Skocz do zawartości

Ice Cube

Użytkownicy
  • Zawartość

    82
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Ice Cube w Rankingu w dniu 8 Styczeń

Ice Cube posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

0 Neutralny

O Ice Cube

  • Tytuł
    Smart Newbie
  • Urodziny 01/01/1970

Previous Fields

  • Team
    kwadrat

Profile Fields

  • Skąd
    Kato
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

1096 wyświetleń profilu
  1. email

    czy moglbys mi to bardziej wytlumaczyc,zanim mnie ktos tu zaraz pojedzie,ze jestem amator itp. nie bawilem sie w to jeszcze nigdy,moglbys podac jakis prosty przyklad od ktorego moge zaczac? dzieki
  2. email

    Czy idzie wysłać email z poziomu game makera?
  3. Test wydajnosci komputera

    Dzieki!
  4. Czesc Macie jakis pomysł jak sprawdzic szybkosc danego komputera? tzn.kazdy potencjalny gracz dysponuje innym sprzetem i fajnie gdyby przed zagraniem mogl sprawdzic czy jego komp nadaje sie akurat do tej gry chodzi mi o sprawdzenie procesora ,karty graf. i pamieci aktualnie korzystam ze zmiennej FPS,ktora mam na ekranie i pokazuje mi rozne wartosci w zaleznosci jak duzo obiektow jest aktualnie w użytku ale czy idzie zrobic jakis prosty test przed sama grą? pozdro
  5. Show_Question

    aha a macie jakis link do tego jak sobie zrobic wlasne show question? rozumiem,ze mam napisac wlasny skrypt np zadaj_pytanie(x,y,"pytanie")?
  6. instance_activate/deactivate

    Polonista zawsze ze mnie był kiepski,a moze nawet jestem nieswiadomym dyslektykiem ?
  7. instance_activate/deactivate

    Panowie po wielu trudach instance_deactivate_object(obj_drzewo); instance_activate_region(x-32,y-32,64,64,true) ; takie cos działa! pozdro i dzieki za pomoc
  8. Yo! Czy idzie zmienic YES/NO na TAK/ NIE w show_question? pozdro
  9. instance_activate/deactivate

    Kolejna rzecz ktora próbowałem to: var aaa; aaa=collision_circle(x, y, 120, obj_dzewo, false, true) if collision_circle(x, y, 120, obj_dzewo, false, true) { instance_deactivate_object(aaa); } else instance_activate_object(aaa);; dziala jezeli jest tylko jedno dzewo, ale jezeli jest ich kilka w danym miejscu to instancje migotaja tzn.szybko aktywuja sie i deaktywuja HELP!
  10. instance_activate/deactivate

    próbowalem alternatywnie czegos takiego: if distance_to_object(obj_dzewo)<100 instance_activate_object(obj_dzewo) else instance_deactivate_object(obj_dzewo) ale to działa na wszystkie instancje,a nie na pojedyncze
  11. instance_activate/deactivate

    dodam jeszcze ,że gra jest 3d i jezeli w DRAW playera napisze: d3d_draw_floor(x-100,y-100,2,x+100,y+100,2,background_get_texture(bck_kwadrat),1,1) to dookola playera widze ten kwadrat,ale instancje pojawiaja sie i znikaja dobrze tylko powiedzmy jak patrze z jednego rogu kwadratu,reszta znika z bardzo daleka
  12. instance_activate/deactivate

    no niestety dalej nie dziala jak powinno
  13. instance_activate/deactivate

    poprawka przyjeta no ale wlasnie jak poprawic te atrybuty?
  14. instance_activate/deactivate

    moj player jest w niebieskim kwadracie ,w tym kwadracie obiekty sie aktywuja ,poza nim jest deaktywacja wiec instance_deactivate_object(obj_dzewoR); instance_activate_region(x-5,y-5,x+5,y+5,true) ; chciałbym aby to dzialalo jak na rysunku,ale tak nie jest .. niemam pomysłu jak to rozgryzc
  15. instance_activate/deactivate

    no super dziala ,ale cos dziwnie mi aktywuje i deaktywuje te obiekty tzn. czy dobrze wpisuje te wartosci x i y? abym byl w samym srodku kwadratu aktywacji,a poza kwadratem jest deaktywacja instance_deactivate_object(obj_dzewoR); instance_activate_region(x-100,y-100,x+100,y+100,true) ; i jeszcze drugie pytanie: dzewa ktore narysowalem w roomie dzialaja,ale.. jezeli naciskam klawisz n to losowo instance_create(random(1000),random(1000),obj_dzewoR) i tych losowych dzew ktore sobie generuje nie widac wogole nigdzie nawet jak przejde caly room i naprodukuje tych dzew kilkaset czy je idzie aktywowac jakos?,bo jak chodze po roomie to sie nie aktywuja..
×