Skocz do zawartości

Marcin1147

Użytkownicy
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mnie

Osiągnięcia Marcin1147

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. Nadal kupa. Gdy direction=0 wtedy grafika porusza się w prawo, gdy dam np. 45 to wtedy staje w miejscu :(
  2. Chodzi mi o to, że ten kod nie działa jak powinien, zwyczajnie "świruje". Chciałem aby ktoś znający się trochę na matmie napisał algorytm działający jak GM'owe speed i direction bo mój kod (z pierwszego postu) zwyczajnie nie działa.
  3. Yyy, to jest mój kod tylko skrócony? Nic się nie zmieniło.
  4. Potrzebuje poruszania się po danym kącie z daną szybkością. Kiedyś miałem taki fajny kod, ok. 4 linie ale działał perfekcyjnie. Z pamięci napisałem takie coś, ale nie działa tak jakbym chciał. Kod jest do C#, ale mi chodzi o sam algorytm. angle = direction * (180/Math.PI); dx = Math.Cos(angle) * speed; dy = Math.Sin(angle) * speed; x += (int)dx; y += (int)dy; Pomóżcie!
  5. To jest kryniak? D:

  6. Marcin1147

    Gmclan City

    No, dzięki :P EDIT: Siedziba PM-Games:
  7. Marcin1147

    Gmclan City

    Siedziba YYG (wiem, nie mam talentu):
  8. C++'owy geniusz! Pomógł mi we wszystkich problemach. Zasłużone 5 gwiazdek!

  9. Ok, działa - a jak zwolnić pamięć po tworzonej co sekundę strukturze? O, tej: Chodzi mi o coś w stylu: EDIT: BTW. Dzięki, wygląda nawet nieźle!
  10. Hej, pisze sobie w C++ taki, hmmm... Motion-blur, i mam problem z usuwaniem iteratorów z listy STL w pętli "for". Gdy zakomentuję pogrubioną linijkę kodu to blur działa, gdy nie to dostaje errora: list iterator is not incrementable... Pomóżcie.
  11. Sory, pomyłka: obj2.x=x+lengthdir_x(32,obj1.direction); obj2.y=y+lengthdir_y(32,obj1.direction);
  12. obj2.x=lengthdir_x(32,obj1.direction); obj2.y=lengthdir_y(32,obj1.direction); ??
  13. Marcin1147

    włosy

    Ołówkiem :D
  14. Super, teraz już wszystko wiem! Rozwiązałeś wszystkie moje problemy + problem głodu na ziemi oraz problem bezrobocia! Super! Znakomicie... :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...