Skocz do zawartości
Borek

Almora 0.7.5a

Rekomendowane odpowiedzi

Do ściągnięcia jest już nowa wersja Almory 0.7.5a

Przypominam, że stare konta nie są kompatybilne i mogą występować problemy.

 

DOWNLOAD: Gear - Studio

 

Lista zmian:

 

Konta muszą być nowe.

 

Changed: Experience algorithm

Changed: Balance of spells damage

Changed: ( server ) Now is possible to resize the main window

Changed: 2,5 x more drops from monsters

Changed: Position of some NPCs

Changed: Some conditions of reputation

Changed: Balance of some items

 

Fixed: ( Server ) Visibility of "Death Plant" in main window

Fixed: CTRL + V for paste ip addres now works good

Fixed: Some prices of bows

Fixed: Error ( sound crash ) when closing the server

Fixed: Double hit problem ( need to test in depth )

Fixed: Some missing sprites of items on ground

 

New: NPCs

New: Items

New: Growing plants in the forest ( heal plants )

 

And more little fixes...

 

Niestety nie zrobiłem systemu dnia i nocy, ponieważ za dużo musiałbym jednak w kod ingerować :( Napotkałem kilka konfliktów. No, ale w Triberianie zobaczycie :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
New: Day and Night system
Wow, nieźle. Czekamy! Mam nadzieję, że to nie spowoduje spadku fps.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

spells damage naprawiacie, a ich koszt? 24k za leczenei to troche za duzo, a te dalsze spelle po 200+k to sorki xD

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Czyli po polsku:

Zmieniono: Algorytm doświadczenia

Zmieniono: Balans obrażeń od zaklęć

Zmieniono: ( serwer ) Teraz można zmieniać rozmiar okna

Zmieniono: 2,5 x większa częstotliwość lootów

Zmieniono: Pozycje niektórych NPCów

Zmieniono: Pare warunków reputacji

Zmieniono: Balans niektórych przedmiotów

 

Poprawiono: ( Serwer ) Bug z widocznością "Plant of Death" na mapie

Poprawiono: CTRL + V Wklejanie adresu IP działa już dobrze

Poprawiono: Ceny paru łuków

Poprawiono: Błąd ( zawieszenie dźwięku ) podczas zamykania serwera

Poprawiono: Problem Double Hitów ( potrzebne testy )

Poprawiono: Znikanie sprite'ów przedmiotów na ziemi

 

Nowość: NPCe

Nowość: Przedmioty

Nowość: Rosnące zioła ( leczące )

Nowość: System dnia i nocy.

 

Za ewentualne pomyłki przepraszam :P

 

Czyli ogólnie kawał solidnej roboty. Zobaczę później, jak będzie serwer (i klient XD).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Fixed: ( Server ) Visibility of "Death Plant" in main window

Infinite Spider też tak ma.

 

Btw. Super z tym dniem i nocą. :D Nie mogę się już doczekać. :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Fixed: Double hit problem ( need to test in depth )

Arrrr no nareszcie ;]

 

New: Growing plants in the forest ( heal plants )

New: Day and Night system

Arrrr2 Czyli będzie można zjeść i odnowi nam się hp? ;p

 

Fixed: Some prices of bows

Tylko łuki? ;p Ja bym poprawił jeszcze ceny niektórych itemów, jak Fire Shield, War Axe, Poison Helmet - chociaż w sumie jak drop 2,5x to będzie ok ;p

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Heh, no i mamy znów Almorę zamiast Triberiania :P A niech ktos jeszcze po wydaniu tej wersji pomarudzi, ze coś jest nie tak, od razu kasuję posta i daję bana na tydzień :D Przez was żadnej gry nie skończymy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Heh, no i mamy znów Almorę zamiast Triberiania

Czyli to to, co tygrysy lubią najbardziej :]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Do ściągnięcia jest już nowa wersja Almory 0.7.5

Przypominam, że stare konta nie są kompatybilne i mogą występować problemy.

