Skocz do zawartości

Marcin1147

Użytkownicy
  • Zawartość

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O Marcin1147

  • Tytuł
    Smart Newbie

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Fields

  • Płeć
    Male
  1. Powder Toy Base

    Nie działa http://img59.imageshack.us/img59/7884/xecore.png EDIT: Ups... Nie doczytałem... To ma nie działać xD
  2. GM'owe direction i speed

    Dobra, już działa.
  3. GM'owe direction i speed

    Nadal kupa. Gdy direction=0 wtedy grafika porusza się w prawo, gdy dam np. 45 to wtedy staje w miejscu :(
  4. GM'owe direction i speed

    Chodzi mi o to, że ten kod nie działa jak powinien, zwyczajnie "świruje". Chciałem aby ktoś znający się trochę na matmie napisał algorytm działający jak GM'owe speed i direction bo mój kod (z pierwszego postu) zwyczajnie nie działa.
  5. GM'owe direction i speed

    Yyy, to jest mój kod tylko skrócony? Nic się nie zmieniło.
  6. GM'owe direction i speed

    Potrzebuje poruszania się po danym kącie z daną szybkością. Kiedyś miałem taki fajny kod, ok. 4 linie ale działał perfekcyjnie. Z pamięci napisałem takie coś, ale nie działa tak jakbym chciał. Kod jest do C#, ale mi chodzi o sam algorytm. angle = direction * (180/Math.PI); dx = Math.Cos(angle) * speed; dy = Math.Sin(angle) * speed; x += (int)dx; y += (int)dy; Pomóżcie!
  7. Gmclan City

    No, dzięki :P EDIT: Siedziba PM-Games:
  8. Gmclan City

    Siedziba YYG (wiem, nie mam talentu):
  9. Problem z usuwaniem iteratora w liście STL wewnątrz pętli

    Ok, działa - a jak zwolnić pamięć po tworzonej co sekundę strukturze? O, tej: Chodzi mi o coś w stylu: EDIT: BTW. Dzięki, wygląda nawet nieźle!
  10. Hej, pisze sobie w C++ taki, hmmm... Motion-blur, i mam problem z usuwaniem iteratorów z listy STL w pętli "for". Gdy zakomentuję pogrubioną linijkę kodu to blur działa, gdy nie to dostaje errora: list iterator is not incrementable... Pomóżcie.
  11. podażanie

    Sory, pomyłka: obj2.x=x+lengthdir_x(32,obj1.direction); obj2.y=y+lengthdir_y(32,obj1.direction);
  12. podażanie

    obj2.x=lengthdir_x(32,obj1.direction); obj2.y=lengthdir_y(32,obj1.direction); ??
  13. włosy

    Ołówkiem :D
  14. GM'owe "bounce" w C++

    Super, teraz już wszystko wiem! Rozwiązałeś wszystkie moje problemy + problem głodu na ziemi oraz problem bezrobocia! Super! Znakomicie... :(
  15. GM'owe "bounce" w C++

    // //Początek GMCLAN'owego syfa // struct vec2 { float x; float y; }; //Operatory wektor<->float vec2 operator* (vec2& v1,float& v2) { vec2 temp; temp.x=v1.x*v2; temp.y=v1.y*v2; return(temp); }; vec2 operator/ (vec2& v1,float& v2) { vec2 temp; temp.x=v1.x/v2; temp.y=v1.y/v2; return(temp); }; vec2 operator+ (vec2& v1,float& v2) { vec2 temp; temp.x=v1.x+v2; temp.y=v1.y+v2; return(temp); }; vec2 operator- (vec2& v1,float& v2) { vec2 temp; temp.x=v1.x-v2; temp.y=v1.y-v2; return(temp); }; //Operatory wektor<->float //Operatory wektor<->wektor vec2 operator* (vec2& v1,vec2& v2) { vec2 temp; temp.x=v1.x*v2.x; temp.y=v1.y*v2.y; return(temp); }; vec2 operator/ (vec2& v1,vec2& v2) { vec2 temp; temp.x=v1.x/v2.x; temp.y=v1.y/v2.y; return(temp); }; vec2 operator+ (vec2& v1,vec2& v2) { vec2 temp; temp.x=v1.x+v2.x; temp.y=v1.y+v2.y; return(temp); }; vec2 operator- (vec2& v1,vec2& v2) { vec2 temp; temp.x=v1.x-v2.x; temp.y=v1.y-v2.y; return(temp); }; //Operatory wektor<->wektor float dot(vec2 v1,vec2 v2) { return v1.x*v2.x+v1.y*v2.y; } vec2 reflect(vec2 I,vec2 N) { return I-2.0f*N*dot(N,I); } int point_direction(int x1, int x2, int y1, int y2) { return(atan2(y2-y1,x2-x1) * 180 / M_PI); } double degtorad( double alfa) { return alfa * M_PI / 180; } float lengthdir_x(float len,float dir) { return(cos(degtorad(dir))*len); } float lengthdir_y(float len,float dir) { return(sin(degtorad(dir))*len); } void Odbij() { vec2 srodek; srodek.x=12; srodek.y=12; vec2 kierunek,nowy; kierunek.x=lengthdir_x(ball->direction,1); kierunek.y=lengthdir_y(ball->direction,1); nowy=reflect(srodek,kierunek); ball->direction=point_direction(0,0,nowy.x,nowy.y); } // //Koniec GMCLAN'owego syfa // Ten sam error!
×