Skocz do zawartości

exide

Użytkownicy
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O exide

  • Urodziny 19.12.1996

Informacje

  • Team
    brak
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Nie
  • Steam
    INFINITYxPL

O mnie

  • Skąd
    Poznań
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Adres www

Ostatnie wizyty

1 214 wyświetleń profilu

Osiągnięcia exide

Chicken

Chicken (1/13)

1

Reputacja

  1. 17sekund każda nie tylko z muzyką mam problem to samo z odgłosem silnika gdy zaczyna lot ma być loop snd_engine_idle ale jak zwalnia ma być snd_engine_end nie wiem jak te dźwięki używać prawidłowo.
  2. Hej mam 4 muzyczki jak zrobić aby działało to tak 2 pierwsze są tylko wtedy gdy gracz nie atakuje lub nie jest atakowany dwie ostatnie gdy gracz jest atakowany lub sam atakuje. Zawsze według kolejności track0 potem track1 w przypadku 2 tak samo track2 potem track4. i żeby to się odtwarzało cały czas a gdy zmieni status na w bitwie to wtedy będzie cały czas grać zestaw nr2. używam GameMaker Studio 2 Trial
  3. Jak taki ruch miał, by działać, bo zawsze robiłem taki duży room po prostu. Ruch odbywa się za pomocą myszki lewy przycisk, a prędkość zależy od statku. Edit: Coś zepsulem nie tak mialo to działać
  4. Witam, mam problem z mapami w grze oto ich rozmiar. x = 20 800 y =12 800 zwykłe mapy x = 41 600 y = 25 600 mapy pvp oraz specjalne. Problem w tym, że nie potrafię stworzyć tła, które mają rozmiary 2100 × 1310, ale nie jakieś tam rozciąganie do mega rozmiarów wtedy wyglądałoby to okropnie.Dodatkowo chcę stworzyć efekt star dust (czyli gwiezdny pył) poruszający się z małą prędkością.inny mój problem to stworzenie systemu ataku salwami przykładowo w grze występuje kilka statków, każdy z nich posiada 3 stany uzbrojenia: pierwszy atak 1 laserem (nic specjalnego wychodzi z gracza ) drugi dwa tylne lasery (tutaj nie wiem jak to zrobić, żeby przy każdej z 32 klatek laser wychodził z prawidłowego miejsca) trzeci pełne uzbrojenie (dwa lasery z przodu lewy prawy wystrzał dwa lasery z tyłu lewy prawy wystrzał i znów przednie ) Układ laserów oraz ilość może być rózna zależy od statku. Edit Dodam iż korzystam z game maker 8.0 pro.
  5. kiedyś pobrałem unity to wgl nie wiedziałem jak zacząć z tym
  6. no tak ale jak się te 3d robi w gm?
  7. chciał bym spróbować chociaż wycisnąć sam statek który lata po czarnym tle z gwiazdami to co by trzeba zrobić ?
  8. Witam czy da się zrobić grę 3d tzn że będzie tak jak na filmie modele 3d textury ale perspektywa taka jak by to było 2d tła map były by 2 d ewentualnie jakiś trik z głebią
  9. to muszę się tego nauczyć i zobaczymy :)
  10. Witam potrzebuję pomocy w zrobieniu systemu misji. co bedzie zawierał ? przykładowo zabij 5 streunerów i koniec ale misji będzie dużo każda z unikalnym tekstem tytułem od danego lvl i będą bardziej skomplikowane zniszcz 10 boss kristalon Twój czas jest mierzony. Zostań krócej niż %TIME%. Zostań %TIME% Nie możesz umrzeć. Pokonaj odległość docelową. Zwracaj uwagę na odległość, którą pokonujesz. na mapie %map% Wyrządź szkody swojemu przeciwnikowi %damage_type%. Wszystkie szkody Twojego statku są rejestrowane. i wiele więcej innych opcji nie wiem jak zabrać się za taki system misj maxymalnie 3 na raz można aktywować mały przykład
  11. bardzo fajny przykład ale coś mi się widzi że nie dam rady tego impulsu zrobić :( trudno nie dodam tego high tech do gry :( (najgorsze jakie wymyślono xd)
  12. a jak rysować taki efekt bo sprita nie mam niestety wgl nie istnieje taki w grze :P
  13. ok blokuje servis tu masz link jest ten efekt http://pl.bigpoint.com/darkorbit/board/thr...33/#post-390322
  14. Witam robię sobie grę i nagle doszedłem do 4 high tech'a. O co chodzi nie wiem jak stworzyć taki efekt. Jak to działa? Odrazu trafia do maxymalnie 7 celów zadając 10 000 w hp. Będe miał problem z tymi celami a co jeżeli nie ma 7 jest 1 2 3 ? jak też im zadać dmg z dmg w hp sb poradze. I nasz nieszczęsny efekt piorunów.
  15. Refresh potrzebuje pomoc z tym diabelstwem, podeśle source żeby dać wam wgląd. Chodzi o to że ten pasek w lewym górnym ma być ruchomy w trybie edycji który jest tymczasowo aktywny, w prawym lewym też będzie można go ruszyć jak i actionbar. link https://mega.co.nz/#!gsUzgL4a!XkEHW...8keHr_lZqiSwAxI Kto pomoże zrobić te diabelstwo :D drag & drop też trudne z tym paskiem, ale to pewnie na skype lub ts musiał bym pogadać żeby ktoś wytłumaczył. Gdyby nie ui to już bym miał atak itp ale ui najważniejsze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...