Skocz do zawartości

Zablokowane Almora - Online: ToD - Pomysły/Sugestie


Borek

Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam pomysła, żeby zrobić w sklepie ograniczoną ilość przedmiotów, tj. jeśli ktoś sprzeda w tym sklepie Wand of Snake to potem można ją kupić, a jak ktoś kupi ostatnią parę Red Boots to już nie ma ich w sprzedaży.

To wtedy o low-levelowe przedmioty byłyby wojny, bo wielu nowych graczy wykupiłoby je względnie szybko, a potem np. przestało grać. Poza tym szybko sklepy opustoszałyby. Jeśli już, to trzeba by zrobić jakiś respawn przedmiotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 506
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opracowałem sobie taki mały system nocy. Na noc nakładasz czarną warstwę z 50% przezroczystością, a na to dajesz punktowe oświetlenia (obraz z kanałem alpha np. z pędzla "Circle Fuzzy (19)" w GIMPie) z 30% przezroczystością.

 

Wartości procentowe oczywiście do modyfikacji.

 

np.

lightrw1.th.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech ;/ Jak wejdą jakieś gildie i inne wojny to gra straci na charakterze i zrobi się masówa. Ja tam bym chciał aby Almora pozostała bardziej niezależna i miała więcej oryginalności.

 

BTW wtedy zrobi się z tego jakaś strategia a nie RPG.

 

@Yoda , dla mnie mmo to przede wszystkim pvp i wojny , jakbym chcial sobie spokojnie pograc to bym pogral w zwyklego hack'n'slasha albo rpg czy cos :P Ja czekam az wkoncu wyjdzie jakis naprawde dobry mmo rpg , wogole mi to o grafe nie chodzi , pomysly przede wszystkim , jak almora : tod bedzie bardzo innowacyjna to chyba bedzie jedyny moj ulubiony rpg.

 

Tam ktos o ulepszenia przedmiotow pisal , ze to jest w kazdym mmo rpg , wlasnie , W KAZDYM , a czemu musi byc akurat i w almorze , dla mnie to jest bezsens . Juz lepiej na korzysc tego zrobic cos czego jeszcze nie bylo .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opracowałem sobie taki mały system nocy. Na noc nakładasz czarną warstwę z 50% przezroczystością, a na to dajesz punktowe oświetlenia (obraz PNG np. z pędzla "Circle Fuzzy (19)" w GIMPie) z 30% przezroczystością.

tiaa a potem 5/30 FPS -_- (sprawdzalem u siebie i nadal kombinuje jak to zrobic :P)

hmm... chyba ze draw pochlanie mniej peceta :mellow:

hmmm... a co do tematu to maga byc np. wilkolaki czy duchy nawiedzajace naprawde rzadko miasta i ten kto je pomoze zabic bedzie takim herosem miasta :D i np. w nekropoli jedna nocka i nasz bohater ma jeza na glowie xD czy cos takiego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam ktos o ulepszenia przedmiotow pisal , ze to jest w kazdym mmo rpg , wlasnie , W KAZDYM , a czemu musi byc akurat i w almorze , dla mnie to jest bezsens . Juz lepiej na korzysc tego zrobic cos czego jeszcze nie bylo .

O tym samym mówiłem w stosunku do tych 'wojen' :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polać Yodzie! Sam nie lubie guildi i Pvp. Ten kto ma większy level to stoi przeważnie pod miastem i ubija małe levele które chcę poexpić :P Poza tym Yoda napisał

 

Od czego jest jakis system kar . W tej kwesti rozwiazan moze byc naprawde sporo.

 

Ja mam taki jakis pomysl , taki moze cos w stylu uberquesta z diablo 2 b. net ale , ze np jakies tam uzbierac cztery krysztaly zywiolu , oczywiscie ktore by byly ciezkie i zadkie do zdobycia a wypadac moglyby tylko z mocnych potworow. Polaczenie ich jakos otwieraloby portal do jakiegos mocnego potwora ktory bylby tylko mozliwy do zabicia dla doswiadczonych i czujnych graczy oraz zgranej ekipy. Niby takie wyszukiwanie czy cos by pomagalo przyciagnac do gry.

