-
Postów
43 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
5
Ostatnia wygrana Buziol w dniu 23 Listopada 2023
Użytkownicy przyznają Buziol punkty reputacji!
O Buziol
- Urodziny 04.02.1982
Informacje
-
Team
Super Smiley Team
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Tak
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Tak
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Użytkownik Godot
Nie
-
Steam
softendo@gmail.com
O mnie
-
Skąd
Trójmiasto
-
Płeć
Mężczyzna
- Adres www
-
Hobby
i don't have interest in giving interests.
Edytowalne przez adminów
- Game Maker Mastah
Osiągnięcia Buziol
Chicken (1/13)
10
Reputacja
-
Buziol zareagował(a) na odpowiedź w temacie: NecroArcher
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: NecroArcher
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Szklarnia 360
-
bajka! Aż mi się moje akcje w ogrodzie przypominają (praca na ziemii). Ogólnie beka bo wszystko jakby nie było odnoszę wrażenie że przechodzi do virtuala, a nastepny etap to będzie VR+ i Metaverse.
-
Bardzo fajny projekt. Może kupię do testu. Jaką cenę przewidujesz? Co do Tiktoka - w dziesiejszych czasach jak chcesz istnieć to YT, Tiktok to obowiązkowa pozycja. BTW dodam od siebie pogadaj z jakimiś młodymi Youtuberami playerami - darmowa wersja/demo co tam chcesz - bedziesz miał darmową reklamę. pozdro, Michał
-
Penguin zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Bod Blob 2
-
Buziol zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Adriann zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Bod Blob 2
-
Miło jest mi to słyszeć, cieszę się, że mogłem się przyczynić swoją Twórczością do kawałka czyjegoś fajnego okresu życia Cała przyjemność po mojej stronie. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego
- 4 odpowiedzi
-
- buziol games
- bod blob
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Tytuł: BOD BLOB 2 (2004r) (zgodnie z obietnicą, że wrzucę stare abandoned projects z 2003-2006, kolejne wkrótce) Gatunek: Logic Game / Block Game Opis: Kolejny projekt z odmętów czeluści dawnej historii tworzenia gier, gra jest praktycznie skończona - brakuje tylko Title Screen'a a leveli jest aż 120 wszystkie grywalne. Więc postanowiłem ten zapomniany projekt wrzucić do działu z ukończonymi produkcjami. Skaczemy po planszy po blokach. Naszym zadaniem jest albo zdobycie porozsiewanych na planszy diamentów albo zniszczenie wszystkich bloków. Co ciekawe projekt był praktycznie skończony, nie wiem dlaczego nigdy nie znalazłem kilku godzin, żeby zrobić TITLE SCREEN (już pomijam intro/outro). GRA JEST W JĘZYKU POLSKIM. (częściowo przetłumaczone na ENG) Download: https://drive.google.com/open?id=0Bz76oYBcuDHtcmE5blBDek80X2s Rozmiar pliku: 30 Mb Autorzy: Programowanie: Michał (Softendo / Buziol) http://www.buziol.pl http://www.softendo.com Fabuła: Patrz: opis. Grafika: Michał (Softendo / Buziol) Gdaniec Muzyka: Internet/Public Domain
- 4 odpowiedzi
-
- buziol games
- bod blob
-
(i 2 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Dzięki za miłe słowa. Player, przeciwnicy, bonusy itp - Real Draw + jakiś prosty program do grafiki 3d (niestety nie powiem Ci jaki bo to było 13 lat temu), żeby wykonać animacje bonusów, tło jest z google - moje tło z 2004 nie wyglądało przekonywująco. Pod linlkiem: https://softendo.deviantart.com/gallery ,są moje projekty w Real Draw.
