Skocz do zawartości

DeusPL

Użytkownicy
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi opublikowane przez DeusPL

  1. My też korzystamy z A* (jest to algorytm) - ale oczywiście trzeba samemu zrobić żby działał tak jak chcesz. Jest pełno sposobów by sprawdzić czy kod nie jest zgapiony. Nie zacząłem wprowadzać nienawiści, tylko pytałem dlaczego od razu mieszacie projekt z błotem. Rtsy znam od dzieciństwa - 80% grania to RTSy, więc wiem jak powinien wyglądac najlepszy ;] Na planowanie całego projektu poświęciliśmy bardzo dużo czasu - więc wg. nas wszystko jest dobrze przygotowane i przewidziane. Jak wyjdzie to zobaczymy, ale nie ma co od razu krytykować bo to bo tamto - to jest faza produkcji.

  2. Nie wouldn't happend tylko wouldn't happen albo wouldn't have happened. A po co narzekać na coś co jest nieukończone i wiadomo, że jest nieukończone?

     

    Wszyscy programiści z zespołu sa z tej samiej miejscowości więc nikt się nie komunikuje przez forum sleep.gif

     

    P.S. TODO dla projektu, mam ale chyba nie sądzisz że podzielimy się całym planowaniem i założeniami ze społeczeństwem? XD

     

    Zresztą whateva - Ty wiesz swoje, ja wiem swoje.

  3. Bez jaj... Chyba wyraźnie napisałem, że edytować będzie mozna wszystko, dodawać swoje własne skrypty, A obrazek ramki to jeszcze wczesna bardzo wersja, żeby WSZYSTKO z założeń zaprogramować potrzeba czasu. Ciekawie gdzie jest napisane o jakichkolwiek ograniczeniach, co Chell? Naucz się czytać. Co by nie zrobić to i tak będziecie niezadowoleni, taki już nasz polski naród :D

  4. Odcienie poszczególnych części ciała oczywiście będzie - grająć możesz wybrać kolor dla nacji jak w kazdej grze.

     

    Battle Realms bardzo dużo grałem [TMOD Clan] ;] i wiem o co Ci chodzi, również taką możliwość tworzenia wojowników będzie mozna wybrać - tak jak napisąłem na stronie, będzie można stworzyć grę gdzie ludzików porodukuje się poprzez kliknięcie (Twierdza) lub tak jak w Battle Realms - że wysyłamy jednostkę do szkolenia ;)

  5. nie, lepiej mieć jednego rycerza, jednego chłopa i tak dalej bo nikt nie dzielił rycerzy na tych którzy mogą używać mieczy i na tych którzy umieją strzelać.

     

    No czyli nadal masz tysiąc tak samo wyglądających jednostek na mapie, tyle ze mają różną broń w ręku - ciagle ten sam rycerz, no chyba że pokolorujesz im zbroje, albo zrobisz tysiąć różnych rodzajów pancerza - chcesz to sobie zrobisz grafikę we własnym zakresie. Nikt Ci nie broni.

     

    Poza tym nie sądzę żeby rycerz w zbroi chodził z łukiem, stąd się brały taktyki w sredniowiecz - kawaleria i ciążko uzbrojeni na przód, łucznicy na tyłach ostrzeliwali wroga, a nie nosili 5 broni ze sobą.

  6. Ale wy nie tworzycie RTSa, tylko RTS Makera. No ludzie, śmiech na sali biggrin.gif . Co do projektów: Jeden teraz robię na konkurs, niekomercyjny, bo komercyjnymi nie mogę się za bardzo chwalić. Ten z chęcią tu wstawię do oceny, choć nic specjalnego. Na pewno nie wezmę się za RTS Makera, może nie przekracza to moich ambicji, ale moje możliwości. Nie tylko intelektualne, ale także czasowe. To nie jest błahy projekt i powinien zająć Wam co najmniej pół roku męczącej pracy po kilka godzin dziennie. Proponowałbym jednak wzięcie się za coś mniej złożonego. Ale to tylko moja rada. Życzę Wam jak najlepiej.

