Skocz do zawartości

LionX Dagger

Użytkownicy
  • Postów

    1 214
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Odpowiedzi opublikowane przez LionX Dagger

  1. taka tam wizualizacja w blenderze testowałem sposób na szybki level desing w blenderze jeden z minusów jest to że ten sposób nie korzysta z atlasów więc korzysta z wielu materiałów dokładnie to jeden materiał na jedną texture małym plusem jest to że te textury są ogólnego użytku więc mogą zostać użyte więcej niż raz na różne modele

  2. O to chodziło abyś pokazał jak to się u Ciebie 'maluje'. Teraz mam dwa pytanka: Czy zmieszanie dwóch kolorów tworzy nowy? Potrzebujesz procentowej liczby koloru?

    Jeżeli na oba odpowiedziałeś nie, to jest bardzo wydajny sposób na sprawdzenie tego, o ile wystarczy sama informacja którego koloru jest więcej. Wystarczy że będziesz sprawdzał odległości i depth obiektów i na ich podstawie dokonywał wyboru.

    Interesuje mnie jedynie ilość nie zakrytego tła

     

    Na razie liczę to w taki mało dokładny i mało optymalny sposób za pomocą niewidzialnych instansów (Tu widzialne to te białe kwadraciki które przy kolizji z kolorem są kasowane)

    untitled89607.png

  3. Zdecydować nie zdecydowałem, zrobiłem jak umiałem nie znaczy że dobrze pytanie tylko jak ten sposób sprawdzi się na znacznie słabszym androidzie

    Muszę jeszcze spróbować tą metodę z gridem choć szczerze nie za bardzo wiem jak się za to zabrać zwłaszcza że tak to nazwę obszar zakrycia jest nieregularny

    ddd.png

  4. nadal nie aplikuje sie do sytuacji, gdzie rysujemy scene, jednoczesnie zapisujac dane do kontenera - tego nie da sie zrobic, aby bylo choc odrobine szybkie.

    mam pomysl jak zrobic to wydajnie, ale potrzebuje wiedziec, czy autor robi te gre na windowsa, bo moge zrobic DLL, ktory bedzie operowal bezposrednio na buforze okna, co przyspieszy filtrowanie, a jak zrobie to na watku to nawet nie bedzie blokowal gry na tych kilka milisekund.

    Nie to będzie gra na androida

    ogólnie po przeczytaniu Jakluba zrobiłem masę małych instaców 8x8 które robią za pixele sposób nie idealny i średnio dokładny ale na pc działa i jak na razie chyba najszybsza :P

     

    w czasie rzeczywistym, bo jeśli nie, to wiadomo, że lepiej parę razy pobawić się get_pixelem niż przybliżać (ew. znowu dll jeśli za wolno) - chodzi o to, by nie zabijać muchy armatą.

    Obliczane ma być po levelu ale get pixel w ekranie 800x600 dwiema funkcjami "for" zwiesza gre na ponad minute

  5. Tablica miał by daj my na to 640 na 480 co to całkiem spora tablica :P fajnie było by gdyby właśnie zrobić zrzut ekranu do sprite za pomocą funkcji sprite_add_from_screen() i w nim sprawdzić ilość danego koloru ale nie wydaje mi się by istniał do tego jakaś funkcja

     

    Może jakoś za pomocą surfaców by się dało ale też nie mam pojęcia jak

  6. Widziałem już tu cycki nie raz więc mam nadzieje że to żaden problem

    silver.png

    Już dawno nie trzymałem ołówka w ręku, rysowałem to około 3-4 h

    Poprawiłem troszkę mój rysunek

    Bo twarz strasznie skopałem mam nadzieje że teraz jest trochę lepiej

    av.png

  7. Witam mam problem dostałem dziś tablet jednak jest na nim kontrola rodzicielska a hasło zostało zgubione/zapomniane mam kable by podłączyć go do pc ale jedyne co mi Google znajduje to jak zabezpieczyć taki tablet a nie jak zdjąć te zabezpieczenie co zrobić możecie jakoś pomuc?

  8. Nie musisz umyślnie ginąć, by udawać, że jest trudny, skomplikowany i wymagający.

     

    Sensownie zbudowany bossfight jak na pierwszą walkę.

    Akurat nie udawane grałem na tej wielkości oknie by nagrać gifa i ciężko było cokolwiek zobaczyć :P

×
×
  • Dodaj nową pozycję...