Skocz do zawartości

Azuners 3D RPG


Lorenzz

Rekomendowane odpowiedzi

Ja i mój team pracujemy nad nową grą przy pomocy programu Game Maker oraz dodatkowych bibliotek graficznych. Naszym zadaniem jest stworzyć RPG w klimatach fantazy. Będzie to typowa siekanka z małymi zadaniami do wykonania. Poniżej zamieszczam zdjęcie z działającego silnika.

Niestety gra robiona w GM7 dlatego nie mogę umieścić dema, bo grozi dekompilacją :/ Demo ukaże się jak tylko wyjdzie nowy GM z zabezpieczeniami.

 

https://gmclan.org/up3880_5_AzunersDemo.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz... grafika 3D to moje hobby i zamilowanie, widzialem juz rozne rzeczy, sam zrobilem pare fajnych graficzek, a to co prezentujesz jest tak fotorealistyczne ze wyglada jak fotografia, moze posklejna ale fotografia.

Rzuc normalnego screena lepiej... a co do dekompilacji, ha ha... juz sobie wyobrazam zawartosc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam tylko, ze gm nie pociagna by takiej grafiki. Oj, nie ladnie tak klamac, nie ladnie..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahahah! i o to chodzilo wlasnie! chcialem napisac ze to sciema ale ktos zakmnal temat.

tym tematem wlasnie chcialem pokazac to ze niektorzy sa porypani, bo robia silniki w gamemakerze jakies dlle hdry bloomy i inne bzdury a gm i tak tego nie udzwignie! jak chcecie zrobic gre z takimi efektami to robcie w c++ albo innym jezyku a nie szpanujecie efektami ktore maja 50 fps ale bez zadnej osobnej otoczki. ja tez moge zrobic super efekty swiatel, mgiel i innych bzdetow bo jest nawet masa tego w przykladach, ale jak dodasz do tego paski zycia inteligencje komputera i inne rzeczy to gra osiagnie 5 fps hahaha lol zenujace naprawde...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli cały silnik to room z backgroundem... to w jakim celu został założony ten temat ? Żeby się dowartościować fałszywym screenshotem podając to jako "silnik 3D" ? Niektórzy to mają kompleksy...

 

EDIT: Aha, lol.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahahah! i o to chodzilo wlasnie! chcialem napisac ze to sciema ale ktos zakmnal temat.

tym tematem wlasnie chcialem pokazac to ze niektorzy sa porypani, bo robia silniki w gamemakerze jakies dlle hdry bloomy i inne bzdury a gm i tak tego nie udzwignie!

 

Jak ktos sie zna na rzeczy to i w gm zrobi cos godnego uwagi. Nie mowie tu akurat o grach 3D . Ale o ladnych efektach do 2D. A i dll bardzo duzo pomagaja grom w GM , ale jesli sa dobrze i umiejetnie zastosowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że pisząc w C++ osiągniesz lepszy efekt i bardziej wydajny(jakieś 100 razy), ale skoro jesteś takim geniuszem to napisz taki program/grę, która utrzyma scenę i model taki jak to zdjęcie(przy 100 fpsach).

Tak... uda ci się to w 15/50 osób, ale spróbuj sam. Mówisz o bloomie hdr-ach itp.: w gm-ie(że to bez sensu). Może ty władasz direct-drawem i C++ na tyle biegle by stworzyć grę z takimi efektami (w co szczerze wątpię).

Jednak nie wszyscy znają języki programowania i direct-x czy open-gl.

P.S. Jak jesteś taki cwany to zrób mi grę z bloomem i hd-rem w gm bez użycia żadnych przykładów.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że pisząc w C++ osiągniesz lepszy efekt i bardziej wydajny(jakieś 100 razy), ale skoro jesteś takim geniuszem to napisz taki program/grę, która utrzyma scenę i model taki jak to zdjęcie(przy 100 fpsach).

Tak... uda ci się to w 15/50 osób, ale spróbuj sam. Mówisz o bloomie hdr-ach itp.: w gm-ie(że to bez sensu). Może ty władasz direct-drawem i C++ na tyle biegle by stworzyć grę z takimi efektami (w co szczerze wątpię).

Jednak nie wszyscy znają języki programowania i direct-x czy open-gl.

P.S. Jak jesteś taki cwany to zrób mi grę z bloomem i hd-rem w gm bez użycia żadnych przykładów.

Pozdro

Ogółem, jeśli chodzi o większą wydajność w C++ niż w GMie, to jest to temat rzeka. Nie ma tak głupich środowisk, jak głupi mogą być programiści. W dużej mierze zależy to od osoby, która tworzy grę. Poza tym(o czym niedawno się dowiedziałem) Direct-Draw już nie jest odrębnym aspetkem DirectX, tylko zawiera się w D3D. Jeżeli chodzi samą o znajomość języków i bibliotek graficznych, to nie da ona programiście mocy, aby stworzyć grę. Trzeba jeszcze myśleć(przede wszystkim), mieć dobre pojęcie o matematyce(przydatna jest szczególnie trygonometria), umieć wykorzystywac swoją wiedzę.

Co do tematu, to żal.ru nic tu nie pomoże. Przecież, to kolejny już wręcz frazeologiczny "dziesięciolatek", więc z racji zjawiska habituacji: po co rozpaczać(czego objawem jest żal)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogółem, jeśli chodzi o większą wydajność w C++ niż w GMie, to jest to temat rzeka. Nie ma tak głupich środowisk, jak głupi mogą być programiści. W dużej mierze zależy to od osoby, która tworzy grę. Poza tym(o czym niedawno się dowiedziałem) Direct-Draw już nie jest odrębnym aspetkem DirectX, tylko zawiera się w D3D. Jeżeli chodzi samą o znajomość języków i bibliotek graficznych, to nie da ona programiście mocy, aby stworzyć grę. Trzeba jeszcze myśleć(przede wszystkim), mieć dobre pojęcie o matematyce(przydatna jest szczególnie trygonometria), umieć wykorzystywac swoją wiedzę.

Co do tematu, to żal.ru nic tu nie pomoże. Przecież, to kolejny już wręcz frazeologiczny "dziesięciolatek", więc z racji zjawiska habituacji: po co rozpaczać(czego objawem jest żal)?

Rozumiem... chodziło mi o to, że tworząc grę w C++ mamy większą swobodę działania i możemy bardziej manipulować wydajnością programu. Wiem, że trzeba jeszcze myśleć(matma itd.: sam sobie lubię kodzić)..., ale jak już wspomniałem ten 10 latek usłyszał kiedyś słowo C++ (może zna nawet instrukcję cout :blink: ) i się chłopak ucieszył chociaż nawet w gm-ie potrafi wstawić tylko background. Co do directdraw... tak zawiera się to w D3D, ale instrukcje ciągle pozostają oddzielne(przynajmniej w SDK-ach 9 nie wiem jak w 10).

P.S. Fajne tutoriale z directx: http://directx.friko.pl/2/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...