / Zamach ;). Przykładowy wygląd, np. w przypadku marines metalową kulką niewiele większą od głowy, z migającą czerwoną lampką, a w przypadku obcych "żyjącą" (np. jak w przypadku zergów z SC) pulsującą kulką.

 

ED:

Moje propozycje co do trybów:

Base War

Każda drużyna zaczyna w swojej bazie. Na mapce są jeszcze inne bazy do zajęcia (np. 3, 5). Zajęta baza produkuje amunicję i dostarcza broni marinesom a dla alienów - zwiększa szybkość regeneracji. Celem drużyny jest zajęcie wszystkich baz.

przy okazji pomysł Matthewa Base War podsuną mi pewien pomysł, tzn urozmaicając jeszcze bardziej tryb Capture the Flag (Capture and Hold) można by stworzyć kilka punktów na mapie, ale tylko jeden który można posiadać i w pewnym momencie punkt który docelowo ma być chroniony zamieni się, czyli team posiadający w tym momęcie poprzedni punkt traci go i obydwa teamy rzucają się na nowy punkt; u góry ekranu mógłby być zegar odliczający czas do kolejnej zmiany punktu (oczywiscie następny pkt byłby wybierany losowo)

 

W grze można zrobić kilkanaście różnych zwykłych trybów, albo kilka, bardzo rozbudowanych i unikalnych ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Capture the Flag (Capture and Hold) czyli Przejmij i Utrzymaj w Killzone2 sprawdza się świetnie, bo liczą sie fragi tylko w pobliżu flag a nie to ile terenów masz przejęte - ważne ile na przejętym przez twoją rasę terenie ginie przeciwników. W tym trybie można nabić przy dobrej sesji nawet do 100 fragów na osobę! Są mistrzowie, co mają po 7 misjach 500 - 600 punktów, a ja na początku miałem po 20 - 30 za całość (7 misji, 2x wysadzanie, 2x zamach, deatchmatch, odszukiwanie i odzyskiwanie, przejmowanie i utrzymywanie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...