Skocz do zawartości

edzio20

Użytkownicy
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O edzio20

  • Tytuł
    Chicken
  1. [ASM] Rejestr 8bit na 16bit

    Rzeczywiście :D w końcu mi się udało dzięki za pomoc. A wie ktoś może jak wypisać liczbę 8 bitową na ekran w postaci dziesiętnej? :D
  2. Siemka mam pytanie jak przepisać wartość z rejestru 8 bitowego na rejestr 16 bitowy coś w tym stylu: mov ax, al Chodzi mi o to, że chcę ustawić sobie podzielnik, a z tego co doczytałem to podzielnikiem jest rejestr ax, czyli robie takie coś mov ax, [liczba] Gdzie 'liczba' jest w rejestrze 8 bitowym, a ax jest 16 bitowym i tu mi wyskakuje błąd. No i właśnie nie wiem jak przypisać tą wartość z 'liczba' do rejestru ax. Nie wiem czy to jest zrozumiałe co napisałem :D, ale nie wiem jak to dokładniej opisać bo dopiero co zacząłem się go uczyć.
  3. Cze! Mam pytanie jak pisze: GML if (place_meeting(x,y,obj_s1)) { kolizjaZ = place_meeting(x,y,obj_s1) kolizjaID = kolizjaZ.id } To wyskakuje mi błąd: Error in code at line 4: kolizjaID = kolizjaZ.id ^ at position 26: Unknown variable id Jak to napisać by zapisywało id tego obiektu? Kiedyś to robiłem i mi działało tylko nie jestem pewien czy to tak wyglądało.
  4. Problem View

    @HuderLord O kurde ;d właśnie o to mi chodziło wielkie dzięki.
  5. Problem View

    Hmm a może jeszcze jakiś inny sposób? A jest takie coś jak pozycja okna gry a nie viewa: czyli wpisze sobie tak: draw_rectangle(pozycja_okna_x,pozycja_okna_y,...................) ;d
  6. Witam! Nagrałem mój problem, nie chciałem go opisywać, bo mnie trochę trudno zrozumieć ;d. I chodzi mi o to jak zrobić by tego prostokątu nie było widać na tym drugim oknie (tym drugim viewie ;p) A to kod prostokątu: GML draw_set_alpha(0.4) draw_rectangle_color(view_xview[0],view_yview[0],view_xview[0]+200,view_yview[0]+100,c_black,c_silver,c_black,c_silver,0) draw_set_alpha(1) draw_rectangle_color(view_xview[0],view_yview[0],view_xview[0]+200,view_yview[0]+100,c_white,c_white,c_white,c_white,1)
  7. Real i ?

    integer?
  8. Zagięcie

    @Markar bardzo dobrze wytłumaczenie :)
  9. Zagięcie

    o to chodzi: Assassin można jaśniej :D
  10. Witam mam pytanie czy wiecie w jaki sposób można zrobić takie coś: chodzi mi o te zgięcie. Jeśli wiecie mniej więcej jak to zrobić to napiszcie mi :D Jeśli chcecie lepiej to zobaczyć to tu macie filmik: Filmik
  11. Latający prostokąt

    Dzięki ZeroXbot :]
  12. Cześć! Mam sobie taki niebieski prostokąt ;p który ma w step: x = view_xview[0] y = view_yview[0] Obrazek !!! No i teraz jak chodzę sobie gostkiem to ten prostokąt sobie jakoś dziwnie lata tzw. np. gdy idę w lewo to on tak jakby przesuwa się w prawo, a gdy idę w dół to on lezie sobie w górę :D A wygląda to mniej więcej tak: Obrazek !!! Da się jakoś zrobić aby on tak nie latał tylko stał w jednym miejscu ??
  13. Liczby całkowite

    Dzięki :)
  14. Cześć mam pytanie, w create obiektu mam GML ile = random(100) i w draw: GML draw_text(x,y,ile) I jak zrobić by wyświetlało tylko liczby całkowite a nie ułamkowe ? :D
  15. Wybrany obiekt

    Wielkie dzięki wszystkie sposoby działają :D
×