Skocz do zawartości

unnem

Użytkownicy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia unnem

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. no bo on wlasnie umar na smierc. ale jak zrobic zeby hpvisible znikal albo przestal dzialac wraz ze smiercia bytu?
  2. cos tam zadzialalo i potworek umarl ale wyskoczyl odrazu taki blad ERROR in action number 1 of Draw Event for object hpvisible: Error in expression:rodzic.x position 8: Unknown variable x tutaj mam moj test http://speedy.sh/694Xv/test.gmk
  3. dobra dziala wszystko ladnie :) ale mam teraz 2 pytania wiecej. co teraz dopisac zeby to HP znikalo? probowalem wpisywac (event collide) hp-=10; albo hpbar-=10 ale nie dziala. (tak nazywa sie ten caly pasek hp i hpbar) probowalem tez wpisac tam nazwe obiektu ktory maluje ten pasek ale mi wyskoczyl blad przy uruchamianiu gry.
  4. hmm.. z draw a horizontal gradient raz dziala raz nie dziala. tzn mam 10 mobkow i raz wlacze gre to maja tylko 2 z nich te HP a wlacze drugi/3 raz to znowu wiecej/mniej ma ten pasek. sprite kazdy z nich ma.
  5. zrobilem tak jak mowiliscie i dziala ale tylko 1 z 10 potworkow ma ten HP bar. dodalem oba kody do tego zeby sprawdzic obie opcje naraz :P i sprite i draw a hor. gradient sa tylko na jednym z nich. http://www.speedyshare.com/dGgfw/test.gmk
  6. Czesc. Mam maly problem z paskami zycia. sciaglem sobie jakis tutorial z tej strony i zrobilem wg. niego moje wlasne skrypty. Wszystko ladnie dziala ale jak ustawiam zeby potwory sie poruszaly to paski zycia stoja w miejscu. probowalem zaznaczyc "relative" ale nic sie nie dzialo. i jeszcze jedno pytanie co do skryptu (chcialbym poprostu go lepiej zrozumiec) (event - kolizja z obiektem) other.hpbar=hp; (co to znaczy i co to robi?)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...