Skocz do zawartości

Sprawdź jak znasz Game Makera


Marmot

Rekomendowane odpowiedzi

Może nie mówię tu o czymś nowym, ale powiem. Otóż użytkownik Game Maker Community - Blijbol, zrobił quiz w którym możemy sprawdzić jak jesteśmy zaawansowani w Game Makerze. Ja się poddałem temu quizowi którego wynik widzicie w sygnaturze :] . Program sam generuje sygnature po zdaniu testu. Bardzo polecam. Oto link:

http://gmquiz.blijbol.nl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lol, niektóre pytania są trudne; niektóre tak łatwe, że aż... np. jaki jest kolor piłki w ikonie GMa?  :]  A btw, jestem nowicjusz :P
Tu się zgodze. Niektóre pytania są bez większego sensu O_o Co ma kolor ikony GM'a do znajomości GMLa i samego użytkowania programu? To że np. pomyliłem kolory czerwony z zielonym znaczy, że jestem newbie? Wtf? ;] Edytowane przez Pietrus_paN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niestety niezrobie sobie quizu bo mi błąd wyskakuje-coś o sound czy jakoś tak. Apropo quizów, to kiedyś , dawno temu zrobiłem jeden Quiz , choć dotyczył on bardziej GMCLAN niż GM, chyba dałem go nawet Marmotowi do przetestowania :) Miałem zamiar dać go do klasyki bigsharka ale jednak nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A ty marmot nie masz co się cieszyć że masz wysoką range ;P

Większość pytań dotyczy strasznych dupereli. No bo niby po co mi wiedzieć ile argumentów ma dana komenda jak gdy się ją wpisuje Game Maker od razu wyświetla (tam na dole)? No i niby co mnie obchodzi co ostatnio zostało dodane do Game Makera? :| No i dzięki temu wyszło mi Novice :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się w takich rzeczach właśnie interesuję. W starszych wersjach GM nie było takiego podpowiadania (bodajże w 5.3 dodane jest) i trzeba było to znać na pamięć, a nowinki w Gm 6.1 wiem, bo zacząłem się uczyć particle w Gm 6.0, a tu w Gm 6.1 inny kod kompletnie i układ tego...

Odnośnik do komentarza