Skocz do zawartości

Ice Cube

Użytkownicy
  • Zawartość

    152
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Ice Cube w Rankingu w dniu 8 Styczeń 2018

Ice Cube posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

1 Neutralny

O Ice Cube

  • Tytuł
    Minor User
  • Urodziny 01/01/1970

Previous Fields

  • Team
    kwadrat

Profile Fields

  • Skąd
    Kato
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

1324 wyświetleń profilu
  1. Ksiazki do gamemakera

    dzięx
  2. Siema może nie na temat,ale mam pytanie apropo książek do gamemakera,znalazlem na alledrogo.pl kilka książek gm,szukam czegos takiego jak jest w helpie gamemakera mysle o "GameMaker Game Programming with GML" czy mial ktos stycznosc z ta ksiazka? może polecacie jeszcze jakieś,co jest w nich ciekawego? pozdro
  3. repeat

    ale ,że tak to ma wyglądać ; ? repeat(zloto) // ilosc zlota np.10 do { losx=irandom_range(1,1000) losy=irandom_range(1,800) instance_create(2030+losx,70+losy,obj_Budpln)/ } until(place_free(2030+losx,70+losy))
  4. repeat

    Witam mam problem potrzebuje losowo stworzyć w budynku 10 sztuk zlota ale jezeli zloto mialo by byc stworzone w miejscu gdzie jest juz jakis obiekt,ma ono byc stworzone w innym miejscu oto kod: repeat(zloto){ // ilosc zlota np.10 losx=irandom_range(1,1000) losy=irandom_range(1,800) if place_free(2030+losx,70+losy) instance_create(2030+losx,70+losy,obj_Budpln)/ } problem w tym ze kod nie stworzy 10 sztuk zlota,jezeli napotka na jakis obiekt przez co zlota moze byc mniej
  5. Wyśrodkowanie textu

    draw_text_ext - jest fajne,ale liczy w pixelach ,a jak to policzyc w "stringach",chciałbym wiedzieć tak na przyszłość jak sie robi działania na tych "stringach" znalazłem taką funkcje string_length(str) if string_length(global.wiadomosc)>40 znajdz miejsce miedzy slowami(spacje) w okolicach 40 i dodaj w tym miejscu # show_message(tekst) ktoś potrafiłby to ogarnąć?
  6. Wyśrodkowanie textu

    no dobra,a jak zrobić,by przeskakiwał tekst linijke niżej jak jest ponad 40 znaków?
  7. witam chce zrobic pojawiajaca sie wiadomosc z wysrodkowanym textem tzn.nie ważne jaki text bedzie dlugi chce by wiadomosc ktora sie wyswietli na kazdej linijce miala max 40 znakow(jak bedzie wiecej to ma przeskoczyc na nastepna linijke, i byla wysrodkowana na kazdej lini zmienna z tekstem to global.wiadomosc ekran ma szerokosc 1280/800 wyswietlanie textu na srodku ekranu to: draw_text(640,400,global.wiadomosc) co mam dalej zrobic ?
  8. Draw_set_font -problem

    Motyla noga rzeczywiście..... przeoczyłem w drawie było juz pomiędzy wierszami set_font Gnysek-Dzięki juz myślałem,że to błąd w GM
  9. Witam postanowiłem na sam poczatek mojej gry dołożyc kilka napisów tytułowych zrobiłem nowy room,dodałem obiekt napisy i w obiekcie napisy dodałem start game draw_set_font(font_na_napisy) problem w tym,że napisy wyswietlają sie na standardowej czcionce próbowałem te draw_Set_font umieścić w create,draw,step i nic nie dziala ;/ w innych mijscach w grze fonty normalnie się zmieniają ale tutaj na początku nie chce dlaczego? spotkaliście się z takim problemem?
  10. Zatrzymanie gry

    a jak to robi show_message ? ,macie może cały kod ,chętnie bym zobaczył jak ta komenda "zamraża" wszystko,a mimo tego widać wszystko na ekranie plus wiadomość oczywiście i obsługa myszki
  11. Zatrzymanie gry

    powaznie nie ma innego sposobu?,mam chyba z 1000 obiektów ;/ nie idzie jakos całości zatrzymać np.przy pomocy keyboard wait() ?,albo przy pomocy ukrytego show_message,by tylko zatrzymało gre ? ps. ale klikniecie myszka,wyswietlanie napisu było by własnie w petli,ewentualnie zamiast myszki zrobiłbym klawiature
  12. Cześć chce w grze zrobić coś w stylu show_message ale po swojemu chodzi o to by wyświetlic napis i zatrzymać gre na tak długo,aż np. nie nacisne myszką na okienko OK lub nie nacisne esc. roumiem,że będe potrzebować jakiegoś loopa i skoku (programowałem kiedyś w basicu i asm tam takie cos było )coś w stylu: 1 wyswietl napis 2 jezeli nacisniete esc lub myszka na ok skocz do 4 3 jump do 1 4 dalsza czesc programu próbowałem kombinować coś z while ,ale zawieszała mi sie gra .. poprosze o jakies sugestie
  13. texture_set_interpolation

    pokombinuje jeszcze. ta gra którą robie śmiga na win 10 bez problemu p.s. gm studio 1 lub 2 jest darmowe? ,moge jakoś pobrać?
  14. texture_set_interpolation

    no właśnie mam włączone advanced ,i są takie opcje jak powyżej na zdięciu. texture_set_repeat(true) też nie daje żadnego efektu ;/
  15. texture_set_interpolation

    tylko takie opcje są dostępne w sprite i background
×