Skocz do zawartości

Ice Cube

Użytkownicy
  • Zawartość

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Ice Cube w Rankingu w dniu 8 Styczeń

Ice Cube posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

1 Neutralny

O Ice Cube

  • Tytuł
    Cadet
  • Urodziny 01/01/1970

Previous Fields

  • Team
    kwadrat

Profile Fields

  • Skąd
    Kato
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

1195 wyświetleń profilu
  1. Strzał 3d

    Konrad-GM , Iam Lord -Wielkie dzięki za pomoc!
  2. Strzał 3d

    a nie działa tak wlasnie collision_circle?
  3. Strzał 3d

    Świetnie o to chodziło! ,ale wytłumacz mi jak to działa,że place_meeting wyłapuje pocisk nawet jak trafie w ręke potwora która nie jest idealnie na środku x i y pocisku. wiem,że kolizja łapie sprajta obiektu i tutaj akurat mam sprajta 16/16 i nie musze idealnie trafić w środek a mimo to wszystko to działa
  4. Strzał 3d

    ewentualnie niech bedzie solid wyłączone,ale zrobić kod by nie wchodzić na postacie i na wrogów
  5. Strzał 3d

    no właśnie te solid fajnie jakby było bo jak podejde do jakiejś postaci i nie ma solid to wchodze na nią a raczej w nią;/ a nie idzie tego obejść kodem przez wyłanczanie solid jak pocisk bedzie nad głową wroga lub innej postaci tak by to w miare płynnie chodziło?
  6. Strzał 3d

    Rozumiem o co chodzi z kolizją 3d ,ale albo mam jakiś błąd w dalszym kodzie,albo to jakiś błąd gm8 ponieważ jeżeli wytne cały kod kolizji pocisk normalnie przelatuje przez wroga a jeżeli dam tylko (na klockach) kolizje pocisku z wrogiem i nic wiecej tam nie dam to gdy pocisk trafia we wroga pocisk staje w miejscu gdzie jest wróg!
  7. Strzał 3d

    ok wszystko działa ale oczywiście pojawił się kolejny problem! jeżeli strzelam do potwora ktory jest solid i ma wysokosc 22 w jego kolizji z pociskiem jest kod: if z<23 with(other) instance_destroy();instance_destroy() // jezeli pocisk trafi potwora zlikwiduj potwora i pocisk - i to działa ale jeżeli pocisk trafi nad jego głową to nie przelatuje tylko zatrzymuje sie i porusza się pionowo do góry ;/ dodałem Else solid=false a w step solid=true i przy pierwszym pocisku dalej leci do góry,dopiero kolejny przelatuje mu nad głową poprawnie jakies pomysły jak to rozgryzc? p.s.s pocisk nie jest solid
  8. Strzał 3d

    var xx = global.camcos * 3; - dlaczego 3 ?
  9. Strzał 3d

    Elegancko wytłumaczone,działa!! wielkie dzieki! ale nie obejdzie sie bez kolejnych pytan Moje wszystkie obiekty ,które były w grze np. postacie teraz gdy staje na wprost ich to nie widać ich tak jak kiedyś tzn. textury nie są na wprost mnie oto kod z DRAW postaci,który poprzednio działał: d3d_draw_wall(x-4*global.camsin,y-4*global.camcos,40, x+4*global.camsin,y+4*global.camcos,0,sprite_get_texture(spr_postac1,0),1,1); ten kod był bardzo prosty i skuteczny co teraz zmienić by działało jak poprzednio?
  10. Strzał 3d

    Oczywiscie,że tak, lubię takie wyzwania dzięki temu można się wiele nauczyć,tymbardziej jeżeli ktoś to dobrze tłumaczy np. tak jak ty to robisz. a więc mam takie coś: obj_cam create: pitch=0 dirrad = degtorad(direction); pitchrad = degtorad(pitch); {global.camcos = cos(dirrad) * cos(pitchrad); global.camsin = -sin(dirrad) * cos(pitchrad);} step: global.campitch = sin(pitchrad); direction -= (display_mouse_get_x() -display_get_width()/2)/10; pitch += (display_mouse_get_y() -display_get_height()/2)/10; pitch = max(min(pitch,10),-10); //100 display_mouse_set(display_get_width()/2,display_get_height()/2); ----------------------------------------- obj_pocisk create: z=10 // budujemy wektor lotu pocisku: dir_x = global.camcos; dir_y = global.camsin; dir_z = global.campitch; // normalizujemy wektor dir_xyz dir_len = sqrt(dir_x*dir_x + dir_y*dir_y + dir_z*dir_z); dir_x /= dir_len; dir_y /= dir_len; dir_z /= dir_len; // predkosc pocisku spd = 5; // tworzymy wektor poruszania sie naszego pocisku jako motion_xyz: motion_x = dir_x * spd; motion_y = dir_y * spd; motion_z = dir_z * spd; step: x += motion_x; y += motion_y; z += motion_z; draw: d3d_draw_wall(x-7*global.camsin,y-7*global.camcos,z, x+7*global.camsin,y+7*global.camcos,z+5,tex,1,1); błędów już niema,ale strzał wogóle nie reaguje na góra/dół oraz jeżeli daje w prawo to strzał idzie w lewo ,a jeżeli daje w lewo idzie w prawo ;/
  11. Strzał 3d

    Kurde za bardzo zamieszane sie to stało,walcze z tym i ciągle mam pełno błędów głównie ze zmiennymi,że nie istnieje taka zmienna ;/ ,zacznijmy jeszcze raz od nowa jak możesz podaj co ma być dokladnie w : obj_cam: create step obj_pocisk create step draw i odpisze jakie mi błędy się pokażą
  12. Strzał 3d

    w create camera mam juz: { global.camsin = sin(direction*pi/180); global.camcos = cos(direction*pi/180); }
  13. Strzał 3d

    step: direction -= (display_mouse_get_x() -display_get_width()/2)/10; pitch += (display_mouse_get_y() -display_get_height()/2)/10; pitch = max(min(pitch,10),-10); //100 display_mouse_set(display_get_width()/2,display_get_height()/2); draw: d3d_set_projection(x,y,z,x+cos(direction*pi/180),y-sin(direction*pi/180),z-sin(pitch*pi/180),0,0,1);
  14. Strzał 3d

    Witam w obiekcie pocisk : create: move free -speed: 5 ,direction:obj_camera.direction z=10 draw: d3d_draw_wall(x-7*global.camsin,y-7*global.camcos,z, x+7*global.camsin,y+7*global.camcos,z+5,textura,1,1); ////////////////////////////////////////////////////////////////////// pytanie jak zrobić strzelanie góra dół? mam w obj_camera.pitch i te "pitch" się zmienia w zależnosci gdzie patrze góra,dół rozumiem,że musze coś zrobić ze zmienna Z ale co ?
  15. instance_destroy()

    dobra już mam ! with(obj_zloto) instance_destroy();
×