Skocz do zawartości

dymus_55

Użytkownicy
  • Postów

    109
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia dymus_55

Cadet

Cadet (3/13)

0

Reputacja

  1. Zrobiłem w menu obiekt który ma w create. global.kasa=0 Potem zrobiłem kolejny room z grą. Lecz kiedy wracam do menu i to w okienku w którym pisze ile zarobiłem nadal pisze 0. W tym poście proszę o przykład gry nw którym po wyjściu do menu pisze ile mam kasy.
  2. W oknie edycji obiektu jest zakładka depth. Zwykle tą opcje ignorowałem ale zobaczyłem, że depth jest używany w wielu przykładach i może być przydatny. Więc mam pytanie. Co to jest Depth?
  3. Chciałem zkorzystać z przykładu Marka ale pojawiały się jakieś błędy więc zkorzystałem z complete sets of tutorials. Co jak co na 3d się znam. Teraz ja się będę czepiać ortografii :] . Błędy zaznaczone ;p Marmot.
  4. Dodaj jeszcze wersję w której widać strzelbe. off:Sorry za double posta
  5. Dobry przykład, łatwy w obczajeniu, estetycznie wykonany. Chcemy więcej takich :)
  6. AI przeciwnika jest za mocne! Ma tylko jedna taktykę move towards point(pilka.x,pilka.y.4) ale jeszcze nie zdarzyło mi się strzelić bramki. kiedy już było 3:0 przeciwnik się zaciął(stanął w miejszcu i drgał) a ja nie mogłem się ruszyc bo ugrzęzłem w piłce(albo w ścianie). Ale gra nawet fajna. edit:O, sorry. Pomyliłem się z AI. Właśnie zauważyłem że przeciwnik po nieudanym strzale wraca się pod swoją bramkę i ją broni.
  7. Czy te smoloty nie są za duże? :P
  8. Z powodu braków komentarzy! PATRZ TUTAJ
  9. 123-el - Wrzuć grę na nasz uploader, inaczej nie sciągam. p.s-czemu się nie pokazuje ile mamy postów? edit:aha, logiczne wyjaśnienie xp
  10. Trzeci post z koleji. Ale jestem zmuszony go napisać. Wrzuciłem trailer, demo. I co? Nic! Macie ten projekt nie powiem gdzie. Więc nie ma najlepszego sensu prowadzić tego tematu. Zamykam go, bo widzę, że nie doceniacie mojej pracy. Skończę tą grę, ale nie trafi ona tutaj, gdzie po godzinie będzie już na drugiej stronie w niepamięci, czekając aż jakiś noob odświerzy ten temat. Z tego co widzę komentujecie tu tylko słabe gry lub wytykacie błędy. I wyśmiewacie się z noobów patrząc tylko na licznik postów. Założę się, że właśnie po tym poście przyjdzie wam ochota na komentowanie. UWAGA:Niech nikt nie uważa tego posta za obrazę. Wkurzyłem się, i wziąłem na odwagę by stwierdzić fakt.
  11. To zrób badziewną i powiedz, że nie umiesz rysować :lol:
  12. Porzucam projekt wtedy. Kiedy zaczynam mieć wenę do innego rodzaju gry. Wtedy projekt który atualnie robię zaczyna być nudny. Rezygnuję z wielu pomysłów aż w koncu go porzucam. Dzięki matthew! Twój temat zmotywował mnie do kończenia TERRORISTS STRIKE. Gotowe jest kolejne demo. Mam nadzieję że ktoś będzie komentował.
  13. Mój rekord to 1599:) Fajna gierka, tylko ten słoń(jack) powinien być szybszy. Moja ocena: muzyka-40 rpg maker rulez xP(żartuje) grafika-75 wciąga?-tak!(100) Staranność-80 ---------------------------------- razem 40+75+100+80:4=73,75/100 ocena 73,75/100 czyli 4-
  14. Nareszcie kolejne demo! Nie ma jakiś świetnych innowacji bo jestem leniem i porzucałem ten projekt chyba 100 razy. Tytuł: Demo Terrorists strike Gatunek: Strzelanka Opis: Źli zmutowani terrorysci chcą zniszczyć świat by dokonało się zbawienie zapowiedziane przez ich guru. Możesz ich pokonać niszcząc wszystkie cztery magiczne latarnie. Poziom trudności jest raczej niski ponieważ uważam, że w takie gry, gra się przyjemniej. sterowanie: wsad-chodzenie myszka-obracanie, strzelanie z pistoletu numm1,2,3-kupywanie broni q-granat e-dynamit Download: http://www.gmclan.org/up992_3_terror_demo_3.html Rozmiar pliku: 8mb Autorzy: Programowanie: Damian Mazurkiewicz(dymus55) Fabuła: Damian Mazurkiewicz(dymus55) Grafika: Damian Mazurkiewicz(dymus55) Muzyka: Battlefield1942,Soldiers-ludzie honoru
  15. Niekture tekstury np.ziemia. Mają złą rozdzielczość co tworzy brzydki efekt kładzenia płytek w równych odstępach. Najlepiej rób teksturki: 16x16 32x32 64x64 96x96 128x128 192x192 256x256 :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...