 

A i wprowadzilbym jakis system uszkodzen przedmiotow , bo jak narazie jak gram w gry to tak jakbym byl w samym centrum filmu amerykanskiego , nic sie nie psuje nie uszkadza , poprostu wzystko jakby zrobione na glanc , ze sie nie moze zepsuc. Nie mowie tu o ciaglym psuciu i lataniu do kowala ale co jakis czas.

 

@Yoda , war war war <333

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj M@ti002... kilka sztuk "światła" w widoku gry na pewno nie spowolni jej drastycznie ... a efekt wygląda całkiem nieźle :jezor:

 

W DelphiXie postawisz ze 100 takich i nadal będzie max FPS, ale to oblicza karta. Nie wiem do końca jak jest w GMie (zdaje się, że procek oblicza wszystko)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jestem za gildiami, pvp (duele) a co do tego

Ja bym zrobil cos co by wyroznialo ludzi z gildi , np plaszcze , jakies cos co by kolorowo odroznialo tych graczy od innych ale takze od innych gildi , albo chocby jakies male podswietlenie w kolorze prze guild mastera wybranym.

oprucz tych co wymieniłeś ja bym jescze dodał jakieś logo przy nicku albo na tarczy ;p

 

Ps. W almorze musi być jakis enchant broni albo zbroi bo tak to po pewnym czasie pojawia sie postacie rowne sobie a tak zawsze ktoś będzie mocniejszy;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupujesz trucizne w sklepie magiczno/medycznym i maczasz broń ? To coś dla 1-leveli. Dosłownie :

Napad łysych na wagon z grzebieniami.

 

BTW: Tak by każdy mógł kupić strzały po 600 (bodajże) i kupić jakiś eliksirek ognia i by miał ogniste strzały warte 1.200.000 !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Enchantowi rodem z Lienage2 stanowcze NIE! bo potem i tak wszyscy biegaja tam z bronia +15 (czy iles tam).

Jesli juz to system losowych bonusow podobny do tego z Diablo. Wtedy przynajmniej jest ciekawiej, bo nigdy tak naprawde nie wiadomo co wypadnie zwlaszcza z bossow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam fajny pomysł ze strzałami. Żadne strzały nie potrzebują niczego (str,agi,wis,mpw i vit), więc może by tak np. Fire Arrows potrzebowały 10 Resistance to fire ? biggrin.gif

Bez sensu. Ja bym raczej optował za tym , żeby był damage strzał i on wliczał się przy wyliczaniu damage przy waleniu z łuku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

;( Chcecie zrobić z luźnej i rządzącej się swoimi zasadami gierki jakiś prze**any, zmasowany MMORPG, jak te wszystkie w necie które nie mają za grosz klimatu i w ogóle nie przyciągają, W Almorze podobał mi się ten luz, niezależność, brak natłoku jakichś dziwnych opcji ( jedyne czego brakowało tej grze to questów ). Poza tym to mi wystarczało. Wystarczał dobry klimat i zabawa.

 

Borek, proszę cię nie słuchaj ich ( XD ) i zrób z Almory fajną, luźną, oryginalną i jednocześnie prostą ( w dobrym tego słowa znaczeniu ) grę.

 

Po co odgapiać z jakichś innych MMORPG'ów te wszystkie rzeczy, jakieś nie wiadomo co, skoro w Almorze (1) ich nie było a gra była wspaniała?

Nie liczy się masówa i w j3but różnych udziwnień - liczy się klimat i to żeby gra przyciągnęła na dłuuugi czas.

 

Tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu?

To by bylo dobre. Z odpowiednią reputacją wobec kogoś, czegoś można by było przyjmować jakieś lepsze zadania, ale po wykonywaniu zadań dla jednego aspektu spadałaby reputacja dla aspektu przeciwnego temu. Why not?

