Skocz do zawartości

PatrykPlayingPOLSKA

Użytkownicy
  • Zawartość

    204
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana PatrykPlayingPOLSKA w Rankingu w dniu 5 Marzec

PatrykPlayingPOLSKA posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

8 Neutralny

1 obserwujący

O PatrykPlayingPOLSKA

  • Tytuł
    Major User
  • Urodziny 10/18/2000

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    Pop3Games
  • Steam
    kuncu
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Gdańsk
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Moje zainteresowania to gry moba,tworzenie gier 2d oraz strony HTML i trolowanie ludzi Rickiem Astleyem

Ostatnie wizyty

16489 wyświetleń profilu
  1. Reagowanie obiektu na dźwięk

    Jest taki asset na yoyo, LINK ,spróbuj z niego zaczerpnąć.
  2. Temat zbiorczy na drobnostki

    Zarzuć przykładem,łatwiej będzie rozwiązać Twój problem.
  3. Jakiej muzy sluchasz w tym momencie?

    Ja ostatnio właśnie zacząłem słuchać ostrego,i muszę przyznać że bardzo mi się podoba jego twórczość.Bez zbędnych wulgaryzmów,dodatków i jest naprawdę super.Szczególnie spodobał mi się album Życie po śmierci.
  4. Jakiej muzy sluchasz w tym momencie?

  5. Jakiej muzy sluchasz w tym momencie?

  6. Nad czym aktualnie pracujesz?

    A ja w cpp postanowiłem napisać sobie proste kreowanie postaci,może zrobię z tego jakiegoś textera. (tam w pewnym momencie gracz dostaje ileś tam xp'a by sprawdzić czy działa levelowanie)
  7. Temat zbiorczy na drobnostki

    To bardzo łatwe,sprawdzasz czy x,y twojej postaci jest na danym obj_woda,jeżeli tak wtedy movement_speed=/2 Najlepszą do tego funkcją bedzie place_meeting.
  8. Galeria Grafik

    Bardzo ładna żabka.
  9. Nad czym aktualnie pracujesz?

    var ms=100; var col=0; function fc_col() { if(col==0) { var a=Math.floor(Math.random() * 255); var b=Math.floor(Math.random() * 255); var c=Math.floor(Math.random() * 255); var color="rgb(" + a + "," + b + "," + c + ")"; document.getElementById("content").style.backgroundColor=color; document.getElementById("globalContainer").style.backgroundColor=color; document.getElementById("content_container").style.backgroundColor=color; col=1; } else { var d=Math.floor(Math.random() * 255); var e=Math.floor(Math.random() * 255); var f=Math.floor(Math.random() * 255); var color1="rgb(" + d + "," + e + "," + f + ")"; document.getElementById("content").style.backgroundColor=color1; document.getElementById("globalContainer").style.backgroundColor=color1; document.getElementById("content_container").style.backgroundColor=color1; col=0; } } setInterval(fc_col,ms); Zrobiłem to w nieco upośledzony sposób.
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Ja od dłuższego czasu bawię się w JS,oto co wykonałem dziś w szkole gdy miałem wolny czas Jakby ktoś był ciekawy,mogę podesłać kod.
  11. Dungeon Survivor

    Hmm co tu powiedzieć. Fajnie by było wiedzieć kim jest nasza postać,na razie wiemy że jest tchórzem. Może jakieś kreowanie postaci ? Gra się nawet przyjemnie,ciekawy interfejs gry,podoba mi się te przewijane tło. Muzyka jak dla mnie pasuje tu idealnie. Osobiście uważam że w takich gierkach nie powinno być czegoś takiego jak "Podczas eksploracji ugryzł cię jakiś owad" lub "Podczas eksploracji udało Ci się upolować parę zwierząt" tekst powinien być tak jakby oczami postaci.(bardziej szczegółowe opisy powinny być). Jestem ciekaw jak to jest z tym jeziorkiem,jest jakaś szansa na brudną/zatrutą wodę ? Miałem 2 czerwone miksturki,chciałem wypić jedną a zachłanna postać wypiła 2 na raz. Polecam się przerzucić na GMS,jest darmowy i lepszy niż GM8 Mój rekord to 35 dni. Powodzenia życzę.
  12. instance_activate/deactivate

    Wyślij najlepiej lub projekt,bo działamy na ślepo.
  13. instance_activate/deactivate

    instance_activate_region(x-10,y-10,x+5,y+5,true) ; Dlaczego tak ? Ponieważ z (x-5,y-5,x+5,y+5,true) wychodziło 0 i aktywowało gdzieś w innym miejscu,a tak z (x-10,y-10,x+5,y+5,true) wychodzi-5,czyli twój zasięg. Jeżeli to nie zadziała to się poddaję.
  14. instance_activate/deactivate

    Masz trochę dziwnie podstawione atrybuty w tej funkcji https://docs.yoyogames.com/source/dadiospice/002_reference/objects and instances/instances/deactivating instances/instance_activate_region.html Tu taka mała poprawka,te drzewa zostały stworzone a nie narysowane,byłby narysowane gdybyś użył np draw_sprite.
  15. Pytanie dotyczące tworzenia sprites

    Nasz administrator Uzjel bardzo fajnie wytłumaczył to w tym filmiku.
×