Skocz do zawartości

BloodDzioch

Użytkownicy
  • Zawartość

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O BloodDzioch

  • Tytuł
    Smart Newbie
  • Urodziny 05/26/1997

Contact Methods

  • Website URL
    http://https://www.facebook.com/Nuclear-Zero-1768516220062907/

Previous Fields

  • Team
    Nuclear Zero
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

4193 wyświetleń profilu
  1. Temat zbiorczy na drobnostki

    Działa. Dzięki za rozwiązanie i wytłumaczenie różnicy :)
  2. Temat zbiorczy na drobnostki

    Mam takie sobie tworzenie obiektów, o: GML if image_xscale>3 { repeat(random(5)) instance_create(x,y,random(choose(obj1,obj2))); } if image_xscale>4 { repeat(random(8)) instance_create(x,y,random(choose(obj1,obj2))); } else { repeat(random(12)) instance_create(x,y,random(choose(obj1,obj2))); } Te dwa obiekty mam wsadzone do grupy (w celach porządkowych tylko). Problem w tym że gra wybiera 3 zupełnie inne obiekty z innej grupy. Dlaczego tak się dzieje? Myślałem że to w jak pogrupowane są obiekty nie wpływa na działanie kodu.
  3. Temat zbiorczy na drobnostki

    Threef@ Dzięki za pomoc z tamtym i sorry że dopiero teraz. Mam jeszcze taki problem. Robię paralaksę w taki sposób: GML draw_background(tlo,view_xview[0]/12,view_yview[0]/10) Wszystko niby działa, niby fajnie, ale za cholere nie mogę dojść przez jak dobrać liczby do dzielenia żeby "oddalić" tło (tzn żeby przesuwało się wolno). Duża liczba nie załatwia sprawy. Ktoś ma jakiś pomysł?
  4. Temat zbiorczy na drobnostki

    Szybkie pytanie: Jak zrobić zapętlanie backgrounda? rysuję sobie za pomocą: draw_background(statyczne1,view_xview[0]/1.4,view_yview[0]1/3) i chcę żeby, gdy tło zacznie "wyjeżdżać" z view'a, "rysowało" obok kolejnego i tak w kółko z każdej strony. Dość pokracznie to wytłumaczyłem, ale sądzę że i bez tego tłumaczenia wiecie co mam namyśli :)
  5. Galeria Grafik

    Możliwe, ja niestety do animacji (nawet szkieletowej) mam dwie lewe ręce.
  6. Galeria Grafik

    Tak, od zera. Korzystałem jedynie z pędzili gwiazd, żeby nie stawiać każdej kropki pojedynczo i z programu Chaotica który generuje mi różne esy-floresy. Miałem nawet nagrać jak coś podobnego zrobić, ale niestety mój staruszek nie jest w stanie udźwignąć photoshopa i oCam'a :( Generalnie miałem trochę farta z tym, że kolory dobrało mi się tak a nie inaczej, że elementy ustawiłem tak że potem fajnie się "zwarpowały". Takich rzeczy nie planuje zazwyczaj (albo bardzo pobieżnie) i potem raz wychodzi coś fajnego, a raz nie.
  7. Galeria Grafik

    Zgadzam się, całe szczęście znalazłem oryginał (tam przedobrzyłem z filtrami)
  8. Galeria Grafik

    Od jakiegoś czasu mam fazę na takie kosmiczne tematy. Przyjemnie to się robi :D
  9. Temat zbiorczy na drobnostki

    Tak, używam collision line
  10. Temat zbiorczy na drobnostki

    Mam w roomie kilka takich samych obiektów. Gdy zderzą się z linią następuje ich zniszczenie (tzn. zniszczenie tego obiektu który dotknął linii, nie wszystkich). Problem w tym że przy kolizji jednego obiektu czasem znika ten właściwy, czasem zupełnie inny a czasem wcale. Jak to rozwiązać?
  11. Temat zbiorczy na drobnostki

    @I am Lord to chyba nie jest najnowsza wersja. Pobierałem to ze 3 razy, pobierałem też z downloadu z yoyo games i w obu są te ograniczenia (max 15 obiektów itd). Na steamie jest wersja bez ograniczeń ale wywala mi błędy, ciągle coś nie działa i generalnie z tego co widziałem na community to też nie polecają wersji na steama.
  12. [Głosowanie] CA 2015 - Zapowiedź Roku

    (myślałem o bitline, ale zbyt nienawidzę Japanstacha za to że go nigdy nie skończy) 2 guys 1 gun - Za fajny, trzymający-się-kupy styl graficzny, oraz za to że lubie gry z co-opem.
  13. Temat zbiorczy na drobnostki

    Szczerze powiedziawszy to nie obczajałem za bardzo tych nowych eventów. :P Teraz już ogarniam jako-tako. Jednak inny problem mam: Gdy chce zaktualizować gm'a albo wyłączyć go to wyskakuje mi "I/O error 32" i musze wyłączać przez menadżera. Jak to naprawić?
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Za dużo rzeczy mogących zabić, za mało chaosu
  15. Temat zbiorczy na drobnostki

    Używam zmniejszania i zwiększania viewa korzystając z tego przykładu. Zmieniłem jedynie że powiększanie i zmniejszanie jest jednym przyciskiem. Jak zrobić żeby centrowało viewa na danym obiekcie? (Próbowałem view_object[0] i nie działa, chyba że źle użyłem) albo do środka rooma
×