Skocz do zawartości

Sasor

Użytkownicy
  • Zawartość

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Sasor

  • Tytuł
    Cadet
  • Urodziny 03/26/2004

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Team
    brak.
  • Tlen
    pod dostatkiem .

Profile Fields

  • Skąd
    Czarnobyl
  • Płeć
    Female
  1. Skip!

    Tytuł: Skip! Opis: Gra polega na tym, aby jak najdłużej utrzymać się na platformach, im dłużej utrzymamy się tym więcej punktów za to otrzymamy. Jeżeli za długo będziemy trzymać się na jednej platformie spadniemy, jeśli spadniemy zbyt wysokiej wysokości rozbijemy się. Sterowanie: Klikamy klikukrotnie prawy bądź lewy klawisz, jak najszybciej. Download: https://gmclan.org/up6385_4_Skip_.html Autorzy: Programowanie: Ja Grafika: Ja ( grafika narazie testowa. ) Muzyka: narazie brak Screen: https://gmclan.org/up6385_6_skip_screen.html
  2. Zaanimowanie grafiki.

    Siemka wszystkim, mam do was dość nie typową prośbę, a mianowicie czy mógłby ktoś z was zaanimować tę graficzkę poniżej ? Wiem, że ta grafa nie należy do najpiękniejszych, ale cóż lepszej napaplać nie umiem. Jeśli znajdzie się ktoś taki, to serdeczne mu za to dzięki. link do tejże grafiki: https://gmclan.org/up6385_6_grafa.html
  3. TUTANKHAM

    tak zwolni to grę 2x ale nie da to żadnego efektu, gra bedzie dalej na tym samym poziomie jakim była bo nadal wrogowie będa szybsi od naszego bohatera.. ;)
  4. TUTANKHAM

    to jeśli tak, to powiedź o jakim programie mówisz, bo chyba nie o GM.. ;)
  5. TUTANKHAM

    coś ty ty, by niewiele dało bo zwolniłoby to 2x tempo gry czyli prędkość bohatera i innych stworków nadal była by ta sama. powiedziałbym nawet, że grałoby się trudniej ze zwolniona grą. tak jak mowi anty najlepiej by było to grę zabezpieczyć
  6. Małe pytanko

    Okej, dzięki panowie. Temat zamykam.
  7. Siemka, mam do was małe pytanko, co oznacza "!" w kodzie, czyli mamy taki kodziki: GML if !place_free(x,y+1) { } if text !="" { } if !sound_play {} // itd.</span> Często używałem właśnie tych kodów, nie wiedząc tak naprawdę czemu ten "!" służy. Za odpowiedzi z góry dziękuje :)
  8. Liczenie...

    Jesteś gościu! :) Wielkie dzięki!!
  9. Siemka, otóż chciałem sobie zrobić program do liczenie rankingu na kurniku. Podstawiłem sobie pod gracza xr i gracza yr ranking początkowy na kurniku, czyli 1200 i wyszedł mi wynik 1229.09 ( z tych wzorów podanych niżej ) , co nie jest zgodę z prawdą, bo powinno wyjść 1216 tak wychodzi na kurniku. ( sprawdzałem ;) ) Czy da się to tak zrobić, by wychodziło tak jak na kurniku? Czy to jest po prostu zależne od GM? Za pomoc wielkie dzięki! Nowy ranking gracza X po rozegraniu partii z graczem Y, obliczany jest następująco: 1. Obliczana jest różnica rankingów d = yr - xr, gdzie xr to ranking gracza X, a yr -- jego przeciwnika (gracza Y) 2. Obliczana jest oczekiwana liczba punktów w partii We = 1 / (1 + 10^(d/400.0)) 3. Obliczana jest bezwzględna zmiana rankingu Diff = Wy - We, gdzie Wy = { 0 jeśli gracz X przegrał, 0.5 jeśli zremisował, 1 jeśli wygrał } 4. Nowy ranking gracza X wynosi xr + (32 * Diff)
  10. Powodzie

    Gra totalnie nie dopracowana, goście których ratujemy po zresetowaniu gry , są tam gdzie byli wcześniej, co robi grę nie ciekawą, gdyż po dłuższym graniu można łatwo zapamiętać gdzie dokładnie byli wcześniej. Grafika gry zrobiono w paincie, menu również. Jak dla mnie ta gra to nic ciekawego zero gry,same nudy. 1/5.
  11. Turris (v1.07)

    Ja osobiście nie trafiłem na żadnego buga, choć gram już 31 dzień. Jak dla mnie gra jest spoko, dobra klimatyczna muzyka, pasujące do siebie grafiki, jedyne co odciąga (przynajmniej mnie) to ta żółta czcionka. 5/5.
  12. Vengeance of Martin

    Fabuła nie zaciekawię się prezentuje. Grafika pomijając te postaci, nie jest jakaś katastroficzna . Menu jak dla mnie jest okej fajnie wygląda. AI też nie jest za ciekawe gdyż podejdę na określoną odległość AI zaczyna strzelać bez ustanie nie zależnie od tego jak blisko jestem. Postać zacina się . Muzyka jest ok. Ogólna ocena: Niech będzie , 2/5 _________ Sry , net zamulał, ten do usunięcia;)
  13. Vengeance of Martin

    Fabuła nie zaciekawię się prezentuje. Grafika pomijając te postaci, nie jest jakaś katastroficzna . Menu jak dla mnie jest okej fajnie wygląda. AI też nie jest za ciekawe gdyż podejdę na określoną odległość AI zaczyna strzelać bez ustanie nie zależnie od tego jak blisko jestem. Postać zacina się . Ni stąd ni skąd coś mi spada na głowę. Muzyka jest ok. Ogólna ocena: Niech będzie , 2/5
  14. Życie i score.

    W step health: GML x=view_xview+0 y=view_yview+0 A w step score: GML x=view_xview+32 y=view_yview+0
  15. Background

    Również przepisałem twój kod i wszystko gra, tylko teraz powstaje pytanie czy tło jest z folderem z grą bo jeśli nie to musisz dopisać do niego jeszcze ścieżkę dostępu.
×