     

    A skąd Ty wiesz ile my przy tym pracujemy, ile my posiadamy wiedzy, ile my posiadamy doświadczenie i ogólnie - co Ty wogóle wiesz? Nie jestes tu jedynym programistą chłopcze. Jak wolisz to dalej siedź przy projektach mniej złożonych (kalkulator?) - my mamy swoje złożenia i ambicje, za którymi podążamy. Czemu wiec od razu nas jechać? A myślisz że inne studia produkujące gry jak zaczynały? Czy ludzie od RPG Makera mieli najpierw zrobioną grę RPG ? Nie.

    Pozdrawiam

     

     

    A ja wam zycze zebyscie sie wreszcie wzieli do kupy i przestali krecic noskiem ze tego jest za duzo, to za ciezko, to se sami zrobicie i zrobili to porzadnie

     

    Ale akurat nikt od nas nie kręci nosem ;] My idziemy do przodu, powoli ale porządnie tak jak mówisz ;]

  7. Ach te wasze demotywujące komentarze :D

     

    Milion broni dla jednego rycerza, losowo wybieranych - nie dość, że zwiększa się skomplikowanie napisania takiego projektu ale i zajeżdża mocno grą RPG.

    A kto powiedział, że nie będzie tu turków, azteków i innych? Nawet rycerze z biedronki jak chcecie. Wam i tak będzie źle :D Bo według Waszego toku myslenia gry typu Stronghold były beznadziene, bo miał tylko kilku ciagle tych samych tycerzy, a kusznicy mieli nieskonczoność strzał, tak jak W Stronghold Crusader miotacze ognia mieli nieskończoność tego (a powinni nosić góra 3). To jest GRA a nie życie w średniowieczu. Ba, to jest program do tworzenia gier RTS, w którym kazy sobie wybierze. Ale co tam, lepiej miec 5 rycerzy niż 20 prawda? Poza tym będziecie mieli mozliwość dodawania własnych skryptów, więc jak jesteście tacy dobrzy, to dodacie sobie milion broni dla jednego rycerza ;]

     

    Pozdrawiam :D

     

    P.S. Każdy tutaj taki doświadczony, to proszę zróbcie swoje projekty i pogadamy ^^

  8. Tak to są lajki phoruma, a po co nam robić jakieś wygrzebiste forum, skoro jeszcze nie mamy wielkiego community?

     

    Tak - jednostek jest pełno tak, żeby każdy miał w czym wybierać - po co to marudzenie? Jak Ci sie nie podoba kat to nie bierz go do gry. Jak chcesz zrobić kolejną grę gdzie jest 5 rycerzy na krzyż to Twoja sprawa, inni może chcą udziwnień o których mogą zapomnieć w normalnych produkcjach? Wy sami decydujecie o tym jakie to będzie średniowiecze - my robimy narzędzie do robienia RTS'ów, nie RTS'a. W średniowieczu będzie tyle różnych wersji jednostki, np. rycerz w 4 wariantach smakowych, że spokojnie sobie sklecisz własną nację.

     

    Frakcja - a co miałem napisać, że średniowiecze jest rasą? Każdy wie o co chodzi, a juz widać na screenie że drudzy są jakby Zergowie ze starcrafta :)

  9. Tytuł: RTS Maker

     

    Gatunek: RTS, narzędzie

     

    Opis: Aplikacja do tworzenia gier RTS, więcej info na oficjalnej stronie:

     

    Strona RTS Maker

     

    Forum:

     

    Forum RTS Maker

     

    Opisując krótko to co widzicie. W RTS Makerze edytować możemy m. in. podstawowe informacje o budynku takie jak Nazwa, HP czy też koszta budowy. Każdy budynek także będzie posiadał trzy stadia ukończenia budowy - czyli trzy różne obrazki - dla nowo postawionego obiektu, dla ukończonego w 31% oraz dla budynku ukończonego. Obrazki dla każdego budynku będziemy ładować z naszej bazy obrazków, w której damy bardzo dużo gotowych już grafik. Możliwy będzie również import własnych graficzek.

     

    Dla budynku można dodawać różne zależności łączące go z innymi częściami gry, np. założenie czy budynek istnieje pozwala dalej używać innych budynków itp. Dodatkową opcją jest możliwość ustawienia czy budynek może być ulepszany i co takie ulepszenie nam da.

     

    Efekty Specjalne dla budynku np. zwiększenie morali dla pobliskich jednostek czy też możliwość ostrzeliwania wroga przez dany budynek. Możliwości kustomizacji będzie naprawdę wiele.

