Skocz do zawartości

mallo

Użytkownicy
  • Zawartość

    171
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O mallo

  • Tytuł
    Minor User
  • Urodziny 06/13/1999

Contact Methods

  • AIM
    Ładny, dziękuję.
  • MSN
    Em es en mesendżer
  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    Jahu!

Previous Fields

  • Tlen
    O
  • GG
    12625969
  • last.fm
    first.am

Profile Fields

  • Skąd
    A właśnie stąd. :)
  • Płeć
    Male
  • Interests
    Ciekawe.

Ostatnie wizyty

4915 wyświetleń profilu
  1. Zrób limit coby się nie dało rzucać ujemną liczbą kości.
  2. Foto-galeria

    :thumbsup: Niezłe zdjęcie, ale ten kto trzymał aparat kompletnie się nie zna na fotografii :/
  3. SnowBoard X

    A co robią ctrl-alt-shift-cośtam jeszcze? W instrukcji jest napisane, że triki, ale jakie te triki to już nie. Jak wciskam ctrl lub alt to postać dostaje całkowitego paraliżu, spada z deski i jakieś czerwone kropki (zgaduję, że krew, ale czemu z brzucha który był nawet nietknięty?) z niej lecą.
  4. Dziękuję wam za pomoc, ale... co to ten normalny wektor? Jak używam tego d3d_vertex_normal_texture, to wtedy ściana jest niewidzialna. :/
  5. No niby tak, ale jeśli zamiast (na forum GM czytałem, by tak zrobić) d3d_draw_wall(x2,y2,z+16,x1,y1,z,tex,1,1); wpiszę d3d_draw_wall(x1,y1,z+16,x2,y2,z,tex,1,1); to wtedy jedna strona tekstury, (ta, na którą chcę patrzeć) jest cała czarna, chyba, że wyłączę oświetlenie. To jak je dobrze ustawić??
  6. Witajcie ludziska, po raz pierwszy robię grę 3D, i póki co wszystko było pięknie, dopóki nie dodałem oświetlenia wokół gracza (używając "d3d_light_define_point"), dla efektu podziemi. Teraz, kiedy się przybliżam, ściany się robią ciemniejsze, a kiedy się oddalam - jaśniejsze. O_o Co dziwniejsze, oświetlenie dobrze działa na podłodze/suficie. (Jak by co, ten żyrandol to też jest ściana, ale ona się obraca do gracza ciągle)
  7. Wasze fony

    Ale czyż nie było już takiego tematu?
  8. Galeria Grafik

    Świetne. :)
  9. Moje demo

    Niezłe.
  10. Galeria Grafik

    Tak lepiej. :P
  11. Youtube

    A nieprawda, bo najlepsze komentarze (a przynajmniej tak było parę dni temu) są wybierane na podstawie ilości odpowiedzi, co prowadzi do (mniej więcej tak wyglądających) sytuacji...: A nie, pomyłka, byłoby tak, gdyby "lol" ustawił, że każdy może komentować jego komentarze, gdyż DOMYŚLNIE USTAWIONE JEST ŻE MOGĄ TO ROBIĆ TYLKO OSOBY Z MOICH KÓŁEK <_< (zmieńcie tu!!) przez co nie można odpowiadać na komentarze pod własnym filmikiem przez 90%. Głupota. A propos Więc Google nie wie, czy kliknąć imię, czy E-mail. Nie ma to jak doskonale znać to co samemu się tworzy. A najlepsze jest to, że nie ma ani tego, ani tego, a trzeba kliknąć na swój awatar. :rolleyes:
  12. Galeria Grafik

    Chwalącemu serduszko dał, a innych zignorował. :E
  13. Wasze pulpity

    Ale to ja przerabiałem, w nagłym przypływie nostalgii, nie on... Ja nawet nie hejcę Unity, a teraz znam twoją opinię... >:[
  14. Never heard from ever again

    Hmm, chyba to pamiętam z którejś cutsceny z WW... :thumbsup:
×