- 2 odpowiedzi
-
- stargrade 2
- buziol games
-
(i 9 więcej)
Oznaczone tagami:
-
szpaq99 zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Stargrade 2
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Stargrade 2
-
Buziol obserwuje zawartość Stargrade 2
-
Tytuł: STARGRADE 2 (zgodnie z obietnicą, że wrzucę stare abandoned projects z 2003-2006, kolejne wkrótce) Gatunek: Shootem Up (Asteroids) Opis: Shooter - strzelamy do wszystkiego co popadnie. Zamysł gry powstał już w 2002 roku, ale dopiero prace podjąlem bodajże w Game Makerze 5.1 kupionym grupowo przez Ranma Mana dla forumowiczów w 2004r (bodajże tak było, Ranma?) i wtedy zacząłem pracę nad grą która miała z grubsza przypominać grę Super Stardust z Amiga 1200 (AGA). Niestety nie znalazłem nigdy czasu na dokończenie tego projektu, tydzień temu przed "odkopałem" plik GM, przekonwertowałem na GM 8.1 bo nie chciało mi się do GM Studio - za dużo roboty, dodałem trochę grafik itp, i zrobiłem na szybko tryb survival - w pełnej wersji gry miała być pełna kampania z mapami do wyboru i misjami. Gra posiada jeden dziwny BUG - którego nie umiem naprawić - problem z tym że czasami występuje tak zwany FRAME SKIP i statek się teleportuje po ekranie razem z resztą obiektów - lub sam statek, jakby jakaś pętla graficzna działała przez chwilę w tle - błędu niestety nie naprawiłem póki co. Życzę miłej gry i pozdrawiam wszystkich klubowiczów i graczy!!! Download: https://drive.google.com/open?id=0Bz76oYBcuDHtckZJT3FKWUJxM28 Rozmiar pliku: 41 Mb Autorzy: Programowanie: Michał (Softendo / Buziol) http://www.buziol.pl http://www.softendo.com Fabuła: Patrz: opis. Grafika: Michał (Softendo / Buziol) Gdaniec Muzyka: Internet/Public Domain Screeny: uploaduję.... zaraz będą
- 2 odpowiedzi
-
- stargrade 2
- buziol games
-
(i 9 więcej)
Oznaczone tagami:
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Foto-galeria
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Foto-galeria
-
Uzjel zareagował(a) na aktualizację statusu: Trochę mnie tutaj nie było, portal żywy jak nigdy. Ale to czasu mineło. Pozdro!
-
Buziol zareagował(a) na odpowiedź w temacie: 15 lat GMCLANu - świętujemy ?
-
Łoj tam mi też jest miło, fajnie widzieć, że coś (a nawet więcej) pozostało po dawnych czasach. Tak przy okazji ja prawie co roku jestem na Retro Compie w Gdańsku na politechnice. Może to jest dobra propozycja? Nie wiem. Może przy okazji się ktoś będzie chciał pojawić. http://retrokomp.org/?page_id=1610&lang=pl_PL (jak nie ten temat - mogę utworzyć nowy we właściwym dla niego miejscu)
-
Trochę mnie tutaj nie było, portal żywy jak nigdy. Ale to czasu mineło. Pozdro!
-
Buziol zareagował(a) na odpowiedź w temacie: 15 lat GMCLANu - świętujemy ?
-
Pozdrawiam z słonecznego Trójmiasta! Znaczy słońce jest ale gdzieś za chmurami... ale to nie znaczy, że go nie ma!
-
Uzjel zareagował(a) na odpowiedź w temacie: 15 lat GMCLANu - świętujemy ?
-
A może ja też bym wpadł... Gratulacje rocznicy! - jakoś tak przelatywałem bokiem i wpadłem odwiedzić dawne "śmieci". Dobrze, że login jeszcze działa. Pozdro!
-
Spoko wszystko biorę pod uwagę, czym więcej uwag tym lepiej przy finalnej wersji. Pozdrawiam, Michał
-
wiem, ale nie myślałeś żeby zrobić tak samo wyraźne pociski jak w oryginalnej Contrze? Bo większość rzeczy zachowałeś idealnie (układ etapu, szybkość gry, zachowanie przeciwników, rozmieszczenie dział itp), a o pociskach tak jakbyś zapomniał albo nie zwróciłeś na to uwagi bo po prostu tak Ci pod pasowało ;) jeżeli chcesz zachować oryginalność względem pierwowzoru to bardziej arcadowe bullety proponuje ;) Ale ogólnie całość jest spójna no i sporo roboty przed Tobą ;)
-
:) Na pewno za jakiś czas dodam trochę etapów i poprawek, więc grę też urozmaicę odrobinę. Dodatkowo jak znajdę więcej czas na projekt to przygotuje bossów, tak żeby każdy się różnił na każdej mapie ;)
-
cześć, sam z zaciekawieniem rzuciłem oko na ten projekt, sam chciałem reaktywować remake gry Contra na PC, ale wyszło na Super Mario ;) Bardzo fajne wykonanie, ale jedyna rzecz jakiej mi tutaj brakuje to bardziej widzialne particles/bullets tak jak jeden z wcześniejszych userów nadmienił. Myślę, że projekt ma szansę na spory sukces i pozytywne przyjęcie przez ludzi. Ale trzeba go jeszcze dopracować bo warto! Pozdrawiam, Michał
-
No właśnie, ludzie piszę, że trudniejsza - zawsze mogę ułatwić grę. Tylko pytanie co jest w niej trudne, za dużo przeciwników, sterowanie akceleracja-dekceleracja za wolna za szybka? :) Druga kwestia to boss jest zapożyczony z gry Super Mario Bros 3. z pegasusa/nintendo i SNES'a z Mario All Stars. ;) pozdrawiam, Michał