     

    Jeśli chodzi o przeciwnikaw naszym RTSie (AI) - Będzie mozliwość konfigurowania zachowań naszego przeciwnika, wybierając jego cele pierwszorzędne jak i drugorzedne. Dodatkową opcją będzie mozliwość zmiany pliku konfiguracyjnego odpowiadającego za zachowanie danego AI - zmieniać będzie można wartości takie jak agresywność (jak mocno AI dąży do zniszczenia wszystkich), eksploracja (jak często wychodzi poza swój terez) oraz różne inne wartości odpowiadające za np. używanie jednostek bliskozasięgowych, dalekozasięgowych, jak mocny jest wróg w obronie, czy używa uzdrowień, czarów itp. Więc możliwości konfigurowania przeciwnika jest naprawdę wiele.

     

    Jeśli natomiast chodzi o kwestię Gameplay'u - przy tworzeniu nowej gry będziemy pytali o styl, z jakiego chcemy korzystać - na tej podstawie będziemy mieli ustawienie gry względem pewnego "schematu". Przykładem może być tutaj porównanie dwóch gier - Age of Empires oraz Warcraft 3 - dwie różne gry (jedna z bohaterem, druga bez) - wiec na początku wybierzemy czego oczekujemy od naszego RTSa - to znacznie przyspieszy produkcję gry jak i zakreśli nam, czego od niej oczekujemy.

     

     

    Autorzy:

     

    Programowanie: DeusPL, Bkco, Squall, Jedi

    Fabuła: DeusPL

    Grafika: Shil, Aleksandra O.

    Muzyka: Dawid123, Jedi

     

     

    Screeny:

    Official_early_screen_4.jpg

     

    Ramka_Edytor_early_screen_1.png

  10. Dzięki za wsparcie ;)

     

    Nie porywamy się od razu na 3D - tylko 2D.

     

    Nie jest to nasz pierwszy projekt, jednak pierwszy nastawiony na szeroką skalę.

     

    Oczywiście wraz z wydaniem makera wydamy bardzo rozbudowaną gre RTS stworzoną właśnie w tym narzędziu ;)

     

    Jednak napewno jest dużo osób zmęczonych rzeczywistością, szukających czegoś bardziej rozwojowego ;)

     

    Pozdrawiam

     

    -------------------

     

    Nowy update na stronie ;)

    Zapraszam

    RTS Maker

     

    -------------------

     

    Kolejny update na stronie :)

     

    http://rtsmaker.blogspot.com/

     

    --------------------

     

    W związku z szybko rozrastającym się projektem potrzebujemy do zespołu programisty Java, więcej info na priv ;)

     

     

    Poważnie? Cztery posty pod rząd? Nie przesadzasz troszkę?

    Pozdrawiam, Platyna

  11. Pracuje nad tym całe nasze studio, jedak - lepiej zrobić cos dłużej, ale porządnie i własnie to co ludzie by chcialie niż tak jak w dzisiejszych czasach co roku nowy call of duty i ciąglę podobne wszystko. RTS Maker jest czymś co jednak każdy fan RTS chciałby miec ;) Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom ludzi znudzonym ciągle tymi samymi pozycjami na rynku.

  12. Taka już zasada rynku, żeby "teasować" ludzi po trochu zanim się rzuci więcej info ;] Proszę o trochę cierpliwości, a będzie ona wynagrodzona ;] To nie photoshop, całość grafik jest przygotowana specjalnie dla makera i będzie dostępna w aplikacji jako templaty ;)

  13. Jak napisałem na stronie funkcjonalność i sama aplikacja będzie zaprezentowana jeszcze w tym miesiącu choć jeszcze nie w pełni, ponieważ cały czas nad nią pracujemy. Liczymy jednak na wsparcie użytkowników żeby dostarczyć produkt najwyższej klasy. Póki co skupiamy się na 2D jednak kiedyś pewnie pójdziemy w 3D, ale póki co małymi krokami. Jesteśmy w fazie produkcji techdema dla wydawcy, w drugiej połowie wakacji powinno być gotowe ;) Jednak nie wykluczamy zamknietych testów dla wybrańców ;]

×
×
  • Dodaj nową pozycję...