Skocz do zawartości

exp

Użytkownicy
  • Zawartość

    1063
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana exp w Rankingu w dniu 20 Styczeń

exp posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

17 Dobry człowiek

O exp

  • Tytuł
    Master of Posts

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • GG
    11288402
  • Nagrody
    Cytat roku (CA 2015)
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 8
    Nie
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Nie
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

11723 wyświetleń profilu
  1. złapał zajawke na 3 dni, zrobił trochę gierki, zrobił zapowiedź ze screenami i się skończyło. w ogóle według mnie to niesprawiedliwe w stosunku ignatusa i na jego miejscu troche bym sie wkurwił, dobrze że nie jestem nim xd
  2. głosuję na dyzmka, chociaż już tu nie wchodzi i ta gra nigdy nie wyjdzie
  3. myślałem nad pixelbox i dywersantem, jednak w końcu zagłosowałem na tego drugiego, bo przypomniał mi lata młodości na gmclanie
  4. dopiero styczeń, a 2019 już zjedzony
  5. dla mnie był to ciężki wybór między pocałunkiem i parkowaniem, ale jednak serce krzyczy parkowanie, sory nikas : (
  6. Krabonszcz

    od atencji jest instagram itd. nie ma sensu, żeby na gmclanie pod każdym postem te same trzy osoby pisały, że ładne
  7. no, teraz żałuję, że nie dałem zapowiedzi gry, nad którą pracowałem, może miałbym szanse ale i tak jednak zaniechałem pracy nad nią. dawajcie w tym roku zróbmy jakieś gry
  8. dobrze że dałeś ostrzeżenie jeszcze jakieś dziecko by to zobaczyło
  9. Regular ball

    bardzo prosta gierka, ale ma coś w sobie. raz zdarzyło mi się, że nie miałem możliwości bezpiecznego zejścia na dół, bo jedną dostępną platformę przykryła platforma z kolcami
  10. Nietypowe okładki gier

    ciekawy temat, nie widziałem wcześniej. ale czy te okładki rzeczywiście są takie nietypowe? tak czy inaczej dwie najbardziej kozackie okładki, jakie teraz przychodzą mi do głowy i jedna bonusowa (niestety nie ma spoilerów na gmclanie) chociaż z blooda wolę tę, nie mogę znaleźć lepszego obrazka, ale na pewno taka też była: @Korodzik ta pierwsza świetna, w ogóle uwielbiam estetykę tamtych czasów e: jeszcze mi się przypomniało to
  11. Myśląca sztuczna inteligencja, z charakterem

    tak, jak byśmy go wychowali. w końcu ludzki mózg sam z siebie też się nie rozwija, potrzebne są bodźce z zewnątrz
  12. Petycja dotycząca zmiany nazwy GMS

    było https://en.wiktionary.org/wiki/facebook https://en.wikipedia.org/wiki/Face_book https://en.wiktionary.org/wiki/mug_book
  13. Petycja dotycząca zmiany nazwy GMS

    to nie jest specyfika języka angielskiego tylko każdego języka. to, czy nazwa własna brzmi poprawnie zależy głównie od czynników fonologicznych, a mniej od semantycznych i w prawie każdym przypadku dosłownego tłumaczenia wynik będzie pokraczny, zwłaszcza na języki z innej rodziny. a "facebook" znaczy po angielsku album z fotografiami to taka moja dygresja. ale "game maker" brzmi gorzej właśnie z perspektywy języka angielskiego. kojarzy się z prostym, amatorskim programem, który znaczną część procesu odwala za użytkownika. zresztą, chyba każdy tu pamięta tamte czasy, w których programów o nazwach opartych o schemat "[cokolwiek] maker" było zatrzęsienie, a GM na pewno nie zasługuje na bycie kojarzonym z nimi. jak już pisałem wcześniej, nazwa na pewno nie zostanie zmieniona, bo GM to po prostu wyrobiona marka, wyrobiona jednak w innych czasach i dziś nazwa brzmi po prostu źle i nieprofesjonalnie. czy odrzuca to użytkowników i graczy - większości raczej nie, ale niektórych pewnie tak. zresztą, chyba nawet w cd-action przy okazji recenzji jakiejś gry (hotline miami?) autor rzucił informację, że gra została zrobiona w game makerze, jakby było to coś dziwnego, że można w tym środowisku zrobić coś dobrego i profesjonalnego (to też pewnie kwestia polskiego zacofania w tej kwestii, no ale jednak). GM to trochę taki dorosły człowiek z całkiem dobrą karierą i ułożonym życiem, który niestety w czasach nastoletnich zrobił sobie głupi tatuaż - nic już się z tym nie zrobi, więc nie ma za bardzo sensu roztrząsać tematu (chociaż skoro już zmieniono nazwę na Game Maker Studio, to raczej zmieniłbym ją na GM Studio, analogicznie do tego, co zrobili twórcy fruity loopsa. no ale nie jestem marketingowcem) a ikona jest spoko
  14. Myśląca sztuczna inteligencja, z charakterem

    ale "świadomość" i "wolna wola" to po prostu podniosłe słowa na zawiłość działania ludzkiego mózgu, której nie jesteśmy jeszcze w stanie pojąć. ale jeśli technologia rozwinęła by się w dalekiej przeszłości do dużo wyższego poziomu niż teraz, taki ludzki mózg rzeczywiście można by odtworzyć cyfrowo. no, może nie tyle sam mózg, co zasady jego działania (bo mózg jest jednak rzeczą organiczną, w dodatku ściśle związaną z ludzkim organizmem). nie ma tu absolutnie nic wykraczającego poza zera i jedynki
×