Skocz do zawartości
marcinch7

"Obrót" obiektu

Rekomendowane odpowiedzi

BYŁO!

GML
image_angle = direction;

direction = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)

!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie, że spamię, ale lepiej na odwrót :P (bo obrót będzie opóźniony o 1 stepa)

 

GML (Step)
direction = point_direction(x, y, mouse_x, mouse_y);

image_angle = direction;

 

Lub w ogóle w Drawa to dać :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×