Skocz do zawartości
Exigo

"Deptanie"

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak w tytule tematu.. mianowicie mam problem... jak zrobić deptanie przeciwnika?... tak, jak rodem z mario. Może colision_line?... tylko nie wiem jak używać... damn.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
collision_line(x1,y1,x2,y2,obj,prec,notme) This function tests whether there is a collision between the line segment from (x1,y1) to (x2,y2) and entities of object obj. This is a powerful function. You can e.g. use it to test whether an instance can see another instance by checking whether the line segment between them intersects a wall.

O to chodzi? :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Precyzja i czy ma liczyć samego siebie. Jeżeli notme == false, obj będzie objektem, w którym wykonywany jest kod i będzie takowa kolizja, zaliczy się. Jeżeli notme == true, wtedy ten objekt nie liczy się do kolizji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×