 

DOWNLOAD: Gear - Studio

 

Lista zmian:

 

Changed: Experience algorithm

Changed: Balance of spells damage

Changed: ( server ) Now is possible to resize the main window

Changed: 2,5 x more drops from monsters

Changed: Position of some NPCs

Changed: Some conditions of reputation

Changed: Balance of some items

 

Fixed: ( Server ) Visibility of "Death Plant" in main window

Fixed: CTRL + V for paste ip addres now works good

Fixed: Some prices of bows

Fixed: Error ( sound crash ) when closing the server

Fixed: Double hit problem ( need to test in depth )

Fixed: Some missing sprites of items on ground

 

New: NPCs

New: Items

New: Growing plants in the forest ( heal plants )

 

And more little fixes...

 

Niestety nie zrobiłem systemu dnia i nocy, ponieważ za dużo musiałbym jednak w kod ingerować :( Napotkałem kilka konfliktów. No, ale w Triberianie zobaczycie :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Juz zasysam, a serwer?? Jakis bedzie?

 

Czemu sie nie sciąga?? Gdzie to jest?

 

OO, już :) nie odświezyła mi sie stronka :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Pięknie działa tylko w licencji napis GS 2008 itd. nakłada sie z Accept i decline :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ahh, bo czcionkę zmieniłem. Licencja tylko raz się pokazuje, czyli mi już się nie pokazywała i nie dostrzegłem :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

No a ja już skończyłem grac jutro pogram. A jak wyglądają te roślinki?? Bo widziałem coś zielonego i zniknęło :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Nigdy...

 

Serio: Jak pewien ktoś zrobi coś dla pewnych ktosiów, a ci ktosie rozszyfrują coś i będzie im się chciało, to będzie :]

 

Szkoda, że ze strony serwera nie da się ustawić komendą drop-rate (np. na 100%)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Przydałaby się większa swoboda w ingerowanie serwera. Np. w SA:MP jest możliwość edytowania nawet komunikatów, zdarzeń, instalacja modów. Fajnie jakby chociaż można było trochę więcej zmieniać w serwerze. Każdy miałby swój własny klimat... :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Borek znalazłem buga, jak kupujesz u NPC: Gnychor np. Almora Bow to dostajesz Ghost Bow, jak kupujesz Ghost Bow to dostajesz Hidden Sword, coś jest nie tak. ;]

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

https://gmclan.org/uploader/547/bloody.jpg

Borek powiedz mi że to żart ;p Nieźle się zdziwiłem jak mi to leżało na ziemi. Ogólnie powiem że wszystkie itemy które mam założone na sobie wylootowałem z potworków. Nie wiem czy były ale mam Wild Gloves, oraz nowe zioła Bush of Wind, Beatufull Plant (czy coś takiego ;p) i Magical Plant. Nowych npc jeszcze poszukam. Powiem że przy takiej częstotliwości wypadania itemów gra się o wiele lepiej i łatwiej :D Czekam na wypowiedź Borka jak i użytkowników co myślą o tej roślinie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Co do tej rośliny, to zwykła podpucha :D kliknijcie na to to zobaczycie. :P Co do tych NPC, na razie tylko znalazłem Gnychora i mam dziwnie przeczucia ze nie ma tej reszty dwóch ( Ranmu i Boromir ) czy jakoś tak. ;x

 

Edit: O ranmu jest. ( fajne cycki ;] )

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

btw. w newsie na gear studio 2 razy jest amora zamiast almora

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

wtf? Biłem same bugi i mam... czerwoną gwiazdkę!

 

EDIT: Jakie głupie! Mam ich teraz 3 i nie mogę podnieść plate gloves i plate helmet :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie.... jest gdzieś opisane krok po kroczku, jak zagrać w almorę?.. Bo zrobiłem sobie własny serwer, ale gdy wchodzę do gry, automatycznie mnie wywala... (na dowód: w serwerze pisało że się przyłączyłem do gry.)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ahahaha nie mogę itemów podnosić, nie wiem czy to zamierzone było czy to bug.

 

A tu bug: Wiadomość o za małej reputacji na podnoszenie itemów wyświetla się co step.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×