Skocz do zawartości

Rozrzut, Dym, Odsuwanie się zwłok od ścian i zasięg


Rekomendowane odpowiedzi

siema jak zrobić aby obiekt papieros rysował się na obiekcie "niemiec" i jak zrobić żeby z papierosa leciał dym który będzie się ulatniał

2. jak zrobić aby po wystrzale ze strzelby był rozrzut pocisków i co zrobić aby nie leciały przez cały room

3. co zrobić aby ciało po kolizji ze ścianą odsuwało się od niej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. w stepie fajki dajesz:

x=niemiec.x

y=niemiec.y tylko że będzie ona na środku niemca, więc się pobaw lenghtdirami, a dym to efekt daj albo się particlami pobaw

 

2. CIĘŻKO CI POSZUKAĆ!?!

i co zrobić aby nie leciały przez cały room

chodzi Ci o to żeby zwalniały?

to w stepie daj:

GML
speed-=0.5

if speed=0 {

instance_destroy()

}

 

3. możesz dać np.:

GML
x=xprevious

y=yprevious

chociaż to chyba nie o to Ci chodzi :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. draw_sprite( sprite_index, image_index, niemiec.x, niemiec.y );

2.

direction = niemiec.direction + random( 20 ) - 10;

Oraz friction, lub to, co mówił lenin z tym, że zamiast if speed=0 daj if speed=3. Dziwnie wygląda, jak pocisk hamuje.

3. speed = -1 ?

 

EDIT:

Jeszcze dym, effect_create_above( costamcostam );

Efekt to ef_smoke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...