Skocz do zawartości

Podążanie za kursorem i... odwrót :)


Hriser

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi mi o to aby postac skladajaca sie z widoku z lewej i prawej (sprity: hero2L, hero2R) podążała za kursorem.

I niby wszystko jest dobrze, dopóki nie spotka się z owym kursorem :/ wtedy nie może się zdecydować, w którą stronę "spojrzeć": w lewo? a może w prawo? :/ i pojawia sie efekt "migania" spritów :unsure:

 

oto kod zawarty w stepie:

 
if self.x!=mouse_x 
move_towards_point(mouse_x,mouse_y,3)



if mouse_x<self.x
k=0

if mouse_x>self.x
k=1


if k=0
sprite_index=hero2L
if k=1
sprite_index=hero2R

 

 

jak z tego wybrnąć?...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...