Skocz do zawartości

Stick's problem ...


Dexarz

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie ..

 

Otóż jak pamietacie moja gra SA2 oparta jest na silniki Omega ...

 

Mam sprite'a ..Jak wyliczyć koniec jakiejs linii ???Tzn w mojej grze chciałbym zrobić szkilet ,cvzyli aby postacie posiadały szkielet ...Mam kość (zwykły sprite) i znam położenie X,y sprita ...wiem że wysokość sprita wynosi 10 100 px i znam takze wartość rotation (obrót) ...Jak wyliczyć koniec sprita ??tzn. znam wartości X,y które określaja początek ,a jak wyliczyć gdzie jest koniec ???

 

oto screen (moze łatwiej bedzie zrozumieć) ..

immagineer.jpg

 

czyli dosłownie jak wyliczyć punkt końca tej linii ??X i Y ???To jest potrzebne mi do grawitacji (jeśli zrobię budowę kościstą postaci) ...

Mam pomysł ...

Można by wyliczyć resztę boków trójkąta tzn ...

 

problem.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...