Skocz do zawartości

exp

Użytkownicy
  • Postów

    1 095
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    13

Treść opublikowana przez exp

  1. exp

    NIGHTHAW-X3000

    poprzednie lepsze
  2. exp

    Dirt Bike Insanity

    bez przesady, ale generalnie się zgadzam. nie jest to gra takiego kalibru, żeby brać za nią pieniądze (chociaż dużo gorszym produkcjom się już udało - do bezwstydnych świat należy :D)
  3. napisałem, że ten schowany obiekt ma niższy depth. żadne deaktywacje itp. tych obiektów nie dotyczą już to obszedłem tworząc osobny obiekt do rysowania ramki, ale o co chodziło - nie wiem nadal
  4. przerzuciłem się na game maker studio i mam problem z interfejsem w grze. czy jeżeli obiekt rysuje gdzieś sprite, to czy ten narysowany sprite ma taki sam depth, jak obiekt go rysujący? jeżeli nie, to jak to zmienić? może trochę głupie pytanie, ale po przeniesieniu gry z gm8 do studia przestał mi się wyświetlać jeden z elementów interfejsu, bo jest schowany pod ramką (chociaż ma niższy depth, niż obiekt rysujący ramkę)
  5. indiana jones na rolkach byłby oryginalnym pomysłem
  6. od kiedy włączyłem w windowsie wygładzanie tekstu, czcionka w grze wygląda tak. co zrobić, żeby tekst w grze nie wyglądał inaczej na każdym komputerze? (game maker 8)
  7. exp

    Foto-galeria

    czyli chciałbyś, żeby to był temat, w którym dziewczyny wrzucałyby swoje zdjęcia, a ty mógłbyś im pisać, że są ładne? czy żeby były tu dziewczyny, które mogłyby napisać o nas, że jesteśmy ładni?
  8. jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z tworzeniem gier i chciałeś zaprezentować, co już potrafisz, to nie ma nic złego w robieniu 1:1 klona. ale jeżeli miała to być pełnoprawna gra, to niestety, takich gier już są dosłownie setki i przydałoby się przynajmniej ją rozbudować lub czymś wyróżnić
  9. exp

    Tank 2000

    można było zrobić z tego coś oryginalniejszego, taka gra daje pole do popisu. no ale na siłę lepiej nic nie robić
  10. exp

    Tura #152 - Dyskusja

    po co robić ankietę, większość biorących udział się wypowiada w temacie
  11. exp

    Tank 2000

    a zamiast konkretnych powerupów różne ilości expa, za które można by rozwijać czołg jak się chce - to by była ciekawa odskocznia od innych klonów
  12. exp

    Tank 2000

    a będzie można zoomować? bo jak mam jeździć po mapie 1000x1000 bez możliwości oddalania widoku to nie będzie to przyjemne
  13. exp

    Tura #152 - Dyskusja

    akurat w prawdopodobnie jedyny piątek w te wakacje, w którym nie będzie mnie w domu :< przydałaby mi się rozgrzewka, bo ostatnio grę robię tylko na kartce
  14. exp

    Witam :)

    zarejestrowałeś się 7 lat temu, miałeś wtedy 15 lat, więc wtedy już kończyłeś gimnazjum, a twoja twórczość rozkwitała w okolicach 2010-2011, więc taki wniosek się nasuwa (no, jeszcze możliwe, że poszedłeś do szkoły rok później) tak czy inaczej, cieszę się, że wróciłeś i liczę na nowe produkcje
  15. exp

    Tank 2000

    to, na razie jest to niestety bardzo brzydkie, a z opisu nie różni się niczym od setek podobnych klonów
  16. exp

    Galeria Grafik

    Te klocki mógłbyś powklejać staranniej, bo w wielu miejscach jest krzywo
  17. exp

    Witam :)

    kiblowałeś w gimbazie?
  18. exp

    Galeria Grafik

    mi się chód podoba :D tylko ten atak jest taki anemiczny - do rpga albo strategii mógłby być, ale do gry akcji nie bardzo
  19. fajne, tylko ten ogień nie pasuje
  20. exp

    Foto-galeria

    a ty co, jego adwokat? chyba kompleksy się odzywają
  21. exp

    Galeria Grafik

    jeżeli zupełnie sam to zrobiłeś, to 3D idzie ci lepiej, niż 2D
  22. exp

    Galeria Grafik

    na zwierzęta trzeba uważać, szczególnie te małe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...