Skocz do zawartości

Skorsis

Użytkownicy
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Skorsis

  • Urodziny 13.03.1992

O mnie

  • Płeć
    Male

Osiągnięcia Skorsis

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Mam sprawę do użytkowników GMSa. Pracuję w firmie, która sprzedaje kasy fiskalne i od kilku dni z braku roboty zacząłem robić symulator popularnej, nagradzanej kasy fiskalnej. Kierownikowi się podobało i chciałby to wstawić na stronę www firmy co wiąże się z zakupem modułu HTML5. Nie chciałbym, żeby po zakupie okazało się, że po wyeksportowaniu do HTML5 działa to inaczej, albo są jakieś dziwne problemy, a wiele narzekań już widziałem na ten html w gmsie. Na zakup Pro+html trzeba dopiero namówić właściciela firmy, więc byłoby głupio, z resztą nie wiem jeszcze co on sam o tym myśli. Sam też groszem nie śmierdzę, żeby lekką ręką wydać 450zł+vat na coś co nie będzie normalnie działać (chociaż już ta promocja na steam za 40 € mnie kusi). Czy w związku z tym znajdę jakiegoś pomocnego gmclanowicza, który posiada moduł html5 i wyeksportowałby mi to najlepiej w poniedziałek, żebym mógł sprawdzić, czy wszystko hula jak trzeba? Symulator i tak na razie jest niedokończony, więc sobie tego nie wykorzystam za darmo. Obiecuję, że jeżeli wszystko będzie OK, to albo szef, albo ja ten moduł zakupimy.
  2. Fajne, ale popraw sobie tego bootstrapa css'a trochę Edit: albo wstaw spacje po przecinkach word-wrap: break-word;
  3. Pod hasłem kartka z zawiniętym rogiem, albo paper curling effect jest dużo tutoriali dla różnych programów
  4. Sugeruję tylko, że czasożerność takiego turnieju może odstraszyć potencjalnych uczestników. Jeżeli turniej zacząłby się od ćwierćfinałów to teoretycznie byłoby to maks. 3x 48 godzin. Jak już mam z kimś rywalizować to wolałbym wykorzystać cały czas, a nie robić 3 godziny kiedy wiem, że przeciwnik przeznaczy kilkakrotnie więcej.
  5. Byłbym chętny na jakiś jam 48h, ale na serię chyba nie znajdę czasu ani chęci. Jeżeli ma być kilka tematów to mogłoby być coś takiego, że co 12 godzin dochodzi nowy temat, który trzeba wpleść do gry.
  6. A na czym polega ten GMDuel?
  7. Najlepiej by było umieć to PHP i SQL to w przyszłości mógłbyś robić bardziej zaawansowane rzeczy. GM ma funkcje do wysyłania i pobierania danych, tylko musisz mieć serwer, popisać sobie skrypty w PHP i zrobić bazę. Nie wiem czy da się to zrobić "na chama" w jeden dzień nie będąc w temacie, , nie oglądałem go, ale jak coś jest niezrozumiałe to tych tutoriali jest w internecie więcej, a o samym php i mysql to spokojnie znajdziesz masę materiałów po polsku.
  8. Jeżeli gra jest na Windowsa to przychodzi mi do głowy jedynie php+mysql. Może są jakieś łatwiejsze metody, ale musisz poszukać. A jeżeli chodzi o Android to rekordy online to kwestia 5 minut, żeby to połączyć z google services.
  9. A ten obiekt "oSkrzynDes" Ci przypadkiem nie rozwala wcześniej tej skrzynki w create evencie?
  10. No muzykę wstawiłem tylko do filmiku. Sporo osób radzi, żeby dodać muzykę do gry, więc muszę o tym pomyśleć.
  11. Tytuł: Eat Fruits Gatunek: zręcznościowa Opis: Gra na Ludum Dare 31. Skręcamy na boki, omijamy kwadraty, zbieramy jabłka(pomidory?). Wersja na Windowsa trochę biedniejsza, bo zuploadowana przed końcem dżema. Androidowe wersja nieco urozmaicona graficznie, zmienione menu i rekordy online. Download: LD31, Gamejolt (Windows i Quick Play), Android Rozmiar pliku: Windows 2MB, Android 4MB Autorzy: Programowanie: ja Fabuła: brak Grafika: ja + ikonki w menu z Androida by Freepik z Flaticon (CC BY 3.0) Muzyka: dźwięki wygenerowane na http://www.bfxr.net/, muzyki brak Screeny: Video: Na słabszych telefonach trochę muli, jutro spróbuję to zmienić, na 1GHz jest dobrze.
  12. No jeżeli zwiększenie zmiennej i sprawdzenie jest w tym samym obiekcie to nie musi
  13. Może utwórz drugą zmienną globalną którą ustawisz na =a przed potencjalną zmianą, a później dopiero sprawdzisz czy się a zwiększyła (a>b), ale szczerze powiedziawszy to nie jestem pewien co chcesz zrobić. Niespotykany dla mnie kod zaprezentowałeś.
  14. GML var temp; view_enabled[0] = true; view_visible[0] = true; dispH=round(display_get_height()); dispW=round(display_get_width()); if(dispH>dispW) { temp=dispH; dispH=dispW; dispW=temp; } view_wview[0]=2560; view_hview[0]=(dispH/dispW)*2560; view_xview[0]=0; view_yview[0]=(1920-view_hview[0])/2; view_wport[0]=dispW; view_hport[0]=dispH; view_xport[0]=0; view_yport[0]=0; surface_resize(application_surface,dispW,dispH) Tak działa, views muszą być enabled, a "view0 visible at start" musi być odznaczony
  15. Nie ma chyba przycinania. Full scale rozciąga na cały ekran, a Keep aspect ratio dodaje czarne paski
×
×
  • Dodaj nową pozycję...