Skocz do zawartości

Ice Cube

Użytkownicy
  • Zawartość

    143
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Ice Cube w Rankingu w dniu 8 Styczeń 2018

Ice Cube posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

1 Neutralny

O Ice Cube

  • Tytuł
    Cadet
  • Urodziny 01/01/1970

Previous Fields

  • Team
    kwadrat

Profile Fields

  • Skąd
    Kato
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

1257 wyświetleń profilu
  1. Zatrzymanie gry

    a jak to robi show_message ? ,macie może cały kod ,chętnie bym zobaczył jak ta komenda "zamraża" wszystko,a mimo tego widać wszystko na ekranie plus wiadomość oczywiście i obsługa myszki
  2. Zatrzymanie gry

    powaznie nie ma innego sposobu?,mam chyba z 1000 obiektów ;/ nie idzie jakos całości zatrzymać np.przy pomocy keyboard wait() ?,albo przy pomocy ukrytego show_message,by tylko zatrzymało gre ? ps. ale klikniecie myszka,wyswietlanie napisu było by własnie w petli,ewentualnie zamiast myszki zrobiłbym klawiature
  3. Cześć chce w grze zrobić coś w stylu show_message ale po swojemu chodzi o to by wyświetlic napis i zatrzymać gre na tak długo,aż np. nie nacisne myszką na okienko OK lub nie nacisne esc. roumiem,że będe potrzebować jakiegoś loopa i skoku (programowałem kiedyś w basicu i asm tam takie cos było )coś w stylu: 1 wyswietl napis 2 jezeli nacisniete esc lub myszka na ok skocz do 4 3 jump do 1 4 dalsza czesc programu próbowałem kombinować coś z while ,ale zawieszała mi sie gra .. poprosze o jakies sugestie
  4. texture_set_interpolation

    pokombinuje jeszcze. ta gra którą robie śmiga na win 10 bez problemu p.s. gm studio 1 lub 2 jest darmowe? ,moge jakoś pobrać?
  5. texture_set_interpolation

    no właśnie mam włączone advanced ,i są takie opcje jak powyżej na zdięciu. texture_set_repeat(true) też nie daje żadnego efektu ;/
  6. texture_set_interpolation

    tylko takie opcje są dostępne w sprite i background
  7. texture_set_interpolation

    8.1 często zawiesza mi sie przy kompilacji dlatego chce dokończyc projekt przy 8.0
  8. texture_set_interpolation

    no niestety nigdzie nie ma use as 3D texture ;/
  9. texture_set_interpolation

    a gdzie to dżewko ?
  10. texture_set_interpolation

    2048/2048 to jest cała podłoga w grze 4 pliki niestety gm nie przyjmuje większych plików dlatego rozbiłem to na 4 i textury są draw_floor
  11. texture_set_interpolation

    LOL Używam gm 8.0 (już niedługo zmienie) próbowałem wygumować 1 pixel dookoła textur.efekt-jeszcze bardziej widoczne linie ;/
  12. texture_set_interpolation

    no dobra to działa ,kreska zniknęła pozostaje jeszcze kwestia podłogi,która sie składa z 4 textur leżących obok siebie i tworzących kwadrat,na połączeniach powstały też takie jakby kreski
  13. Cześć załączyłem w mojej grze taką fajną opcje by poznikały pixele texture_set_interpolation(true) i nad niektórymi obiektami pojawiły mi sie kreski takie jak na załączonym obrazku ;/ gdy wchodze w edycje textury nic tam nie ma,a w grze jednak po zalączeniu tej opcji sie pojawia ta kreska. i druga sprawa do czego służy texture_set_blending ? nie wiem co to blender -sory
  14. FPS zwalnia!

    Po wielkich testach stwierdzam,że place_meeting bardzo obciaża procesor w porównaniu do collision_circle i to prawie dziesięciokrotnie!! dzięki za pomoc i dosiego roku
  15. FPS zwalnia!

    pomijając temat ZDROWYCH,WESOŁYCH ŚWIĄT dla całej Game Makerowej rodziny
×