Skocz do zawartości

Bollo

Użytkownicy
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bollo

  • Urodziny 20.06.1993

O mnie

Osiągnięcia Bollo

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Nieee!!! Zabijając smoka powodujesz że ludek przybiega pod jaskinię. I tyle A zmarły smok jest w jaskini.
  2. Dobra Assassin Jesteś przed jaskinią smoka (room2), wchodzisz do jaskini (room1) pokonujesz smoka, wychodzisz przed jaskinię (room2) a tam przybiega do ciebie ludek i mówi że jesteś SUPER. Może być ?
  3. Co zrobić aby event np. zniszczenia obj_wrog zaszedł w room1 a efekt eventu został wykonany w room2
  4. obj_hero: GML (step) if x=obj_wall.x+2 then score=+10
  5. Świetnie, wszystko teraz ładnie działa, dzięki Tymon
  6. Nie paletki tylko kuleczki a oto gierka https://gmclan.org/up6405_12_Arkanoid.html
  7. Coś mi to nie wychodzi, próbuje zrobić tak aby po odbiciu kulki od paletki która ma szybkośc 10 kulka zwiększyła swoją prędkośc i wtedy się prędkość zmniejszała do 7. Może mi się nie udaje bo w kolizji z paletką mam coś takiego: if (x > other.x) { direction = 90 + (other.sprite_width / 30) * (other.x - x); } else { direction = 90 + (other.sprite_width / 30) * (other.x - x); } Może to jakoś przeszkadza.
  8. W 3 chodziło mi o to aby akcja została wykonana po zderzeniu piłeczki z obiektem który ma prędkość 10.
  9. Robię prostego arkanoida speed piłeczki = 7 Położenie paletki zależy od mouse.x Zmiennych nie używam a rzut to nawet nie wiem co to znaczy. :jezor:
  10. Witam! Mam kilka pytań : 1. Co zrobić aby akcja została wykonana gdy obj_kulka przebędzie pewną odległość np. 100 pikseli 2. Co zrobić aby akcja była wykonana gdy obj_kulka osiągnie prędkość np. 14 a następnie jej prędkość systematycznie malała o -0,001 w step aż do osiągnięcia prędkości 8 3. Co zrobic aby akcja została wykonana gdy obj_kulka zderzy się z obiektem o prędkości np.10
  11. Co zrobić aby akcja była wykonana po przytrzymaniu przycisku przez np. 5 sek
  12. Dawidds - ale jak zrobić aby pocisk leciał w stronę kursora Połączono. Udało się :thumbsup: dzięki wszystkim za pomoc. Temat można zamknąć Punkt 3 regulaminu. Warn. Platyna
  13. dodałem w create obj_pocisk a w obj_gracz dodałem w global mouse pressed create instance obj_pocisk
  14. Chciałbym się dowiedzieć jak napisać kod aby pocisk lecący w stronę kursora leciał przypadkowo, chodzi mi o 15 stopniowe odchylenia. Co dopisać do tego aby obj_pocisk leciał w stronę kursora z niewielkimi odchyleniami. GML move_towards_point(mouse_x, mouse_y, 50);
×
×
  • Dodaj nową pozycję...