Skocz do zawartości

Żuczek


Nasaric

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Żuczek remake, wczesne techdemo

 

Gatunek: TDS

 

Opis: Pamiętacie Żuczka? Ja pamiętam. Ostatnimi czasy wróciłem do zabawy z GMem i postanowiłem przywrócić sobie sprawność we władaniu nim właśnie od próby stworzenia lepszej wersji mojego starego dzieła.

Tak, wiem. Mutaski zaczynają tańczyć gdy zetkną sie ze sobą swymi boskimi ciałami. Dużo pracy jeszcze przede mną.

 

Sterowanie:

W/S - przód/tył

A/D - obrót w lewo/prawo

Q/E - krok w lewo/prawo

F - otwieranie drzwi

Spacja - strzał

Shift - rachu ciachu nożem,

 

Download: https://gmclan.org/up742_3__uczek_remake.html

 

Rozmiar pliku: Niecałe 2 MB

 

Autorzy:

 

Programowanie: Nasaric

Fabuła: fabuły tymczasowo brak

Grafika: Nasaric

Muzyka: jeszcze brak

Screeny:

https://gmclan.org/up742_5_Clipboard05.html

https://gmclan.org/up742_5_Clipboard04.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajnie to wygląda,korzystałeś z jakiegoś przykładu? ja też robie 3d od pewnego czasu,najgorsze jest to,że textury w ruchu się rozjeżdżają w gm,oceny nie daje,bo rzadko oceniam

 

Z reguły nie korzystam z przykładów, ale wykorzystuje je do nauki. Później ewentualnie wykorzystuje nabytą w ten sposób wiedzę odpowiednio ją modyfikując. Na gamemakerowym 3d znam się tyle, że umiem stworzyć oteksturowaną prostą figurę geometryczną. Światła i tym podobne umieszczam metodą prób i błędów. Co do tekstur to rozjeżdżają mi się czasem i bez ruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z reguły nie korzystam z przykładów, ale wykorzystuje je do nauki. Później ewentualnie wykorzystuje nabytą w ten sposób wiedzę odpowiednio ją modyfikując. Na gamemakerowym 3d znam się tyle, że umiem stworzyć oteksturowaną prostą figurę geometryczną. Światła i tym podobne umieszczam metodą prób i błędów. Co do tekstur to rozjeżdżają mi się czasem i bez ruchu.

 

z tym rozjeżdżaniem to podobno mój błąd więc sorry,za jakieś wywody w poście,zdawało mi się że textury się rozjeżdżają,bo mam za słabą karte graficzną a inni jak testowali to mówili,że normalnie to chodzi,a tą gre to kontunuuj w sumie od długiego czasu to jako jedna z nie licznych wpadła mi w oko i pewnie będzie dobra,jak chcesz coś to napisz na pm albo coś,ja robie takie coś:

 

http://img401.imageshack.us/my.php?image=okovp1.png

 

(screen nie świeży :lol2: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słabe, nie lubie takich gier. 3/5

Harvester jestes jednym z najbardziej wkur*****cych gosci na tym forum. Juz dotad widzialem cie tylko jak oceniasz gry hasami 'nie lubie tego typu gier', 'nie lubie bayblades', 'wole mezczyzn od kobiet'.

 

Daj se siana, nie oceniaj gier ktorych z miejsca poprostu nie lubisz. Oceniaj sobie strategie, pokemony czy jaki tam gatunek gier lubisz.

 

Gry nie ocenia sie opierajac wszystko o swoj wlasny gust.

 

 

Co do Gry:

Grafiki sa naprawde solid, ladnie potworki umieraja. Obracanie sie za pomoca klawiszy jest troche niewygodne, zdecydowanie myszka byloby o wiele lepiej. Pamietam kiedys taki polski hicior za czasow amigi 'Cytadela', strzelanka super ale wlasnie goscie rozwiazali obracanie za pomoca klawiszy, jak cie potowrek zaszedl od tylu to zanim sie do niego obrociles to juz nie zyles :jezor:

 

Co do silnika to zdarza sie utknac w drzwiach gdy sie je otwiera, a potworki dosc latwo gubia sie w tych korytarzach. Masz jeszcze duzo roboty przed soba. ogolnie zapowiada sie dobrze 4/5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sposób poruszania postacią czy też prędkość poruszania się w żadnym wypadku nie będzie w większym stopniu zmieniana. Powolne tempo chodu oraz ograniczenia ruchowe są zamierzonym efektem podnoszenia poziomu trudności.

 

z tym rozjeżdżaniem to podobno mój błąd więc sorry,za jakieś wywody w poście

Ogólnie system 3d w GM przy bardziej zaawansowanych wymaganiach staje się zbyt mało intuicyjny w obsłudze i przynajmniej mi sprawia on wiele trudności w użytkowaniu. Nie raz zdarzało mi się, że wszystko robię tak jak być teoretycznie powinno, a efekt jest co najmniej niezadowalający.

 

a tą gre to kontunuuj w sumie od długiego czasu to jako jedna z nie licznych wpadła mi w oko i pewnie będzie dobra

Niestety z moim zapałem i umiejętnością samoorganizacji, żeby doprowadzić ją do bardzo dobrego stanu, potrwa to tyle czasu co prace nad DN Forever.

 

Bardzo zacnie to wygląda. Podoba mi się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sposób poruszania postacią czy też prędkość poruszania się w żadnym wypadku nie będzie w większym stopniu zmieniana. Powolne tempo chodu oraz ograniczenia ruchowe są zamierzonym efektem podnoszenia poziomu trudności.

Ogólnie system 3d w GM przy bardziej zaawansowanych wymaganiach staje się zbyt mało intuicyjny w obsłudze i przynajmniej mi sprawia on wiele trudności w użytkowaniu. Nie raz zdarzało mi się, że wszystko robię tak jak być teoretycznie powinno, a efekt jest co najmniej niezadowalający.

Niestety z moim zapałem i umiejętnością samoorganizacji, żeby doprowadzić ją do bardzo dobrego stanu, potrwa to tyle czasu co prace nad DN Forever.

Bardzo zacnie to wygląda. Podoba mi się.

ogólnie to co napisałeś wyżej do textur i spostrzeżeń mam takie same i długo czasem coś robie metodą prób i błędów a z mobilizacją to różnie jest i też nie zawsze jestem zadowolony z tego co robie,ale zawsze czegoś nowego można spróbować,w sumie mam podobne odczucia, porób czasem coś i wydaj demko jakieś jeszcze

 

edit:

aha a co do przykładów to jestem strasznie tępy i nie połapany więc nawet jakbym dorwał jakiś przykład to i tak nie dałbym z nim nic zrobić,jedynie to bym go spieprzył i tyle więc to odpada i sam musze się uczyć,kombinować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...