Skocz do zawartości

Jakuss

Użytkownicy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Jakuss

  • Urodziny 18.02.1993

Informacje

  • Team
    Chord Games

O mnie

  • Płeć
    Male
  • Adres www
  • Hobby
    FireShow ;), sztuki walki (Taekwondo, Capoeira, Muay Thai), akrobatyka :)... Po za tym w wolnych chwilach tworzę gry :P...

Osiągnięcia Jakuss

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. http://imgfrog.com/?v=6BIs.png Oto kolejny screen dla ciekawych :). Na screenie przedstawiony jest kawałek tła, bohater, "eliksir życia", oraz jedna (z 37 różnych!) laleczka voodoo, którą to będziemy mięli przyjemność zbierać, aby zdobywać punkty, jak to w grze platformowej ;). Oraz zapraszam na stronę internetową, na której będziecie mogli śledzić dokładniej rozwój gry Sprinter Zombie Land, oraz w przyszłości innych gier, które uda nam się stworzyć - http://www.otostrona.pl/chordgames/ Oczywiście o wszystkich ważniejszych newsach będziecie informowani tu na bieżąco :). Pozdrawiam.
  2. Jakuss

    Beaver Builder

    Wrr... Tak ciekawie się zapowiadająca gra i po prostu zapomnieć... Będzie trudno... Liczę na to, że to tylko chwilowy postój i gra ruszy :).
  3. Nie podświetliło. Ale to jest to :) dzięki wam ;).
  4. A więc tak jak w temacie... Mam problem, wiem co zrobić aby jakaś akcja nastąpiła po zbliżeniu się obiektu1 do obiektu2 na jakąkolwiek odległość ze wszystkich stron, ale nie wiem co zrobić aby nastąpiła jakaś akcja po zbliżeniu się obiektu1 do obiektu 2 na pewną odległość tylko z lewej lub tylko z prawej strony. Z góry dzięki za odpowiedź. :) Pozdrawiam.
  5. Animację zobaczycie dopiero na pierwszym trailerze prezentującym grę :), na pewno wyjdzie w przyszłym miesiącu, ale dokładna data jeszcze znana nie jest :). A co Cię propaganja dokładnie ciekawi jeśli chodzi o animację? Jeśli chesz zobaczyć to musisz wytrzymać do trailera, jeśli po prostu interesuje Cię co i jak to mogę Ci napisać, że każdy rysunek jest tworzony od nowa, jeśli chodzi o poruszanie się bohatera to kwestia kilku, czasami kilkunastu rysunków, tak samo z przeciwnikami i jak dla mnie zgrabnie to wygląda, ale każdy może mieć różne punkty widzenia. :) Co do kolorystyki gry, to tak jak planowałem od początku będzie czarno białe (kontury czarne), oczywiście tryskająca krew :D będzie miała kolor czerwony tak samo mózg itp. (jak na screenie z rozgrywki nr 1 :) ), ale jeśli wiele osób będzie chciało wersje kolorową po premierze gry, to gdy będę miał czas i chęci to wydam też wersję w kolorze :).
  6. Zapewniam Cię I am vader, że wyjdzie :), inaczej bym nie zaśmiecał niepotrzebnie forum :P. Każda gra, która wyszła, była kiedyś taką "drobną pracą", zapewniam też Cię, że ta gra jest już czymś więcej niż "drobną pracą", tylko na screenech tego jeszcze nie widać :)... Pozdrawiam :).
  7. Dzięki wam za wysokie oceny :). Dołączam kolejny screen przedstawiający bohatera robiącego wślizg ;). Na screenie jest też prototyp interfejsu ( z lewej u góry ilość żyć, z prawej u góry miejsce na kartę, nad bohaterem pasek wytrzymałości ) :). http://imgfrog.com/?v=DOxV.png Mile widziane komentarze :).
  8. Fajna gra ;), warta polecenia :). Mi akurat grafika nie przeszkadza, pasuje do tej gry :), muzyka z czasem denerwuje ale w opcjach można ją całkowicie ściszyć i grać przy swojej ulubionej muzyce :). Tak pomyślałem, że fajnie by było gdyby można było zobaczyć mini mapkę każdego poziomu, dzięki temu każdy mógłby sobie wszystko rozplanować :), ale to tylko takie moje widzimisię.. :) Podsumowując: Fajna, nie przebajerowana gra ale naprawdę godna uwagi ;) polecam i czekam na pełną ;). 4/5
  9. Jakuss

