Skocz do zawartości

ANtY

Użytkownicy
  • Zawartość

    4771
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    33

Posty dodane przez ANtY


  1. @Temporal nie do końca niestety mogę je zedytowąć bo ziomuś co je robił zapisał w psd połączony napis z tym kompasem z tyłu :<

     

    @nowy_user Dzięki wielkie, bardzo miło jest czytać takie słowa :)

     

    Tymczasem powstała nowa postać do rasy Valrenay - Inżynierka:

     

    bxImmVV.png

     

    32ELQZm.png

     

    S3rWs1J.png

     

    I jak zawsze zapraszam do dodania gry na Steamową wishlistę, namówienia kolegów do zrobienia tego samego :12:
    https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/

    • Super (+1) 1
    • Lubię (+1) 1

  2. Elo,

     

    Odkopałem na dysku stary projekt, który kiedyś robiliśmy ale nie doczekał się momentu żeby ujrzeć światło dziennie.

    Uznałem z waxxem, że może lepiej żeby się nie marnowały te assety i wrzucamy je za darmo - do wykorzystania w prototypach, projektach na studia, czy jako podstawa do większej gry.

     

    promo_gif_3.gif

     

    https://waxx.itch.io/shadow-mines-asset-pack - tu można pobrać za friko

     

    W zamian zapraszam do dodania na wishlistę naszego aktualnego projektu B) https://store.steampowered.com/app/1001040/Glorious_Companions/

     

    promo_gif_2.gif

     

    promo_gif_1.gif

     

     

     

     

    • Super (+1) 4

  3. Pewnie niewiele osób wie o projekcie "Dyzmaken 1.0" wprowadzonym do życia przez administrację GMClanu wiele lat temu. Była to ostateczność, do której uciekli się z powodu drastycznie spadającego poziomu aktywności na forum. Łudzili się wtedy, że nigdy więcej nie powołają się na tę kartę by ratować społeczność wirtyny gmclan.org. Tymczasem wersja 3.0 została uruchomiona...

    • Super (+1) 3

  4. No, coś w tym jest. Trzeba trafić tak, żeby graczowi się wydawało że jest uczciwie i że ma równe szanse. No bo normalnie komputer by jednak zawsze wygrał wybierając optymalne ruchy, więc trochę trzeba kombinować na korzyść gracza.

    U nas jest ten czynnik retardozy (której np wilki mają więcej niż wojownicy wyszkoleni), który sprawia, że częściej podejmują mniej optymalne ruchy. Pewnie też będzie się zmniejszał wraz z rosnącym poziomem trudności.


  5. Dnia 12.01.2019 o 13:45, Chell napisał:

    bardzo ladne, chociaz nie leza mi za bardzo 3 zaokraglone przyciski w rzedzie. moze bys sprobowal je dac w kolumne w tym samym miejscu, albo pobawil sie ksztaltem?

     

    edit: dobra, spojrzalem jeszcze raz i po prostu sie czepiam, bardzo ladne

     

    całkiem możliwe, myślałem żeby przenieść je na lewą strone ekranu i dać w kolumne właśnie

     

    @gnysek yup, logo się przyda tylko nie udało mi sie go jeszcze estetycznie i czytelnie wmontować w to

×