Skocz do zawartości

Jack D.

Użytkownicy
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Team
    Szukam grafika...

O mnie

  • Skąd
    i dokąd?
  • Płeć
    Male
  • Adres www
  • Hobby
    Game Maker, Książki, Walka na miecze otulinowe.

Osiągnięcia Jack D.

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Radzę ci porobić mini gry typu: -Zbierz wszystkie monety -Zniszcz wszystkich wrogów -Skocz po ziemniaki do sklepu -Skop tyłki nazistom -Ubij zombi -Powstrzymaj koniec świata -ZgwałćUratuj księżniczkę(ach ten mój prymitywny humor) Dzięki temu zdobędziesz doświadczenie.
  2. Kursy dla początkujących, powinny być robione przez minimum średnio zaawansowanych, a ty do nich raczej nie należysz.
  3. No może trochę pasuje, ale dlaczego w domu jest tak ciemno skoro zapalone są w nim lampy? I na tym polega twój błąd. Jeśli chcesz stworzyć DOBREGO to musisz się do tego przyłożyć! Nie licz że ktokolwiek zrobi grafikę do silnika który nie jest nawet w wersji beta. Edit: I jeszcze jedna uwaga, mieszanie angielskiego z polskim nie jest fajne.
  4. Ja niestety nie widzę sensu umieszczania tej gry w fazie (pre,pre,pre,pre,pre,pre,pre,pre,pre)pre-alpha z wielu powodów, no chyba że jest to tech-demo, ale wtedy powinno ono pokazywać co potrafi dany silnik, a jak na razie to widzę tylko niepasujący efekt światła, średnio udany system walki, złe animacje(używałem kiedyś Pivota, więc wiem co nieco) oraz masa bugów.
  5. Możesz mi powiedzieć jak zrobiłeś ten efekt lampy w domu?
  6. Bo mogę :twisted:. Spoko, w następnych wersjach to zmienię, a ekwipunek być może dodam jako część HUD. Edit: Dzięki za link. Edit2: Pojawiają się problemy podczas odpalania gry na Game Maker 8.0, zostaję przy 8.1
  7. Cóż, jak napisałem pracuję nad zachowaniem przeciwników, ale brak mi doświadczenia :(. Nad resztą z wymienionych przez ciebie błędów/uwag(niepotrzebne skreślić) również pracuję. P.S. Podałbyś mi link z Game Maker 8.0?
  8. Tytuł: Czarnobyl(tytuł roboczy) Gatunek: Strzelanka Top-Down Opis: Czarnobyl, to gra 2D a'la CS 2D w której sterujemy żołnierzem o imieniu Jack(nie zgadniecie czemu się tak nazywa :rolleyes:). Zarys fabularny: Jack zostaje wysłany do Czerwonego Lasu przez pułkownika Rayana. Podejrzewa on że w samym środku lasy istnieje tajne laboratorium w którym trwają badania nad mutagenami, zamieniającymi ludzi w zombie. Gdy Jack dociera do Zony, sprawa przybiera nieoczekiwany przebieg. Sprawy techniczne: -Co jest w grze: -toporne AI -4 rodzaje wrogów -4 rodzaje broni -1 boss -Planowane: -lepsze AI -nowe rodzaje broni -ulepszenia broni -sklep -pojazdy: samochód, samolot i coś extra Autorzy: Programowanie: Jack D. Fabuła: Jack D. Grafika: Jack D. Muzyka: Internet i podstawowe zasoby Tech Demo Screeny: P.S. Jest to moja pierwsza PRAWDZIWA gra.
  9. Dziękuje bardzo, wszystko pięknie śmiga.
  10. Pojawił się kolejny problem, gdy przechodzę do kolejnego roomu, zmienne resetują się jak temu zapobiec? P.S. Przyczynę problemu znam, jest to wpisane w create bohatera: GML global.bron=1 global.uzi=0 global.karabin=0 global.amunicja_pistolet=50 global.amunicja_uzi=10 global.amunicja_karabin=10 Nie wiem jednak jak zastąpić ten kod.
  11. Dziękuję bardzo, wszystko działa! Edit: Czy mógłby mi ktoś dokładnie powiedzieć gdzie popełniłem błąd, bo nie chcę go w przyszłości powielać?
  12. Witam, to znowu ja z kolejnym problemem. Chciałem zrobić by każdy rodzaj broni, miał inną amunicję, ale broń mimo to że mam amunicję nie strzela? Kod na strzelanie: Global Left Button: GML if ready=1 if bron=1 if amunicja_pistolet >0 { instance_create(x,y,obj_pocisk) ready=0; amunicja_pistolet-=1; alarm[0]=40; } else if bron=2 if amunicja_uzi >0 { instance_create(x,y,obj_pocisk) ready=0; amunicja_uzi-=1; alarm[0]=20; } else if bron=3 if amunicja_karabin >0 { instance_create(x,y,obj_pocisk) ready=0; amunicja_karabin-=1; alarm[0]=5; }
  13. NNNNAAAAPPPPPRRRRAAAAAWWWWDDDDDDĘĘĘĘĘĘĘĘ???!!! Dzięki, teraz wszystko działa :thumbsup: ! Przedtem zamiast dać alarm w create dawałem w step :unsure: .
  14. Działa, ale jak dam w alarm[1] to już nie... Co zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...