Skocz do zawartości

Vandarki

Użytkownicy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Vandarki

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam chciał bym pop-up, z tym ze zeby mialo zamiast 3 opcji wyboru tylko 2, jest mozliwe w ogole takie cos w gm? ;)
  2. Witam, mam problem z instance_destroy(), w roomie mam kilka takich samych obiektow, ale nie chce zeby znikały wszystkie naraz tylko jeden konkretny z nich, GML if keyboard_check_pressed(vk_space) if distance_to_object(object1)<37 { instance_destroy(); room_goto(room1) } to kod z obiektu który ma zniknac, nie wiem czy do końca dobrze wytłumaczyłem o co mi chodzi ale mam nadzieje że zrozumiecie :D
  3. Tytuł: Nic jeszcze nie wymyśliłem. Gatunek: RPG Opis: Ten twór, ciężko to nazwać grą, nawet nie do końca wiedziałem w którym kawałku forum to umiescic. Chciałem zrobić system walki na styl gier via www, wyszło mi coś takiego, i nie do końca wiem co można z tym dalej zrobić. Dlatego pisze na forum, chciał bym poznać Wasze zdanie, czy to ma jakiś sens? da sie z tego zrobić coś fajnego? a może ktoś z Was ma jakieś sugestie jak można usprawnić jego działanie, zainteresowanym mogę wysłać plik .gmk. Download: http://www.sendspace.pl/file/4abd29cfb832a4c213e88e6 Rozmiar pliku: 2,25 MB Autorzy: Programowanie: Vandarki Fabuła: Vandarki? Grafika: Vandarki? Muzyka: Vandarki? Screeny:
  4. Chce mi sie, bo tkwie w tym samym punkcie juz długo, poprostu nie rozumiem pewnych czesci tego pseudokodu, i dlatego nic z nim nie moge zrobic, chodzby tego "and distance between global.moveTo and self is not less than 16 then"
  5. Niestety, Twój pseudokod nie pomaga, jak byś przerobił go jeszcze na zwykły kod i podał go na tacy, to dał bym rade go użyć :)
  6. Sądzisz że zajmował bym Wasz cenny czas, gdyby odpowiedź była w dokumentacji, którą wertowałem kilka razy? Ale spróbuje kolejny raz, kto wie może akurat mnie oświeci :)
  7. Witajcie, pisze pierwszy raz z problemem, zawsze staram sie sam z nimi uporac i predzej czy później mi sie udawało, jednak tym razem mnie to przerosło, mineło już później a ja dalej sam nic nie wymyśliłem, więc proszę Was o pomoc, oto mój problem: Chcę aby obiekt1 przy kliknięciu na obiekt2,szedł w strone obiektu2, a później stana w najbliższym wolnym miejscu przy obiekcie2, i już tam sobie stał, w miejscu, i nigdzie z tamtąd nie odchodził. Mam nadzieje że da sie z tym coś zrobić. :)
  8. Staram sie wymyslic jakiś ciekawszy system walki, bo to chyba największa porażka :)
  9. Tytuł: MMA-wojownicy Gatunek: bijatyka Opis: W grze wcielamy sie w zawodnika MMA, mieszanych sztuk walki, walczącego jednym z trzech wybranych stylów. Pomiędzy walkami możemy trenować naszego zawodnika na siłowni oraz pracować aby zarabiać na profesjonalne treningi. Bedziemy mogli zmierzyc sie z dziewięcioma walczącymi w lidze zawodnikami i awansować w rankingu by zostać mistrzem. Download: https://gmclan.org/up8115_4_MMA_wojownicy.html Rozmiar pliku: 2282KB Autorzy: Programowanie: Vandarki Fabuła: Vandarki Grafika: Vandarki Muzyka: Vandarki Screeny:
  10. Dlatego to wystawiłem, jak pisze wyzej to beta, efekt zabawy, chce wiedziec czy to ma sens czy mam nie wkładac w to wiecej pracy :) dlatego licze na dokładniejsze wypowiedzi co jest zle co mozna poprawic i prosze o uwzglednienie opisu :)
  11. Tytuł: Wyznanie beta Gatunek: RPG Opis: Jak pisze w temacie, jest to tylko beta we wczesnym stanie, ale ukazuje całą logike gry, to rpg typu "ide i bije" ale z paroma ciekawymi elementami takimi jak sklep, mozna w nim kupowac wyposażenie (w wersji beta tylko jedno przykładowe), jest tez dosc częsty ale ciekawy system wyboru "wyznania" w skrócie zabijajac potworki z piekła stajemy sie dobzi i zyskujemy niebieska aure, zabijajac potworki w niebie stajemy sie źli i aura staje sie czerwona. Co level dostajemy jeden punkt umiejetnosci, mamy do wyboru trzy statystyki *siła- zwieksza ilosc hp i obrażenia *zręcznośc - zwieksza szybkosc chodzenia i wysokosc skakania *mądrość - zwieksza regeneracje hp i zdobywane punkty doswiadczenia Gra to wczesna beta i moja pierwsza produkcja wiec moga pojawic sie bugi i niedociagniecia, ale licze na łaskawe oceny. Jeśli chodzi o oprawe graficzna to jest to porazka, chciałem bardziej ukazac logike gry i sprawdzic czy bedzie jakies zainteresowanie. Życze miłych testów i prosze o rady i oceny. :D No i jeszcze w skrócie sterowanie, chodzimy strzałkami, atakujemy klikajac na postac lewym przyciskiem myszy, leczymy sie klikajac na postac prawym przyciskiem myszy. Chce jeszcze podziekowac całemu teamowi gmclanu, wiele porad i przykładów pomogło mi w zrobieniu mojej gry, a szczególnie Adrianowi Marzec który wprowadził mnie w tajniki animacji (tylko narazie nieudanych). Download: http://www.gmclan.org/up8115_4_wyznanie.html Rozmiar pliku: 5MB Autorzy: Programowanie: Vandarki Fabuła: Vandarki Grafika: Vandarki Muzyka: Vandarki Screeny:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...