JuliuszMakeGames
-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Typ zawartości
Profile
Forum
Wydarzenia
Odpowiedzi opublikowane przez JuliuszMakeGames
-
-
Witam ostatnio znalazlem poradnik jak zrobic poruszanie sie samochodem w stylu GTA 1,2 ale niestety nie dziala on u mnie w 100% i czy ktos moglby napisac dla mnie kod ktory dzialal by jak w GTA 1,2?
Sam nie mam doswiadczenia potrzebnego do stworzenia go od postaw.
-
Mam jeszcze kod Draw
odpowiada ona za pojawienie sie tego numerka
draw_set_colour(c_black); draw_set_font(font0) draw_text(x,y, "Minuty : " + string(global.minuty_total) );
I nadal pokazuje 60 zamiast 0
-
Nadal nie działa
-
Witam od jakiegoś czasu bawię sie game makerem
I natrafiłem na problem, a mianowicie
Chciałem zrobić sytem dodawania minut(licznik) w room mam plus i minus, dziala wszystko jak klikam plus dodaje do wartosci 1 jak klikam minus odejmuje 1 proste
Ale jak próbuje zrobić kod jezeli wartość
if global.minuty total == 60 { global.minuty_total -=60 global.godziny_total +=1 }
Ale niestety nie dziala mi to i nie wiem co zrobic
-
Nie, jest ten sam problem
-
Obiekt bez eventów.
-
Witam
Mam problem z depth mimo że ustawiam że objekt car jest -1 to i tak wchodzi pod tekstury,nie wiem co zrobić
tu jest screen http://imgur.com/uQxZWcV
-
Do obiektów najczęściej wykorzystuje się sprite.
Teł TileSety, albo backgroundy
A co do raw_sprite_part polecam lekturę:
Dzienki
-
Witam twoze minecraft 2d i troche jest uciazliwe robienie 50 sprites i z tad moje pytanie czy da sie by tekstury byly na jednym sprite wiem ze jest :
GMLdraw_sprite_partale jej nie rozumiem (jestem nowicjuszem)
-
Siemka od niedawna programuje w python i nie wiem jak by imie z wynikiem przeskakiwaly do nastepnej linijki(w pliku studentdetails.txt)
oto moj kod :
import random,pickle
name = input("Enter your name: ")
print("hello lets start",name)
score = 0
questionnumber = 0
List = [name,score,"\n"]
while questionnumber <10:
number1 = random.randint(1,10)
number2 = random.randint(1,10)
operators = ["+","-","/","*"]
operator =random.choice(operators)
questions ="%d%s%d"%(number1,operator,number2)
print(questions)
answerquestion = int(input("= "))
if answerquestion== eval(questions):
print("correct")
score=+1
questionnumber = questionnumber+1
else:
print("incorrect")
questionnumber = questionnumber+1
if score<5:
print("your score is",score,"Go to maths lessons")
if score>5:
print("Good you are on good track")
outFile = open('studentdetails.txt','wb')
pickle.dump( List,outFile)
outFile.close()
menu = int(input("1 = Check class "))
if menu==1:
inFile = open('studentdetails.txt', 'rb')
newList = pickle.load(inFile)
inFile.close()
print(newList)
Przepraszam za gramatyke ale pisze na angielskiej klawiaturze
-
Cześć niedawno zmieniłem system operacyjny na linux mint rebeca . Instalacja przebiegła pomyślnie ale gdy uruchomiłem program pokazuje się new game i nic.W środku pokazuje się czarny background
CO MAM ZROBIC
-
Robie minecraft i chcę żeby było zminianie slotu(sprite)
używam mouse wheel up
GMLindex = +1i
mouse wheel down
GMLindex = -1ale nie działa
-
Dzięki za pomoc
Najlepsi Admini forum jakich widziałem dzięki
-
A gdzie te przykłady znaleźć
-
Siema !!!!(spontanicznie :D) Chciałbym się zapytać jak nauczyć się GML znam proste skrypty typu : image_speed.Ale znudziło mi się budowanie gier z klocków(Wiem co masz na myśli)
To co mam zrobic
-
wogule gra sie nie wlacza :(
-
Compile Failed - Please check the Compile window for any additional information
co z tym zrobić nie moge testować gry :(
-
piesze mi to error loading fille seems to be corrupted co robić
-
miałem wersie game marker 8 i chcę kontynułować projekt na wersi standart jak to zrobić proszę o odpowiedzi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
prosze o dokładną instrukcje
-
Treść błędu? A z której wersji GM korzystasz? Jeżeli <= GM8.0, przerzuć się na GameMaker Studio, Standard jest za free.
jak sie zajerestrować ??? plisss bo niewiem o linka proszę z góry dziekuje
-
pokazuje ze blod jest ?!?
-
mam obj_control to pasek z blokami tak jak w minecraft
i w nim
jest mam glob right pressed
w glob right pressed jest
GML[/gml]if( place_free(mouse_x,mouse_y))if image_index=0{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),obj_grass)}
if image_index=1{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),obj_dirt)}
if image_index=2{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),obj_stone)}
if image_index=3{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),obj_cobelstone)}
if image_index=4{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),obj_wood)}
if image_index=5{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),obj_liscie)}
if image_index=6{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),nether_rock_obj)}
if image_index=7{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),nether_brick_obj)}
if image_index=8{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),drabina_obj)}
if image_index=9{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),brick_obj)}
if image_index=10{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),stone_brick_obj)}
if image_index=11{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),planks_obj)}
if image_index=12{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),glass_obj)}
if image_index=13{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),sand_obj)}
if image_index=14{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),graver_obj)}
if image_index=15{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),craft_table_obj)}
if image_index=16{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),piec_obj)}
i drugi
mam
[gml]
instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,obj_grass);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,obj_dirt);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,obj_stone);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,obj_bed_rock);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,obj_wood);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,obj_liscie);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,nether_rock_obj);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,nether_brick_obj);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,drabina_obj);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,brick_obj);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,stone_brick_obj);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,stone_brick_obj);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,planks_obj);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,glass_obj);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,sand_obj);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,graver_obj);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,craft_table_obj);
if( place_free(mouse_x,mouse_y))
if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,piec_obj);
ten obiekt to drabina_obj najcześciej pojawia sie z drabiną grass_obj
-
siemka zrobiłem obiekt o nazwie drabina i dodałem go do gry(jak minecraft) fajnie fajnie a kidy kliknąłem lewy (przycisk stawianie blów)to pojawia sie drabina i inny blok
i tak będzie dopuki nie zaznacze solid co zrobić żeby ten blok sie nie pokazywał :(
-
i ma być jej mało
Silnik porusznia samochodów
w Pytania początkujących
Opublikowano
Bardzo dziekuje o to wlasnie mi chodzilo, dzieki wam wiem jak taki silnik zrobic samemu dziekuje bardzo