Skocz do zawartości

Cekol

Użytkownicy
  • Zawartość

    602
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Cekol

  • Tytuł
    Elder Veteran
  • Urodziny 01/13/1993

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    SuperDuper Studio!
  • GG
    4480475

Profile Fields

  • Skąd
    Bydgoszcz
  • Płeć
    Male
  1. Gra z paroma wymaganiami

    Quake I (+ tona dobrych modów) Quake II (+Mody Chaos/AvakenII/LOX) Quake III (CPMA) Medal of honor Cube II Diablo I (z patchem na UDP) Diablo II Half live deathmach source
  2. Skillowe FPSy

    Quake live
  3. Witam Jako to że powoli odchodzę od gma i gier w nim nie robię, daję wam Source mojej starej gry. Jest to dobry kawałek kodu, akurat do nauki, odgapienia, przerabiania itp. mamy tam kilka dobrych elementów jak dynamiczne światła, mgła gry, fizyka i w miarę dobra inteligencja. https://gmclan.org/up808_4_superduper1___Copy.html W paczcie mamy source, binarkę , i muzę do gry. Sama gra cudem przeżywała formaty i palenie dysków ratując się pendrivami, to stwierdziłem że lepiej teraz wstawię sourca na forum, niż jak by miało się to stracić :) Ed: Source pisany pod gm7 więc nie działa pod gm 8. Wywala błędy w niektórych obiektach, ale po drobnych zabiegach powinno zabanglać.
  4. Testy XenonCore2

    Musi on być "aż tak profesjonalny" ? Co ci starszy xenon przeszkadzał w swojej prostocie? xd
  5. PODZIEMIA&PODZIEMIA

    Hym, no tak. Przelazłem tutorial, pojawiłem się w więzieniu, wlazłem to tej dziury gdzie były 2 elem do zebrania, i co? I wypadłem po za mapę ;D Jak spadamy, możemy skręcając wypaść po za mapę. Taki bug na dzień dobry. EDIT: A nie, ta wersja co ściągnąłem jest okrojona, tak? Ale ogólnie to megaepic######oza. Czemu tej gry nie zrobisz na PSP!? ;p
  6. Dźwięki

    Tylko pogłaśnianie/ściszanie wraz z przybliżeniem/oddaleniem od obiektu, czy też kierunkowe(Lewy / prawy kanał głośników) ?
  7. Garrys Mod Multiplayer - problem z dll.

    Dedyka nigdy nie odpalamy aby pograć po lanie, przeważnie nie działa. My zawsze z kumplami na lanie łączymy się przez konsolę wpisując "connect <nazwakompa>" np connect cekol-pc Po za tym jak macie podłączone kompy? bezpośrednio Ethernetem? Jak tak to musicie samodzielnie poustawiać ip w obu kompach żeby nie było konfliktów. W jednym 192.168.0.1 a w drogim 192.168.0.2 Powinno banglać ;)
  8. Sprzęt do grania

    Ogólnie to polecam obczaić wydajność karty którą chcesz kupić, i porównać ją z poprzednią: http://www.benchmark.pl/zestawienie_gpu.html 8500GT to słaba karta do grania. Za 160 możesz kupić (Allegro) Radeona 3870 który jest z 10x leszy od starego geforca. Potem możesz też zmienić proca. Sprzedać stary + dopłacić i kupić używany lepszy. Lista procków: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php Radzę kupować świadomie podzespoły , i nie nabierać się na "Mediamarktowe zestawy grafika 3 giga!"
  9. Alice on Schrooms!

    A teraz dawaj na Androida ;D
  10. Bohater patrzy w kierunku kursora

    No bo takie rzeczy trzeba umieć ;p Nie obraca się całego obiektu, bo wtedy sypią się kolizje. Cały myk polega na tym, że obiekt powinien być kulką i się nie obracać, a rysowanie postaci zrobić w evencie Draw. Tylko trzeba pamiętać aby nie używać funkcji typu image_angle bo wtedy będziemy obracać naszym obiektem i psuć sobie kolizję ;p W create można dać GML angle = 0; W step GML angle = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); a w draw: GML draw_sprite_ext(naszspritegracza,-1,x,y,1,1,angle,-1,1) Gdzie naszspritegracza to ofkoz wpisujemy nazwę sprita naszego gracza , czy czegokolwiek ;p
  11. 39dll - host

    Ja to zawsze robiłem tak, że serwer do wszystkich klientów wysyłał swój "current_time" (co 2 klatki czy 4) Potem gdy klient "wysyłał strzał" wysyłał też ten "current_time" otrzymany od serwera. Serwer gdy odebrał dane o strzale obliczał laga porównując aktualny "current_time" do tego odebranego, po czym przyśpieszał pocisk tak, aby była synchronizacja zależna od laga ;p
  12. Procesor

    Q9550 :)
  13. Panie! bo tu logiki trzeba ;p Zawsze jak chcesz coś zrobić w swojej grze, musisz sobie to wyobrazić, potem narysować sobie to na kartce (np jak by wyglądał twój ekwipunek lub jak by działał), a potem zrobił go w grze. Zrób na przykład obiekt "obj_ekwipunek" i w "create" dajesz zmienne co odpowiadają liczbie przedmiotów np: drewno = 0; kamien = 0; piasek = 0; cokolwiekcomoznazebrac = 0; I w tedy kiedy np zbierzesz kamień czy odrąbiesz sobie kawałek drzewa dodajesz do kodu zbierania "obj_ekwipunek.drewno +=1;" i tyle. Jeżeli wiesz jak cośo zrobić "teoretycznie" lecz nie umiesz przelać tego na kod, masz na stronie przykłady. Ściągnij sobie wszystkie jakie są, po edytuj, zobacz jak to wszystko funkcjonuje , działaj :)
  14. Pytania Dawida

    Pyt.3 XE_VECTOR Twojvector; double jakas_zmienna = Twojvector.X; // wyciągamy z vectora 'twojwector' pozycje X do osobnej zmiennej 'jakaszmienna'
  15. Alien Territory - Oficjalne Testy! v0.187

    Po odpaleniu: ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Trigger Event: <Deleted> for object objEnvDustB: Error defining an external function. I tak "w nieskończoność" do póki nie klikniemy abort. Po za tym gdy wyskakuje mi pole do wpisania ip , okno dostaje migawki O.o Ale to pewnie przez mój zasyfiały system ;p
×