Skocz do zawartości

MaRTiNv14

Użytkownicy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O MaRTiNv14

  • Urodziny 25.01.1996

O mnie

Osiągnięcia MaRTiNv14

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. witam , robie przycisk do HUDa mam kilka sprite tego przyciska, niewiem jak zrobic z nich animacje chce zeby zmienial pokolei sprite jesli global.attack = 0
  2. czesc , robie mob spawner , i niewiem jak zrobic mobid dla potworow GML if instance_exists(obj_mob4) < 40 then mobx = random(17000) moby = random(9500) m = instance_create(mobx,moby,obj_mob4) m.mobid = ?
  3. dobra , mam pytanie jak zrobic zeby tworzyl sie pocisk przy 2 graczu i lecial do 3 ?? Quadpost, blokada na 3 dni - Uzjel
  4. musze chyba przypisac playerid do kont , wtedy byc moze zadziala , puzniej sprobuje
  5. najprawdopodobniech chodzi tu o globaltemp
  6. musialem go przerobic na taki GML //function: player attack a player return (ds_map_find_value(global._playermap,readshort())); globaltemp = readushort(); //get getting attackED playerid globaltemp1 = readushort(); //get sending attack playerid global.GDMG = 25; with (obj_player) { if (globaltemp == id) { i=instance_create(obj_player.x,obj_player.y,obj_shoot); i.DMG = global.GDMG with (obj_other_player) { if (globaltemp1 == id) { direction = point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y); scr_direction(); i =instance_create(x,y,obj_laser2); } } } else with (obj_other_player) { if (global.target == globaltemp) { d =instance_create(x,y,obj_Sshot); d.DMG = global.GDMG } if (globaltemp == id) { global.punktx = x global.punkty = y with(obj_other_player) { if (globaltemp1 == id) { i = instance_create(x,y,obj_laser1); i.punktx = global.punktx; i.punkty = global.punkty; } } } } } ale niedziala , laser sie nie tworzy
  7. GML //function: player attack a player globaltemp = readushort();//get getting attackED playerid globaltemp1 = readushort();//get sending attack playerid global.GDMG = readbyte(); with (obj_player) { if (globaltemp == playerid) { i=instance_create(obj_player.x,obj_player.y,obj_shot); i.DMG = global.GDMG rep = false alarm[5] = 60 with (obj_other) { if (globaltemp1 == playerid) { direction = point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y); scr_direction(); i =instance_create(x,y,obj_laserO); } } } else with (obj_other) { if (obj_player.cible == globaltemp) { d =instance_create(x,y,obj_Sshot); d.DMG = global.GDMG } if (globaltemp == playerid) { global.cibleIx = x global.cibleIy = y with(obj_other) { if (globaltemp1 == playerid) { i = instance_create(x,y,obj_laserN); i.cibleIx = global.cibleIx; i.cibleIy = global.cibleIy; } } } } } lukaj , niechce mi dzialac , to nie wszystko sa do tego 3 lasery, kazdy ma move_towards_point , ten sie tworzy gdy ktos do mnie strzeli , ale nie dziala ;/ a w debug mode nie pokazuje nowej instancji image_angle = point_direction(x,y,obj_player.x,obj_player.y); move_towards_point(obj_player.x,obj_player.y,40);
  8. byc moze wystarczy wyslac info o nowym laserze , i wyslac x,y obiektu oznaczenia innego gracza , a wtedy jesli sie odbierze info o nowym laserze , to tworzy go , a w nim ustawic zeby lecial do odebranego x,y oznaczenia , tylko nad damage musze jeszcze musze pomyslec jak zainicjowac jednak to bardziej skomplikowane
  9. Witam , robie gre MMO na 39dll , gra wyglada aktualnie tak jak w linku nizej , i niewiem jak zrobic strzelanie na ctrl , zeby zabieralo 2 osobie hp , i oslone , i widzieli lasery inni gracze moze ktos z was ma jakis pomysł ? :) http://img89.imageshack.us/img89/1733/screenshot103k.png
  10. moge wrzucic ssy jesli to wam pomoze mi pomóc :)
  11. //rysowanie na minimapie // jezeli ta sama firma if distance_to_object(obj_player)< 1600 && cur_corp = global.corp {draw_sprite(spr_miniPf,0,view_xview[0]+1047+(x/75),view_yview[0]+585+(y/75));} // jezeli inna firma if distance_to_object(obj_player)< 1600 && cur_corp != global.corp { draw_sprite(spr_miniPe,0,view_xview[0]+1047+(x/75),view_yview[0]+585+(y/75));} to mam w obj_other_player , czyli jeslu utworzy sie nowy obj_other_player , to rysuje swoja pozycje spritem cur_corp jest wysyłane do obj_other_player z serwera view jest 1
  12. Witam robie gre mmo 39dll , w tej grze jest minimapa , gdy tworzy sie obj_other_player , jego draw rysuje , jego wyglad , firme , range , nick , i takze sprita (kropke) na minimape mam ruchomego viewa a w nim minimape, niewiem jak wpisac depth zeby wyglad , firma ranga itp 2 gracza byly pod minimapa , a kropka byla na minimapie sry za zamulenie , ale niewiem jak inaczej to wyjasnic draw pewnego obiektu rysuje 4 sprites * 3 spritesy maja być pod innym obiektem * 1 sprite ma byc nad tamtym obiektem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...