Skocz do zawartości

hopek

Użytkownicy
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hopek

  • Urodziny 07.04.1994

Informacje

  • Team
    GT5

O mnie

  • Skąd
    mam to wiedzieć?
  • Płeć
    Male
  • Adres www

Osiągnięcia hopek

Smart Newbie

Smart Newbie (2/13)

0

Reputacja

  1. Można podstawić do kasowanego obiektu duży wyróżniający się obrazek i spróbować pousuwać
  2. Fakt, listy są lepsze i prostsze w tym wypadku (a o to chyba odexowi chodziło) Zawsze w takich wypadkach myślę o najbardziej ogólnych rozwiązaniach....
  3. hopek

    Candy World

    Sugeruję powiększyć ręce, bądź zrobić je bardziej sferyczne (jak nogi), bo obecnie (według mnie) odstają dość od reszty postaci
  4. Możesz zrobić jednowymiarową tablicę zero - jedynkową, dany indeks odpowiada danemu przedmiotowi. Jak przedmiot się pojawi to stawiasz jedynkę, jak jeszcze go nie było - jest zero. Masz zmienną wiedzącą ile przedmiotów zostało (prosty liczący repeat, while, itp), i na podstawie tego losujesz liczbę "n". Potem algorytm idzie "n" kroków po tablicy omijając jedynki (w sensie, nie odejmuje "n" gdy trafi na jedynkę). Wybierasz przedmiot na którym stanie...... I od nowa. Nie wiem czy to najlepszy algorytm, ale przydał mi się parę razy. :D EDIT: możesz drugi indeks tablicy poświęcić na wskaźniki na przedmioty, by wyszukiwanie było szybsze
  5. Możesz podzielić ten cień na kilka części i rysować każdą z nich jeżeli w miejscu którym się znajduje nie stoi jakiś inny bloczek. Wiem że to rozwiązanie na chłopski rozum, ale działało mi w paru grach........ :D
  6. GML ################################################################################ ############ FATAL ERROR in Vertex Shader compilation ShaderName: fxWater D3DXCompile failed - result at gml_Object_objWaterOverlay_Draw_0 (line -1) - <unknown source line> ################################################################################ ############ :(
  7. zawsze można spróbować z GML repeat (speed) { zmiana x'a i y'greka if kolizja rób cośtam } choć nie wiem czy to najefektywniejsza metoda.....
  8. Działa........... :o Dzięki,nie wiedziałem że problem aż tak trywialny :D
  9. Witam :bye1: Możliwe że problem jest trywialny, ale głowię się nad tym już od paru godzin. Jak uzyskać id obiektu który w tym samym skrypcie stworzyliśmy i jednocześnie pozmieniać mu jego zmienne? (Jakby co obiekt, w którym jest skrypt tworzy masowe ilości obiektów, którym mam zmieniać zmienne) Ma ktoś pomysł?
  10. chodzi mi to żeby na różnych głębokościach np. okrąg na depth=10 a romb na depth=12. projekt chwilowo wstrzymany bo robię gierkę dla MAC edukacji (jej!).......
×
×
  • Dodaj nową pozycję...