
kriso99
Użytkownicy-
Zawartość
434 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Ostatnia wygrana kriso99 w Rankingu w dniu 10 Listopad 2018
kriso99 posiada najczęściej lubianą zawartość!
Reputacja
4 NeutralnyO kriso99
-
Tytuł
Forum Veteran
- Urodziny 11/28/1995
Contact Methods
-
Website URL
http://
Previous Fields
-
Team
//bieda team
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Nie
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Uytkownik Godot
Nie
Profile Fields
-
Skąd
Bydgoszcz
-
Płeć
Male
-
Interests
interesuje sie życiem..<br />he, he
-
siemano co wy na to?
-
kriso99 zaczął obserwować Podstawy 3D, GM:S i 3D, Zamiennik do attractorow particles i oraz 4 innych
-
Czesc Jak w gm:s korzystać z 3D? Ustawilem sobie kamerke topdown ale niestety os y jest odwrocona, jak sobie z tym radzic? Jak wyswietlac sprite'y w 2d? Jak wczytywac i wyswietlac modele w 3D? Jak ustawic oswietlenie zeby nie bylo 0-1 tylko scianki od polnocy oswietlone na 0.8 a od południa na 1?
-
A co to te accessory ? XD Nie operuje az tak branżowym słownictwem
-
Juz wlasnie zaczalem cos kombinowac, tylko obawiam sie ze zmiana wartosci tylu zmiennych np odpowiadajacych za położenie czasteczki moze tez zajechac komputer, myslalem zeby obliczac polowe czasteczek w jednym, a druga polowe w 2 stepie i rysowac na sufrace w 2 albo nawet 3 stepie, co o tym myslicie, bedzie widac ze jest nie plynne albo jakies przeskoki?
-
Ok, pytanie jak? Na obiektach? To nie bedzie raczej optymalne(chyba)
-
Witam po dłuuuuugiej nieobecności :) Potrzebuje uzyc particlesow ktore beda mi reagowaly na otoczenie, chodzi np o to by plomienie nie przechodzily przez sciane No i mialem w planach zrobic to attractorami defrectorami i changerami(nie wiem czy dobrze napisalem nazwy), ale niestety w gm studio 1.4 juz to usuneli, jest jakis zamiennik do tego, albo jakis inny sposob? Dzieki ;)
-
Android multi touch jak to zrobić?
kriso99 odpowiedział MetalowyNerd ⇒ temat w Pytania zaawansowanych
jakiś kod jak to robisz? do tego służy device_mouse...() -
a nie da sie zoptymalizować?! 23mb?
-
1. mozesz zrobić parenta i potem tylko GML with(objParent){hp+=1} 2. mozesz przy tworzeniu danych obiektów zapisywać je do tablicy GML obj[global.liczba_obiektow]=instance_create(x,y,obiekcik) global.liczba_obiektow+=1 //no i potem tak: with(obj){hp+=1} no to chyba wszystkie sposoby jakie mi przyszły na myśl, jak coś nie jasne to pisz, wytłumacze
-
no to tak : GML if mouse_x-view_xview<view_xview+50 view_xview-=5 if mouse_x-view_xview>view_xview+view_wview-50 view_xview+=5 if mouse_y-view_yview<view_yview+50 view_yview-=5 if mouse_y-view_yview<view_yview+view_hview-50 view_yview+=5 pamietaj ze to pseudo kod i da sie to zrobić napewno lepiej i ładniej, ale powinno działać
-
ok, dzieki, a co z rozdzielczością? bo w 2d zmianiałem parametry view_wview i view_wport itp. a jak to sie ma w 3d?
-
no i tyle chyba na razie wystarczy, ważne że obsługuje androida i multiplayer :P nie potrzebuje no ciężko ale dam sobie rade jakoś łopatoligicznie, juz jakiś gościu widziałem ładnie zrobił i to prostym sposobem myśle że wystarczy, do tego juz mam ładny outline brył wiec wygląda lekko lepiej damy rade, nie potrzebuje az tylu modeli no fakt, nie jest :P wolał bym raczej tego unikać :/ no przydało by sie, ale ostatecznie zobacze jak mi coś fps'ów wg. zostanie no i teraz mam pytanie: jak zmienić rozdzielczość wyświetlanej gry nie psując przy tym jakości? no i do czego dokładnie sa te funkcje do inicjowania: GML d3d_start() d3d_set_lighting(false) d3d_set_culling(true) d3d_set_hidden(true) texture_set_interpolation(false)
-
Heejjj wszystkim po mojej dłuuugiej przerwie. Potrzebuje pomocy w 3D nie wiem wg z czym to sie je, planuje gre TPS. Na co uwazac gdy robie 3d, jakies wspaniale tipy do optymalizacji, texturowanie itp. Jezeli ktos sie jakos zna to prosze krok po kroku co jak robic
-
też melduje się, chcem pojedynków :D
-
crysior, chodz pierdalniemy na szybko jakiegoś crapa :P wybieraj date, ja i tak mam około 4h dziennie wolne :)