Skocz do zawartości

Ice Cube

Użytkownicy
  • Zawartość

    150
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Ice Cube w Rankingu w dniu 8 Styczeń 2018

Ice Cube posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

1 Neutralny

O Ice Cube

  • Tytuł
    Minor User
  • Urodziny 01/01/1970

Previous Fields

  • Team
    kwadrat

Profile Fields

  • Skąd
    Kato
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

1296 wyświetleń profilu
  1. repeat

    ale ,że tak to ma wyglądać ; ? repeat(zloto) // ilosc zlota np.10 do { losx=irandom_range(1,1000) losy=irandom_range(1,800) instance_create(2030+losx,70+losy,obj_Budpln)/ } until(place_free(2030+losx,70+losy))
  2. repeat

    Witam mam problem potrzebuje losowo stworzyć w budynku 10 sztuk zlota ale jezeli zloto mialo by byc stworzone w miejscu gdzie jest juz jakis obiekt,ma ono byc stworzone w innym miejscu oto kod: repeat(zloto){ // ilosc zlota np.10 losx=irandom_range(1,1000) losy=irandom_range(1,800) if place_free(2030+losx,70+losy) instance_create(2030+losx,70+losy,obj_Budpln)/ } problem w tym ze kod nie stworzy 10 sztuk zlota,jezeli napotka na jakis obiekt przez co zlota moze byc mniej
  3. Wyśrodkowanie textu

    draw_text_ext - jest fajne,ale liczy w pixelach ,a jak to policzyc w "stringach",chciałbym wiedzieć tak na przyszłość jak sie robi działania na tych "stringach" znalazłem taką funkcje string_length(str) if string_length(global.wiadomosc)>40 znajdz miejsce miedzy slowami(spacje) w okolicach 40 i dodaj w tym miejscu # show_message(tekst) ktoś potrafiłby to ogarnąć?
  4. Wyśrodkowanie textu

    no dobra,a jak zrobić,by przeskakiwał tekst linijke niżej jak jest ponad 40 znaków?
  5. witam chce zrobic pojawiajaca sie wiadomosc z wysrodkowanym textem tzn.nie ważne jaki text bedzie dlugi chce by wiadomosc ktora sie wyswietli na kazdej linijce miala max 40 znakow(jak bedzie wiecej to ma przeskoczyc na nastepna linijke, i byla wysrodkowana na kazdej lini zmienna z tekstem to global.wiadomosc ekran ma szerokosc 1280/800 wyswietlanie textu na srodku ekranu to: draw_text(640,400,global.wiadomosc) co mam dalej zrobic ?
  6. Draw_set_font -problem

    Motyla noga rzeczywiście..... przeoczyłem w drawie było juz pomiędzy wierszami set_font Gnysek-Dzięki juz myślałem,że to błąd w GM
  7. Witam postanowiłem na sam poczatek mojej gry dołożyc kilka napisów tytułowych zrobiłem nowy room,dodałem obiekt napisy i w obiekcie napisy dodałem start game draw_set_font(font_na_napisy) problem w tym,że napisy wyswietlają sie na standardowej czcionce próbowałem te draw_Set_font umieścić w create,draw,step i nic nie dziala ;/ w innych mijscach w grze fonty normalnie się zmieniają ale tutaj na początku nie chce dlaczego? spotkaliście się z takim problemem?
  8. Zatrzymanie gry

    a jak to robi show_message ? ,macie może cały kod ,chętnie bym zobaczył jak ta komenda "zamraża" wszystko,a mimo tego widać wszystko na ekranie plus wiadomość oczywiście i obsługa myszki
  9. Zatrzymanie gry

    powaznie nie ma innego sposobu?,mam chyba z 1000 obiektów ;/ nie idzie jakos całości zatrzymać np.przy pomocy keyboard wait() ?,albo przy pomocy ukrytego show_message,by tylko zatrzymało gre ? ps. ale klikniecie myszka,wyswietlanie napisu było by własnie w petli,ewentualnie zamiast myszki zrobiłbym klawiature
  10. Cześć chce w grze zrobić coś w stylu show_message ale po swojemu chodzi o to by wyświetlic napis i zatrzymać gre na tak długo,aż np. nie nacisne myszką na okienko OK lub nie nacisne esc. roumiem,że będe potrzebować jakiegoś loopa i skoku (programowałem kiedyś w basicu i asm tam takie cos było )coś w stylu: 1 wyswietl napis 2 jezeli nacisniete esc lub myszka na ok skocz do 4 3 jump do 1 4 dalsza czesc programu próbowałem kombinować coś z while ,ale zawieszała mi sie gra .. poprosze o jakies sugestie
  11. texture_set_interpolation

    pokombinuje jeszcze. ta gra którą robie śmiga na win 10 bez problemu p.s. gm studio 1 lub 2 jest darmowe? ,moge jakoś pobrać?
  12. texture_set_interpolation

    no właśnie mam włączone advanced ,i są takie opcje jak powyżej na zdięciu. texture_set_repeat(true) też nie daje żadnego efektu ;/
  13. texture_set_interpolation

    tylko takie opcje są dostępne w sprite i background
  14. texture_set_interpolation

    8.1 często zawiesza mi sie przy kompilacji dlatego chce dokończyc projekt przy 8.0
  15. texture_set_interpolation

    no niestety nigdzie nie ma use as 3D texture ;/
×