Skocz do zawartości

Podrobiony model 3D


Rekomendowane odpowiedzi

Mam np. 36 obrazków. Każdy przedstawia z każdej strony mój model. Chcem zrobić by mój model w grze obracał się tak że zmieniają się te obrazki. Np. jeśli używam d3d_draw_wall(...) to żeby np. texture mam ze sprite'a i on ma animacje obrotu modelu (obrazki) i jeśli chero jest z przodu jakiegoś obj to ten obji ma obrazek z przodu, jak z boku to z boku itp. Nie wiem jak to inaczej ująć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w step modela

GML
angle=point_direction(x,y,herp.x,hero.y)

image_index=angle*<tu wpisujesz ile masz subimagów, w twoim przypadku 36>/360;

w draw modela

GML
d3d_transform_set_identity();

d3d_transform_add_rotation_x(90);

d3d_transform_add_rotation_z(point_direction(x,y,hero.x,hero.y)+90);

d3d_transform_add_translation(x,y,z+64)

draw_sprite_ext(<sprite tego modela>,image_index,0,0,1,1,0,c_white,1);

d3d_transform_set_identity();

chyba to XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...