Skocz do zawartości

Mr. Potato


Exigo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 87
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jezeli chodzi o napis przegrałeś to ja proponuje POMIDOREM O SCIANE :)

Tzn najlepiej biale tlo i z np. prawej wlatuje pomidor i na srodku sie rozbryzguje ale tak delikatnie. W końcu bohaterem jest pomidor prawda.

 

Ziemniak/kartofel - ang. potato.

 

Ziemniak, bohaterem jest ziemniak!

 

Ja proponuje najzwyklejsze "Przegrałeś" - proste i zrozumiałe :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...miła dla oczu muzyka...

:o

@Topic

Najlepiej Kuba jakbyś popracował jeszcze tak jak lenin napisał. Jeżeli to jeszcze wersje testowe to nie zajmuj się poziomami tylko ogólnie silnikiem. Dodaj więcej bonusów, jacyś nowi przeciwnicy by się przydali. Nowe opcje które przydadzą się w grze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem jeszcze coś wtrącić :)

Trzeba przyznać, że jest to gra, którą (jako jedną z niewielu na GMC) włączyłem więcej niż kilka/kilkanaście razy, i na dzień dzisiejszy, gdybym miał oceniać to 5/5 bez zawahania.

 

I znalazłem, sam nie wiem czy błąd, (już sam to stwierdzisz), coś takiego:

bugtn4.png

 

Gdy podskoczę w miejscu, gdzie są te czerwone kreski, to kolce na górze spadają, a w miejscu, gdzie jest zielona kreska, te nie spadają. Wydaje mi się, że spadać nie powinny, ale jak Ty uważasz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam dobre nowiny :P . Schodzi się, bo robię 'pseudogenerator' poziomów... no i obecne efekty są zadziwiające, wystarczy jedynie wyrysować szkielet, a wszystkie dodatki, listki, liany, i takie tam pierdoły robią się same :D , więc teraz room'a robię w 5 minut (2 min na pomysł), a poprzednio musiałem poświęcić co najmniej 15 min na zrobienie jednego levela. B)

Jest jedna wada - z 150 instancji zrobiło się ok 400... :o (bo tileset zamieniłem na obiekty :P )

 

Dodam że w grze zmieniono/dodano sporo grafik :) .

 

PS: Wszystkie dotychczasowe błędy zostały naprawione.. :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę mało żyć jak dla mnie na początku, standardowe trzy by się przydały.

no i nadal, jak ziemniak ginie to od razu wywala z gry, i myślałem że będzie już o wiele więcej leveli (tak koło 100 :D )

A tak to fajnie, rób dalej mam nadzieję, że pełna wersja gry spełni nasze wymagania ;F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak to wywala z gry?... przecież przed zginięciem 'podskakuje' :o Myślałem że o to chodzi... w następnej wersji postaram się zrobić menu... min. start gry, zakończ, opcje.... itp. No i ten napis "Przegrałeś" ;)

 

PS: Teraz idę spać, co prawda dopiero wieczór (2 w nocy)... ale postanowiłem się zdrzemnąć. :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież przed zginięciem 'podskakuje'

To chyba tak szybko, że aż nie widziałem :P

Myślałem że o to chodzi... w następnej wersji postaram się zrobić menu... min. start gry, zakończ, opcje.... itp. No i ten napis "Przegrałeś"

No i po stracie wszystkich żyć informacja o przegranej, a potem powrót do menu, bo obecnie jak ktoś przegra, to musi od nowa uruchamiać grę, a to zbyt wygodnie nie jest ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W nowej wersji bardzo podoba mi się bonus z przyciąganiem do siebie monet :D A to co mi się nie podoba to to że jeżeli mamy bonus ochrony to glutki i spadające kolce nic nam nie robią a te które nie spadają to już tracimy życie. Jak już pisałem, może jakieś nowe potworki? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Ok.... nowa wersja... :D

Odświeżam temat bo nie ma sensu zakładać drugiego... ;)

Masa poprawek.... a!, w grze jest 'cicho' bo wyciszyłem wszystkie dźwięki... sorki. :P

(są 4 poziomy jak by co)...

 

A...! Nie mam pomysłów na potwory.. ;/ Macie 'wolną rękę'. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wady

[-] Po straceniu żyć można dalej grać

 

Eee. Ja też mam ten sam problem. Doszło do -1 żyć i dalej grałem :blink:

 

Masz pomysły na potwory: Frytkownica z Otchłani Piekieł, Keczup (z atakiem zasięgowym), Mroczna obieraczka...

A co do samej gry: Wypaśna, grafika przypadła mi do gustu, muzyka też. Daję 5/5 :D

A BTW: Na "game over" proponuję usmażone frytki w rondelku i tekst "OBIAAAD!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem nad fabułą i gameplayem... i mam taką wizję:

Gracz na początku będzie w jakiejś wiosce/mieście... po czym będzie dostawał jakieś zlecenia które będą miały związek z głównym wątkiem gry... po świecie będzie się poruszać przez portale, ... będą to połączenia pomiędzy poziomami, powiem tak... jesteśmy w wiosce, idziemy w prawo do portalu... pojawiamy się w poziomie w którym są 3 portale... idąc do portalu w lewo, wrócimy do wioski... jeśli w prawo, to do bagien, a jeśli w górę, to hmm... niewiem. :P Ale rozumiecie o co chodzi? Może być?... zaproponujcie coś. :)

 

Co do potworów, chciał bym coś oryginalnego... nie chodzi mi o nazwy, ale taki "system zachowania" potworka.

Np. opiszę gluta... chodzi w lewo i prawo, można zginąć po zetknięciu się z nim...

Albo w Mario jest żółw... jak naskoczymy na niego, stanie się przedmiotem, którym można rzucić.. o. Chyba zrobię coś podobnego. :P

 

Tylko nawet nie ma fabuły... więc lepiej potworów i świata nie ruszać... :/

Jakieś propozycje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadgnity Ziemniak Zombie - chodzi w lewo i w prawo, mozna zginąc w zetknięciu z nim jest wolny i wytrzymały

yo? :D

Stonka - chodzi w lewo i w prawo mozna zginąc w zetknieciu z nią jest średnio szybka ale mądra, jak jest na jednej platformie z potatoem idzie w jego strone!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...