Skocz do zawartości

JuliuszMakeGames

Użytkownicy
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi opublikowane przez JuliuszMakeGames

  1. Witam od jakiegoś czasu bawię sie game makerem

     

    I natrafiłem na problem, a mianowicie

    Chciałem zrobić sytem dodawania minut(licznik) w room mam plus i minus, dziala wszystko jak klikam plus dodaje do wartosci 1 jak klikam minus odejmuje 1 proste

    Ale jak próbuje zrobić kod jezeli wartość

    if global.minuty total == 60
    {
         global.minuty_total -=60
         global.godziny_total +=1
    }

     

     

    Ale niestety nie dziala mi to i nie wiem co zrobic

  2. Siemka od niedawna programuje w python i nie wiem jak by imie z wynikiem przeskakiwaly do nastepnej linijki(w pliku studentdetails.txt)

    oto moj kod :

     

     

     

    import random,pickle

    name = input("Enter your name: ")

    print("hello lets start",name)

    score = 0

    questionnumber = 0

    List = [name,score,"\n"]

    while questionnumber <10:

    number1 = random.randint(1,10)

    number2 = random.randint(1,10)

    operators = ["+","-","/","*"]

    operator =random.choice(operators)

    questions ="%d%s%d"%(number1,operator,number2)

    print(questions)

    answerquestion = int(input("= "))

    if answerquestion== eval(questions):

    print("correct")

    score=+1

    questionnumber = questionnumber+1

    else:

    print("incorrect")

    questionnumber = questionnumber+1

    if score<5:

    print("your score is",score,"Go to maths lessons")

    if score>5:

    print("Good you are on good track")

     

    outFile = open('studentdetails.txt','wb')

    pickle.dump( List,outFile)

    outFile.close()

     

    menu = int(input("1 = Check class "))

    if menu==1:

    inFile = open('studentdetails.txt', 'rb')

    newList = pickle.load(inFile)

    inFile.close()

    print(newList)

     

     

     

     

    Przepraszam za gramatyke ale pisze na angielskiej klawiaturze

  3. Cześć niedawno zmieniłem system operacyjny na linux mint rebeca . Instalacja przebiegła pomyślnie ale gdy uruchomiłem program pokazuje się new game i nic.W środku pokazuje się czarny background

     

     

    CO MAM ZROBIC

  4. mam obj_control to pasek z blokami tak jak w minecraft

    i w nim

     

    jest mam glob right pressed

     

     

    w glob right pressed jest

    GML
    [/gml]

    if image_index=0{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),obj_grass)}

    if image_index=1{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),obj_dirt)}

    if image_index=2{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),obj_stone)}

    if image_index=3{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),obj_cobelstone)}

    if image_index=4{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),obj_wood)}

    if image_index=5{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),obj_liscie)}

    if image_index=6{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),nether_rock_obj)}

    if image_index=7{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),nether_brick_obj)}

    if image_index=8{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),drabina_obj)}

     

    if image_index=9{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),brick_obj)}

     

    if image_index=10{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),stone_brick_obj)}

    if image_index=11{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),planks_obj)}

    if image_index=12{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),glass_obj)}

    if image_index=13{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),sand_obj)}

    if image_index=14{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),graver_obj)}

    if image_index=15{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),craft_table_obj)}

    if image_index=16{instance_create(mouse_x-(mouse_x mod 16),mouse_y-(mouse_y mod 16),piec_obj)}

     

     

    i drugi

    mam

    [gml]

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,obj_grass);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,obj_dirt);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,obj_stone);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,obj_bed_rock);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,obj_wood);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,obj_liscie);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,nether_rock_obj);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,nether_brick_obj);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,drabina_obj);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,brick_obj);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,stone_brick_obj);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,stone_brick_obj);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,planks_obj);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,glass_obj);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,sand_obj);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,graver_obj);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,craft_table_obj);

    if( place_free(mouse_x,mouse_y))

    if instance_create((mouse_x div 32)*32,(mouse_y div 32)*32,piec_obj);

     

     

     

    ten obiekt to drabina_obj najcześciej pojawia sie z drabiną grass_obj

  5. siemka zrobiłem obiekt o nazwie drabina i dodałem go do gry(jak minecraft) fajnie fajnie a kidy kliknąłem lewy (przycisk stawianie blów)to pojawia sie drabina i inny blok

    i tak będzie dopuki nie zaznacze solid co zrobić żeby ten blok sie nie pokazywał :(

×
×
  • Dodaj nową pozycję...