Skocz do zawartości

Nasaric

Użytkownicy
  • Postów

    26
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nasaric

  • Urodziny 06.04.1990

Osiągnięcia Nasaric

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Nasaric

    Studia w Gdańsku

    No cóż. To pozostaje mi politechnika.
  2. Nasaric

    Studia w Gdańsku

    Jako kolejny kolega z LW zapytam, by się upewnić - na UG nie ma informatyki stosowanej, lub lepiej - automatyki i robotyki?
  3. Nasaric

    Game Maker na PPC

    MDA to palmtop, kolego. W dodatku z funkcją gsm ;> Czy nie lepiej konkretnie tego? Nie. Po screenach wnioskuje że nie działa na windowsie mobile, więc miałbyś kilkusetkrotnie mniej oprogramowania na niego.
  4. Nasaric

    Game Maker na PPC

    Wybaczcie, że tak odświeżam, ale jakby nie patrzeć na razie nie padła żadna konkretna odpowiedz. Gamemakera jak i zarówno tworzonych w nim gier na ppc ani smartphonie z Win mobile nie uruchomimy w żaden sposób. Jest za to program imieniem Game Editor, dzięki któremu możemy tworzyć na pececie gry, ktore odpalimy na windowsa mobile, czyli PPC z tym systemem, a także smartphony niezależnie od tego, czy mają dotykowy ekran, czy też nie. Pliki exe i owszem, uruchamiamy. Wszystkie programy w windowsie mobile mają takie rozszerzenie. Co do aplikacji dosowych możemy je bez problemu uruchomić za pomocą dosboxa lub pocketdosa. Sam niejednokrotnie bawiłem się na ppc turbopascalem. "Dla mnie to tak jakby grać w strategię w telefonie" Zdziwisz się wręcz i do potęgi, bo pomijając wspomniane wczesniej prawie-jak-AOE na windowsa mobile istnieje oficjalna wersja Age of Empires, która jest idealnym odwzorowaniem wersji PCtowej. Istnieje też dużo wiele innych gier strategicznych na PPC, w które równie świetnie się gra. Kontynuując temat gier, to na samych już telefonach z win mobile pograsz sobię w Quake I i II, na nieco lepszych nawet i w III. Call of Duty, Duke Nukem 3D, Doom 1 2 Final, Wolfenstein 3D. Ostatnio wręcz i stwierdziłem, że na urządzeniach mobilnych gram zdecydowanie częsciej niż na PC.
  5. Curchack> Wcześniej kombinowałem tak GML if view_current=0 { visible=1 }; else { visible=0 }; Twój kod odziwo działa. Dziękuje ślicznie ;*
  6. Witajcie, mam skrajnie intymny problem. Otóż: Jak brzmi magiczne zaklęcie, by sprawić, aby obiekt znajdujący się na mapie, gdzie bytują dwa viewy był widoczny tylko w jednym z nich, natomiast w drugim, który ukazuje ten sam obszar, był niewidoczny. Aby uprościć odbór przekazywanych przeze mnie treści sporządziłem małą wizualizacje: Tak jest obecnie: A pragnąłbym tak:
  7. Sposób poruszania postacią czy też prędkość poruszania się w żadnym wypadku nie będzie w większym stopniu zmieniana. Powolne tempo chodu oraz ograniczenia ruchowe są zamierzonym efektem podnoszenia poziomu trudności. Ogólnie system 3d w GM przy bardziej zaawansowanych wymaganiach staje się zbyt mało intuicyjny w obsłudze i przynajmniej mi sprawia on wiele trudności w użytkowaniu. Nie raz zdarzało mi się, że wszystko robię tak jak być teoretycznie powinno, a efekt jest co najmniej niezadowalający. Niestety z moim zapałem i umiejętnością samoorganizacji, żeby doprowadzić ją do bardzo dobrego stanu, potrwa to tyle czasu co prace nad DN Forever. Bardzo zacnie to wygląda. Podoba mi się.
  8. Z reguły nie korzystam z przykładów, ale wykorzystuje je do nauki. Później ewentualnie wykorzystuje nabytą w ten sposób wiedzę odpowiednio ją modyfikując. Na gamemakerowym 3d znam się tyle, że umiem stworzyć oteksturowaną prostą figurę geometryczną. Światła i tym podobne umieszczam metodą prób i błędów. Co do tekstur to rozjeżdżają mi się czasem i bez ruchu.
  9. Tytuł: Żuczek remake, wczesne techdemo Gatunek: TDS Opis: Pamiętacie Żuczka? Ja pamiętam. Ostatnimi czasy wróciłem do zabawy z GMem i postanowiłem przywrócić sobie sprawność we władaniu nim właśnie od próby stworzenia lepszej wersji mojego starego dzieła. Tak, wiem. Mutaski zaczynają tańczyć gdy zetkną sie ze sobą swymi boskimi ciałami. Dużo pracy jeszcze przede mną. Sterowanie: W/S - przód/tył A/D - obrót w lewo/prawo Q/E - krok w lewo/prawo F - otwieranie drzwi Spacja - strzał Shift - rachu ciachu nożem, Download: https://gmclan.org/up742_3__uczek_remake.html Rozmiar pliku: Niecałe 2 MB Autorzy: Programowanie: Nasaric Fabuła: fabuły tymczasowo brak Grafika: Nasaric Muzyka: jeszcze brak Screeny: https://gmclan.org/up742_5_Clipboard05.html https://gmclan.org/up742_5_Clipboard04.html
  10. Sam doszedłem. Dzięki za próbę pomocy Konradzie. Rozwiązanie okazało się banalnym: d3d_set_lighting(false); draw_sprite_ext(sprite_index, image_index, x, y, image_xscale, image_yscale, direction, -1, 1); d3d_set_lighting(true);
  11. Panowie drodzy, ja mam problem innej natury. Mianowicie gdy stosuje światła metodą konwencjonalną (tj. tak jak ukazane w przykładach, tutorialach) wszystkie obiekty które przedstawiane są na mapie jakio sprajty odbarwiają się na czarno. Teoretycznie owe obiekty można by przedstawiać w postaci np. boxów, a sprajty ustawić jako tekstury, ale ta metoda jak dla mnie jest skrajnie niewygodna. Jakieś propozycje?
  12. SW: Total Assault Plusy: - Star Wars - Dobrze dopasowana grafika - Pomysł Minusy: - Mozna wylecieć poza mape - Lasery - Intro (gdzieś widziałem przykład z intrem SW z użyciem 3D) - Latamy rebeliancką maszyną i niszczymy naszych Ogólna ocena: 7.5/10 (jako, że jest to alpha) Proponowałbym dokończyć grę, może być ciekawie.
  13. Ja robię syf? 1. Twoja wypowiedź nie wnosi nic do tematu 2. Nadmierne używanie emot. 3. Zdanie zaczyna się dużą literą. 4. Trzykropek ma trzy kropki i spacje daje się tylko PO nim, przed nie. np.: Sam robisz... syf. Tej! Bo mi konkurencję robisz. ^^ Patrysław Wybacz. Taki nawyk ;>
  14. Gdybym miał sobie nabijać posty robiłbym to w bardziej wyrafinowany sposób. To oto też było nabijanie... ale nabijanie sie z gości którzy wezmą jakiś przykład, przerobią go (często efekt jest durzo gorszy niż sam przykład) a następnie chwalą się swoją mega ekstra super grą.
  15. ehh... nie zrozumieliście dowcipu ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...