Skocz do zawartości

ZyperPL

Użytkownicy
  • Zawartość

    533
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O ZyperPL

  • Tytuł
    Elder Veteran

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  1. Koncepcja Skyroads

    Eh.. pamiętam ile to ja miałem konceptów na gry z kolegą w gimbazie :) Nic nie ukończyłem. GM jest raczej do zabawy, a nie do robienia gier. (ukończone gry < porzucone projekty)
  2. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Nie nie nie... Po prostu chodzi mi o to, że pokazujesz prawie nic. Nie mogłeś zrobić screena z czymś jeszcze? Żeby więcej nam pokazać? Tam na dole po prawej cośke widać.. Btw. No w sumie, te bloki są takie nudne noo... Czarna obwódka i jasny błękit w środku.. Nie można było zrobić czegoś więcej? Albo dodaj po prostu jakieś ozdobne coś na te bloki, nie wiem jaki jest styl tej gry dokładnie. Może zrób niektóre bloki inne, żeby nie było tak jednolicie?
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Będę obiektywny i ocenie ten screen, normalnie, a nie tak jak wszyscy. No więc. Nic na tym screenie prawie nie pokazałeś.. Widać postacie z gry i hud, które pokazywałeś już wcześniej, a pozatym kilka powtarzających się kwardracików i białe kółka. Jedyne co jest fajne to tło. Ładne :P
  4. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Na razie z tymi beczkami to wygląda jak: instance_create(random(room_width),random(room_height),obj_beeczka) :P
  5. SimplyOS

    Wtf? Rozdzielczość masz 806x640? Na screenach widać :P
  6. gry z co-op

    -Half-Life 1 Kupiłem dzisiaj Borderlands, bo fajny tam coop, ale nie wiem czy LAN jest ;P
  7. Horror

    Jakieś SCP? Albo ostatnio Slender jest fajne..
  8. Pixele sprita, a pixele obrazu

    Eh... Ta zakładka scaling nic nie pomaga. Niezależnie jak ustawie, to i tak pixele są źle :<
  9. Pixele sprita, a pixele obrazu

    View ma 80x60. Port view ma 800x600. Rozdzielczość ma 800x600. Postać raczej się nie przesuwa jakoś dziwacznie. Zawsze chyba jest pozycja: LICZBA.00 gdy sprawdzam show_messagem :P
  10. Pixele sprita, a pixele obrazu

    Nadal mówimy o GMie? Ledwo co rozumiem o czym mówisz... D: Jak podliczyć skalowanie? (nie użyłem xscale) Jak usunąć skalowanie? Jak zmienić skale? To jakaś ciemna strona GMa, czy co? :P
  11. Pixele sprita, a pixele obrazu

    Ten "mój" sposób skalowania to tylko to co jest w GMie automatycznie. Ogólnie testowałam już wszystkie rozmiary viewów, portviewów i rozdziałki, ale wszystko zawsze jest źle, albo się rozmazuje... No już nie wiem czy to wina GMa czy moja. Raczej GMa... musiałbym się przesiąść na jakiś zwykły język albo wybrać Multimedia Fusion (czy coś takiego)...
  12. Pixele sprita, a pixele obrazu

    No może i tak. Ale można zmienić... To jak mam to w końcu poustawiać? View na tyle co rozdzielczość? Czy Port on screen na tyle??? No i na ile. 640x480 czy 800x600. Bardziej mi się wydaje, że obojętnie jakie powinno działać.. No bo to tylko wielkość wyświetlania. Eh eh..
  13. Pixele sprita, a pixele obrazu

    800 i 600 nie jest wielokrotnością? No to nie ważne, i tak pasuje. 10*8=800 10*6=600 @Threef, radzę poćwiczyć tworzenie pytań ;)
  14. Ale ten GM jest zakręcony... Witam! Proszę o wyjaśnienie mi jednej kwestii. Dlaczego, gdy mam sprite np. 10x10 pixeli, - a szerokość i wysokość screena jest ustawiona jako wielokrotność liczby 10, view również i dodatkowo rozdzielczość zmienia się na szer. i wys. screena, a w grze nie ma pasków po bokach - to dzieje się tak, że czasem jeden pixel sprite'a to nie przykładowo 2 pixele. Tylko jeden pixel sprite'a to 2 pixele, a następny pixel to już 3?! WTF? Oczywiście, wy będziecie mieli inaczej. Bo to powiększony screen, żeby było widać. No ale wiecie o co chodzi.. Nie da się robić gry z taką małą rozdzielczością?
  15. Nad czym aktualnie pracujesz?

    O! Dobry pomysł na efekt :) Jeszcze zamierzam dodać liście z drzew i nie wiem jak zrobić jakiś pył w powietrzu. Ale dym za postacią, liście i latające ptaki chyba nadają już życie światu w grze, co?
×