Skocz do zawartości

"Przechodzące" ammo


Rekomendowane odpowiedzi

witam mam pytanie jak zrobić aby po podniesieniu specyficznego obiektu "rewolwer" i zdobycia ilości ammo 6/12 ammo to mogło przejść do innego romma i UWAGA ammo ma przechodzić do tego rooma tylko i wyłącznie jeśli jest ono "pobierane" z obiektu "rewolwer"

Za pomoc z gory dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zychu bo jak definiujesz zmienne w create obiektu, który potem na nowo tworzy się w następnym roomie to te zmienne mimo, że są globalne się zerują. Temu takie definiowanie powinno odbywać się w game start albo w obiekcie który znajduje się tylko w pierwszym roomie i nie powtarza w kolejnych.

 

ewentualnie w Creation Code pierwszego rooma.

 

E2:

Nie zapominajmy o sprawdzeniu czy dana zmienna istnieje(to też jest rozwiązanie :P) tak jak nam to prezentuje Mark w helpie:

{

if variable_global_exists('ammunition')

global.ammunition += 1

else

global.ammunition = 0

}

Jednak ten sposób w tym przypadku nie zdał by roli. Większa ilość broni( np. 4) co za tym idzie duża ilość tablic, których sprawdzanie każdej z osobna mija się z celem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...