Skocz do zawartości

Ice Cube

Użytkownicy
  • Zawartość

    88
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Ice Cube w Rankingu w dniu 8 Styczeń

Ice Cube posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

0 Neutralny

O Ice Cube

  • Tytuł
    Smart Newbie
  • Urodziny 01/01/1970

Previous Fields

  • Team
    kwadrat

Profile Fields

  • Skąd
    Kato
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

1153 wyświetleń profilu
  1. ai Wroga

    Dzięki! tego szukałem !
  2. ai Wroga

    Witam mam bohatera,wroga i przeszkode gdy podejde blizej do wroga on zaczyna isc za mna,ale utyka na przeszkodach tzn.jezeli stoje za przeszkoda on jej nie potrafi ominąć oto step wroga: if distance_to_object(obj_bohater)<300 { direction=point_direction(x,y,obj_bohater.x,obj_bohater.y);move_towards_point(obj_bohater.x,obj_bohater.y,1);ani=ani+0.7; // powrot lub pozycja 0 }else {direction=point_direction(x,y,xstart,ystart);ani=ani+0.7 // powrot co zrobic by wrog byl bardziej inteligentny i gdy zatrzyma sie na przeszkodzie"pomyśli" i poszuka lepszej drogi by dotrzec do bohatera pozdro
  3. Witam Nie wiem czy to dobry dział na te pytania,ale zapytam: 1 Szukam grafika z okolic Śląska do roboty kilka tekstur oraz Stworzenie i animacja ok 5 postaci - Gdzie takich szukać? 2 Czy używanie tekstur z internetu jest legalne? pozdro
  4. Keyboard_check

    Dobra już mam powinno być tak: keyboard_check(ord('A')) Mimo wszystko Dzięki I AM VADER za pomoc
  5. Keyboard_check

    z dużej 'A' też nie działa z X wszystko spoko samo vk_left działa ale jak dodam or keyboard_check('A') - to od razu idzie w lewo bez naciskania niczego ... bardzo dziwne .. jakieś sugestie jeszcze jak naprawić ten banalny,ależ jak uciążliwy błąd ?
  6. Witam banalne pytanie,ale gdzie jest błąd bo nie działa mi to? if keyboard_check(vk_left) or keyboard_check('a'){x=x-1}
  7. email

    czy moglbys mi to bardziej wytlumaczyc,zanim mnie ktos tu zaraz pojedzie,ze jestem amator itp. nie bawilem sie w to jeszcze nigdy,moglbys podac jakis prosty przyklad od ktorego moge zaczac? dzieki
  8. email

    Czy idzie wysłać email z poziomu game makera?
  9. Test wydajnosci komputera

    Dzieki!
  10. Czesc Macie jakis pomysł jak sprawdzic szybkosc danego komputera? tzn.kazdy potencjalny gracz dysponuje innym sprzetem i fajnie gdyby przed zagraniem mogl sprawdzic czy jego komp nadaje sie akurat do tej gry chodzi mi o sprawdzenie procesora ,karty graf. i pamieci aktualnie korzystam ze zmiennej FPS,ktora mam na ekranie i pokazuje mi rozne wartosci w zaleznosci jak duzo obiektow jest aktualnie w użytku ale czy idzie zrobic jakis prosty test przed sama grą? pozdro
  11. Show_Question

    aha a macie jakis link do tego jak sobie zrobic wlasne show question? rozumiem,ze mam napisac wlasny skrypt np zadaj_pytanie(x,y,"pytanie")?
  12. instance_activate/deactivate

    Polonista zawsze ze mnie był kiepski,a moze nawet jestem nieswiadomym dyslektykiem ?
  13. instance_activate/deactivate

    Panowie po wielu trudach instance_deactivate_object(obj_drzewo); instance_activate_region(x-32,y-32,64,64,true) ; takie cos działa! pozdro i dzieki za pomoc
  14. Yo! Czy idzie zmienic YES/NO na TAK/ NIE w show_question? pozdro
  15. instance_activate/deactivate

    Kolejna rzecz ktora próbowałem to: var aaa; aaa=collision_circle(x, y, 120, obj_dzewo, false, true) if collision_circle(x, y, 120, obj_dzewo, false, true) { instance_deactivate_object(aaa); } else instance_activate_object(aaa);; dziala jezeli jest tylko jedno dzewo, ale jezeli jest ich kilka w danym miejscu to instancje migotaja tzn.szybko aktywuja sie i deaktywuja HELP!
×