 

Because , this is good option for rpg game , not for mmo game :P

 

Ale tak serio , czy ja wiem , zbytnio skomplikowane , ja nadal upieram sie za postawieniem nacisku na pvp i gildie . W wojnach mozna sie wykazac wszystkim , no i niczym takze ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przyszło mi na myśl zaklęcie rodem z WIIITFT - Blink (Błyśnięcie). Zaklęcie pozwala teleportować się na niewielką odległość co pozwala szybko uciec z walki. Dzięki temu możnaby było wprowadzać jakieś labirynty dla złodziei.

Z odpowiednią reputacją wobec kogoś, czegoś można by było przyjmować jakieś lepsze zadania, ale po wykonywaniu zadań dla jednego aspektu spadałaby reputacja dla aspektu przeciwnego temu.

A to rodem z GTA XD :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeprzaszam jeśli taki pomysł był juz poruszany, ale nie przeczytałem całego tematu (wydaje mi się że nikt takiego pomysłu nie dał). Pytanie do Borka, czy grałes w Obliviona? Jest tam takie coś jak gildia wojowników i gildia "czegoś tam" (nie pamiętam, coś chyba z lasem XD), obydwie gildie zajmował się braniem zleceń od ludzi (np. jakiemuś npc coś zagnieło, ktos coś ukradł innemu npc, albo pomóc npc przedostać się gdzieś itp.), oczywiście obydwie gildie rywalizowały ze sobą. Jeśli nadal nie rozumiesz o co mi chodzi, to powiem tak.

Mój pomysł polega na tym, że gildie nie tylko walczyły by między sobą, ale równocześnie dostawały by jednakowe losowe zlecenie od jakiegoś npc, nastepnie kase i sławe dostawała by tak, ktora pierwsza wykonała by to zadanie (połowa kasy dla gracza który to wykonał, i połowa dla jego gildii), o zadaniach dowiadywał by się założyciel gildii (sam musiał by powiadamiać członków gildii). Sądze że byłby to przyjemny dodatek.

Co do funduszu gildii, można by było kupic za niego np. siedzibe gildi, rozmieszczać reklamy gildii (aby ludzie chętniej płacili za wykonanie zadania), runa do powiadamiania członków gildii o nowym zadaniu itp. Zbieranie funduszy gildii mogło by się też odbywac poprzez zbieranie opłat za należenie do gildii, walczenie z innymi gildiami lub za wykonywane zadania, ale to już zalezy od założyciela gildii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie by było gdyby w grze pojawili się złodzieje ;p

W nocy w cieniu ich nie widać ( aby było ich chociaż odrobinę widać wystarczyłoby zmienić alpha ;p ) i trzeba by było specjalizować tą umiejętność aby gdy okradamy kogoś żeby mu komunikat nie wyskoczył że ktoś nas okrada i wtedy wszyscy przez jakiś czas będą mogli złodzieja klepać ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm ciekawe, ciekawe :) W ogóle sporo pomysłów ciekawych już podaliście, nie odpisuje na każde, bo bym nie wyrobił :)

 

Dodam tylko od siebie, że jak robię tą Almorkę teraz, to stwierdzam ( nieskromnie ) że jest odjazdowa :D W dodatku ta noc i muzyka, coś fenomenalnego! Sam się już nie mogę doczekać całej wersji. Rob Westwood właśnie komponuje utwór zimowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak w końcu z nocką? zmieniane w czasie rzeczywistym (taaak taaak taaak, moje skromne zdanie) czy raczej zmienne?

To by bylo genialne gdyby to pvp było jednak rozbudowane - wtedy lepiej zaczaić się na przeciwników pod osłoną nocy więc czekasz i koksisz do 24 :P heheh ja to w ogole licze na jakies sensowne walki np miedzy dwoma miastami. kocham takie opcje, bo dzieki nie ma chamskich pvp którzy zabijają noobków bo jest łatwo, tylko sensownie rozwiazane. noobki siedzą na terenie koło miasta gdzie zawsze znajdzie się gdzieś "swój" do pomocy itp. i mogą czuć się w miare bezpiecznie, a gdy sie chce powalczyć - łatwo znaleźć miejsce gdzie czai sie wróg... rozmażyłem sie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...