Skocz do zawartości

Ice Cube

Użytkownicy
  • Zawartość

    176
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Ice Cube w Rankingu w dniu 8 Styczeń 2018

Ice Cube posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

1 Neutralny

O Ice Cube

  • Tytuł
    Minor User
  • Urodziny 01/01/1970

Previous Fields

  • Team
    kwadrat

Profile Fields

  • Skąd
    Kato
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

1718 wyświetleń profilu
  1. Hej Czy może się wypowiedzieć ktoś doświadczony z forum na temat sprzedaży własnych gier na steam bo w końcu po to je tworzymy,by ujrzał je świat z tego co udało mi sie dowiedzieć to trzeba założyc konto i wpłacic 100$. mam w zwiazku z tym kilka pytań: -jezeli niemam paypala czy idzie jakoś inaczej dokonać przelewu np. przez konto bankowe internetowe lub w inny sposób płacąc złotówkami? -czy mogę założyc konto nie mając jeszcze w pełni skończonej gry,ale majac gotowe demo i trailer tak by już zacząć wstępnie promowac gre? -jak wygląda sprawa podatkowa tzn.przykladowo jezeli sprzedam 100 sztuk gier po 10 pln za każdą czyli zarobię 1 tysiaka to ile bierze steam ,ile ja i czy jakiś podatek tez muszę zapłacić z tego tytułu i komu i jak? -czy gre przed opublikowaniem ktoś sprawdza,zatwierdza? -czy gra musi być w j.angielskim? -w sprawie praw autorskich:jeżeli w grze wykorzystam teksture sciągniętą z internetu (wujek google/grafika) i niewiem czy jest ona objeta prawami autorskimi to czy mogę zostać za to jakoś ukarany,obciązony jakimis kosztami? -i czy polecacie jeszcze alternatywną droge sprzedaży własnych produkcji poza steam dzięki za odpowiedzi na pewno przydadzą się młodym twórcą
  2. obrót "bilbordu"3d w stronę wroga

    i am lord -racja direction -= (display_mouse_get_x() - display_get_width()/2)/10; pitch -= (display_mouse_get_y() - display_get_height()/2)/10; display_mouse_set(display_get_width()/2,display_get_height()/2); dirrad = degtorad(direction); pitchrad = degtorad(pitch); global.camcos = cos(dirrad) * cos(pitchrad); global.camsin = -sin(dirrad) * cos(pitchrad); global.campitch = sin(pitchrad);
  3. jest żołnierz ,który zawsze patrzy w moją stronę DRAW: d3d_draw_wall(x + global.camsin * 8, y + -global.camcos * 8, 22, x + -global.camsin * 8, y + global.camcos * 8, 1,sprite_get_texture(spr_zolniez2,anim), 1, 1); żołnierz strzela do potwora gdy podejdzie do niego za blisko i wtedy chciałbym aby obrócił sie w jego strone próbowałem ogarnąć to zmienna direction,ale same błędy ;/ help!
  4. ilość wszystkich instancji w roomie

    no właśnie pytałem,czy idzie dać bez uzycia textury,np. wpisałbym tam c_white i po sprawie,ale chyba pozostaje texturowanie
  5. jest żołnierz, pociski którymi strzela i 3 potwory -zombi -szkielet -trup jeżeli podejdzie do żołnierza potwór <250 żołnierz strzela w niego zolnierz /step: if distance_to_object(obj_zombi)<250 potwor=instance_nearest(x,y,obj_zombi) instance_create(x,y,obj_pocisk) pocisk:/create speed=10 potwor=instance_nearest(x,y,obj_zombi) direction=point_direction(x,y,potwor.x,potwor.y) ale jak dodac kolejne potwory szkielet i trup tak by zolnierz wybierał tego najblizej przed oddaniem nastepnego strzalu i jeszcze jedno jak zrobic by nie strzelał jak potwor jest blisko niego,ale dzieli ich obj_mur ?
  6. Cześć jak wyświetlić ilosc wszystkich instancji w roomie? ,jest wiele obiektów chciałbym to zsumować bo optymalizuje projekt i jeszcze drugie pytanko d3d_draw_ellipsoid(x-16,y-16,0,x+16,y+16,128,sprite_get_texture(spr_sciana,1),1,1,1) czy idzie zamiast textury dać zwykły biały kolor?
  7. Obracające się drzwi 3d

    poproszę o prosty tutorial dot. tych wszystkich zagadnień matematycznych powyżej najlepiej po polsku dzięki
  8. Obracające się drzwi 3d

    sinusy, kosinusy,radiany... popaliły mi sie styki angle+=4 if angle>360 angle=0 d3d_transform_set_rotation_z(angle); d3d_transform_add_translation(x, y,2); d3d_draw_wall(-4, 0, 25, 4, 0, 10, sprite_get_texture(spr_przejscie, 1), 1, 1) d3d_transform_set_identity(); chyba pokochałem macierze -czymkolwiek one są
  9. Cześć z racji tego iż z matmy jestem kiepski walczę nad obracającymi się dżwiami ale nie wychodzi ;/ ruchdrzwi+=0.2 if ruchdrzwi>180 ruchdrzwi=0 d3d_draw_wall(x-4+sin(ruchdrzwi),y-4+sin(ruchdrzwi),25,x+4+sin(ruchdrzwi),y+4+sin(ruchdrzwi),10,sprite_get_texture(spr_drzwi,1),1,1) chciałbym aby drzwi obracały się w miejscu help!
  10. GM Studio 1,konwersja z gm8.0

    Gnysek mam jeszcze pytanie dot. pojemności w MB calej gry. w gms 2. obecnie w gm8 moj łączny plik .gmk grafiki,muzyki i kodu nie może byc większy niż 256mb co bardzo mnie ogranicza ,nie wiem czy to jest spowodowane moim komputerem,czy gm8 ma takie ograniczenia. jak to jest w gm2 studio? są też jakieś ograniczenia,bo w mojej grze musiałem przez to mocno zejść z rozdzielczości tekstur by się zmieścic w 256mb
  11. GM Studio 1,konwersja z gm8.0

    a możecie sprawdzić w studio 2 czy idzie importować pliki z gm8 *.gmk to bym sobie od razu studio2 zakupil
  12. GM Studio 1,konwersja z gm8.0

    no właśnie czytałem,że gms2 nie ma już opcji importu .mam instalke gms1,ale,prosi mnie o license key bardzo chętnie kupiłbym ten key ,ale gdzie?.wiem ,że kiedyś gms1 był darmowy,wiec moze ma ktoś taka wersje,albo key do tej wersji bardzo byłbym wdzięczny.
  13. Cześć Wiem,że ciężko dostać gms1 ,ale potrzebuje go by przekonwertować projekt ze starego gm8 jakieś porady?
  14. Animacje mp4-gif

    Dlatego pozostaje conv mp4-gif
  15. Animacje mp4-gif

    gifcam- to jest to ! swoją drogą czy na forum Gm clanu jest co takiego jak poszukuje grafika,dam prace/zlecenie grafikowi itp ?
×