Skocz do zawartości

Zombie-Games

Użytkownicy
  • Postów

    113
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Treść opublikowana przez Zombie-Games

  1. Witam wszystkich GMclan'owiczów Robię gierkę i mam mały problem ze sklepem ! Niby wszystko fajnie działa ale jak wyjdę ze sklepu to przedmioty które zakupiłem , nie znajdują sie "w plecaku" ( że tak powiem ) Używam do tego 2 roomów oraz game_save oraz game_load ! Pomyślałem że powinien być jakiś obiekt który przechowuje dane zakupionych żeczy ( ini czy coś w tym stylu ) lecz mam problem ! Any Ideas ???
  2. Z czego awatara zgarnąłeś znaczy z jakiej gry czy filmu ?

  3. Zacna sygnatura milordzie ;)

  4. Zombie-Games

    Drunken Pistoletov

    No własnie wbilem na gmclan i zobaczylem twoją giere! Nawet kolegom z klasy sie ona podoba! Ale te reklamy wstawić musialeś co !?! Ale i tak masz 5 gwiazdek :D A tak w ogóle to gra powinna wyjść w październiku a nie w listopadzie kolego ^_^¦¦¦
  5. Zgadzam się z Antym ! Ale model może być, Ujdzie - Ujdzie ;). Tylko ten model to bochater czy NPC ???
  6. :thumbsup: :wub: :lubieto: :lubieto: :thumbsup:
  7. Niezła giera , ukończyłem ją po 5-6 h a zginołem 295 razy ! Grafa też chwyta za serce (sie mi Mario przypomniało). Poprostu skończ tą gierkę . Chętnie zagrał bym raz jeszcze !! :D
  8. Zombie-Games

    Drunken Pistoletov

    No to pozostaje czekać :D
  9. Zombie-Games

    Drunken Pistoletov

    A tak w ogóle to kiedy ta giera wyjdzie na świat ??
  10. Za odpowiedz dam 5 gwiazd !!

  11. Witaj.Małąm małe pytanie dotyczące twoich gier w Unity3D : W jakim języku piszesz (C#,JavaScript,etc) w Unity ?

  12. Zombie-Games

    Drunken Pistoletov

    Nokas ; Strona: O mnie : Hmmm... Jest gra w której udział bierze alkohol (w tym przypadku rum) ,a kiedy gra o cyckach :D :D :D Ale gra wygląda ciekawie
  13. No nie wiem czy się doczekasz APG bo mam nowy mały projekcik na survivala , RPG . Aha i mam pytanko dotyczące twojej gry survival jaki będzie crafting ?

  14. Z grafiki wygląda fajnie ; Na razie mi się ściąga jak zagram to ocenie :D ;
  15. lub lub zrób dwa obrazki w jednym w create daj GML image_speed = 0 a pużniej zamiast(sprite_add_sprite(spr_table2)) daj GML image_index = 1 PS Chociaż to to samo ;) ale... EDIT: Czegoś tu nie rozumiem GML hp -= 10 a potem GML if (hp<=80) //????</span> a nie powinno być GML if (hp <= -80) // !!!!!</span>
  16. jesli ten pasek hp jest obiektem to porostu ustaw obj_hpbar , step GML x = obj_potworek.x y = obj_potworek.y + wysokość // liczba okreslona</span> PS: Daj link do tego przykładu może wtedy więcej ci pomoge bo tak na "sucho" to się nie da ;) .
  17. Wujku dobra rado: A niby mój post jest zły ???
  18. Gdzie twoja sweet focia ???

×
×
  • Dodaj nową pozycję...