Skocz do zawartości
LolikZabijaka

sound się chrzani :/

Rekomendowane odpowiedzi

cześć mam taki kod na dźwięk :

 

GML
if ( distance_to_object( ludzik ) < 500 ) {

sound_volume( sound0, 1 - distance_to_object( ludzik ) / 500 );

sound_play( sound0 );

}

 

i jak sie zbliżam to nie ma muzyczki tylko jakiś straszliwy szum jak to naprawić ??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

połuż sie funkcją sound_isplaying(index), zwraca czy dany dzwiek (index) jest aktualnie odtwarzany

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co ty ćpasz? Przecież sam dałeś przykład na GMC!

 

E: Nie wiem stary co bierzesz, ale na serio odstaw to...

 

Link :kicking: :clover:

 

E: @Down: W przykładzie jest zastosowanie funkcji "sound_isplaying". No sory ale chyba sam przyznasz że to trochę dziwne zrobić przykład a później pisać tematy z tym samym problemem co w twoim przykładzie jest. :mellow:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jak w kod w pierwszym poście ten kod wręcin soundisplaying ???

nie chodzi mi o reakcje na dźwięk

 

Up. Sam ćpasz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Można np. tak ;)

GML
if ( distance_to_object( ludzik ) < 500 ) && !sound_isplaying(sound0) {

sound_volume( sound0, 1 - distance_to_object( ludzik ) / 500 );

sound_play( sound0 );

}

ewentualnie ten warunek możesz też dać przed sound_play

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

tylko tera soud ma jednakową głośność a nie trzeba czegoś ustawić w sound settings ??

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przebuduj to w ten sposób:

GML
if ( distance_to_object( ludzik ) < 500 ) && !sound_isplaying(sound0)

{

sound_play( sound0 );

}

if ( distance_to_object( ludzik ) < 500 ) && sound_isplaying(sound0) //zwróć uwagę na wykrzyknik bo tu go nie ma jak wyżej

{

sound_volume( sound0, 1 - distance_to_object( ludzik ) / 500 );

}

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

jeszcze jedno czemu ten kod działa tylko na dźwięki wav a nie działa na mp3 ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

bo plik mp3 nie jest odtwarzany przez GM-a, tylko przez zewnętrzny odtwarzacz (bodajże wmp)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

MP3 Audio Converter 4.10

 

Prosta aplikacja ze stajni EZ SoftMagic pozwalająca na dowolną konwersję pomiędzy formatami plików MP3, WMA i WAV. Program posiada bogate możliwości konfiguracji umożliwiając dostosowanie materiału wyjściowego do naszych potrzeb.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ewentualnie będziesz musiał skorzystać z jakiegoś dll-a do odtwarzania mp3. możliwe że supersound.dll da radę ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Można się chyba domyślić

 

Zmienisz sobie z MP3 na Wav albo co wolisz by działało? Nie wiem, to od ciebie zależy jak tego użyjesz... ...Tylko nie zrób se krzywdy tym konwerterem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

ehe tylko plik wav mający 3 sekundy ma aż 1mb to rzeczywiście cholernie korzystne dla gry będzie się wgrywać pół godziny

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nie możesz zmniejszyć jakości dźwięku?

 

Nieważne rób jak chcesz mi to wisi :bye1:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przekonwertuj wav na ogg i ściągnij supersound.dll jest prosty w obsłudze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×