    Heavy Bullet

    Gra zapowiada się przyjemnie :). Jak narazie wytknę błędy, żeby wiadomo było co poprawić, a więc: Na screenie przedstawiającym pierwszą część miasta można dostrzec dwa takie same budynki tylko inaczej ustawione... Nie mówię, że każdy budynek ma być inny ale żeby dwa takie same budynki nie były tak bardzo blisko siebie, bo z czasem może to nużyć, przynajmniej mnie. :) A po za tym podoba mi się grafika szczególnie miasto :) ( o perspektywie już wspominali więc powtarzać po nich nie będę :) ), mam nadzieję, że gra się uda ;). Ocenę wystawię jak będzie demo ;)...
  10. Ze względu na to, że to mój pierwszy post, to się przywitam ze wszystkimi ;) , a więc witam :) . Tytuł: Sprinter - Zombie Land Gatunek: Platformówka/ Zręcznościówka Strona: http://www.otostrona.pl/chordgames/ Opis: Gra jest w niskim stanie rozwoju. Zacząłem tworzyć ją w tym tygodniu. Moja wizja to: - Walka z wieloma potworkami na raz. - Walka mieczem, oraz wręcz. - Wiele pułapek do ominięcia. - Karty, dzięki którym nasz bohater będzie mógł wykonać różne silniejsze ataki niż podstawowe, oraz będzie mógł dzięki nim dostać się do ukrytych miejsc rozbijając ścianę, lub podłogę. - Trochę logicznego myslenia. - Czarno biały świat. - Dawka sporego humoru ;) . Fabuła (w każdej chwili może się zmienić) : Młody bohater, który uwielbia biegać po ścianach :) , zostaje poinformowany przez starego grabarza o wybryku szalonego naukowca, który powołał do życia zombie. Nasz bohater musi zapobiec światowej zagładzie i jak najszybciej powstrzymać hordy żywych trupów, oraz szalonego doktorka. Autorzy: Programowanie: Jakuss (Jakub Malik) Fabuła: Jakuss & Dida (Dawid Malik) Grafika: Dida Muzyka: Jeszcze sprawa nie przemyślana :P Screeny: Menu: http://imgfrog.com/?v=Unfc.png - Jak narazie prosta wersja, być może w przyszłości jeszcze jakoś rozbuduję. Rozgrywka: http://imgfrog.com/?v=HraU.png - Bohatera na screenie nie ma! Jeszcze nie jest na tyle gotowy by wejść do świata gry :) . Screen przedstawia tylko dwa rodzeja wrogów, oraz parę rzeczy wchodzących w skład miejsca jakim jest cmentarz. Akcja oczywiście nie będzie działa się tylko na cmentarzu. :) ** Edit_1: Rozgrywka2: http://imgfrog.com/?v=DOxV.png -Kolejny screen przedstawia bohatera robiącego wślizg . Na screenie jest też prototyp interfejsu ( z lewej u góry ilość żyć, z prawej u góry miejsce na kartę, nad bohaterem pasek wytrzymałości ) . ** Edit_2: Rozgrywka3: http://imgfrog.com/?v=6BIs.png -Na screenie przedstawiony jest kawałek tła, bohater, "eliksir życia", oraz jedna (z 37 różnych!) laleczka voodoo, którą to będziemy mięli przyjemność zbierać, aby zdobywać punkty, jak to w grze platformowej ;) ** Proszę oceńcie pomysł :) . I napiszcie co o tym sądzicie. Pozdrawiam :D .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...