Skocz do zawartości

Wezyr

Użytkownicy
  • Postów

    196
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wezyr

  • Urodziny 01.01.2675

O mnie

  • Skąd
    Piekło
  • Płeć
    Male
  • Adres www

Osiągnięcia Wezyr

Minor User

Minor User (4/13)

0

Reputacja

  1. Witam, Was i przepraszam ze długo nie odpisywałem w temacie ale nie miałem zbyt dużo czasu (przygotowywania do poprawki). Widzę, że rozgorzała dyskusja na temat mojej gry, czy jest ona klonem magnetic joe. Prawdopodobnie was nie przekonam w żaden sposób, lecz chciałbym powiedzieć, że tak nie jest, cały projekt wymyśliłem i opracowałem sam (z kolegą). Dzięki za pozytywne oceny i komentarze, no i jeśli gra wam się spodobała to proszę was o oddanie na nią głosu. http://www.yoyogames.com/games/140515-magnetix Dzięki :)
  2. Cześć, wróciłem po dosyć długiej przerwie. Projekt wrzuciłem na yoyogames, jest to wersja finalna (może będą drobne zmiany/poprawki, w przyszłości nowe wersje jeżeli będę kontynuować projekt). A więc jeśli gra wam się spodobała to liczę na Wasze głosy (pozytywne ofc. :D). DOWNLOAD: NAJNOWSZA WERSJA ps. życzę miłego grania :)
  3. Ukończyłem właśnie nową wersje, nie mam zbyt dużo czasu aby ją opisać ponieważ się śpieszę, ale będę wieczorem i uzupełnie posta. Mam nadzieję, że nie ma żadnych błędów, poziom bonusowy jest jeszcze nie skończony (lecz można go odblokować) więc proszę się nie denerwować :) Download
  4. Napisałeś np., a więc rodzaj i miejsce oznaczenia jest dowolne ?
  5. Hej, mam do was pytanie. W związku z tym podpunktem, z tej strony: W jakim sensie gra musi być otagowana? W creditsach napisane powinno coś być?
  6. Ehh, może nie wiesz jak ciężko projektuje się poziomy. Ale spokojnie może będzie ich więcej.
  7. Wiem, że jest ten błąd, i starałem się poziomy projektować tak aby zawsze pod takim miejscem była pochylona ziemia, lecz mogłem gdzieś zapomnieć o tym. Więc napiszcie mi gdzie można utknąć w ten sposób (w którym poziomie i w jakim miejscu). Mnie od poniedziałku nie będzie, ponieważ wyjeżdżam i wrócę za 10 dni (wrócę 12.08), więc postaram się maksymalnie do niedzieli wydać nową wersję, która będzie zawierać (mam nadzieję): - podział na krainy; - więcej poziom (mam nadzieję dojść do 40, po 10 na każdą krainę); - nowe grafiki (przedmioty zakopane w ziemi: skały, gorąca lawa, kawałki lodu, robaki, kości,...) - nowe mechanizmy (na razie nie jestem pewien, odpychające magnesy, wciągająca czarna dziura, czekam na inne sugestie :)) Po powrocie postaram się wszystko zebrać do kupy, i zrobić już końcową, finalną wersję. ps: Idę zająć się poziomami i będę około godziny 17
  8. No ale o co Wam chodzi z tą grafiką bo nie kumam ? Jak już ktoś napisał, to można w niej liczyć pojedyńcze pixele, ale włączyłem teraz interpolacje i imo jest dobrze.
  9. Aby was pogodzić mógłbym zrobić 2 poziomy trudności normal i hard (jeden z minimapą a drugi bez niej).
  10. A na jaką mam zmienić ?
  11. artimal: Okna gry zwiększyć nie mogę ponieważ są takie wymagania narzucone przez konkurs (gra będzie na psp), lecz mogę zrobić drugą wersję, specjalnie dla was :D zelman: O jakie Ci chodzi logo do wymiany ? Dawidds: Tak, rozdzielczość jest dostosowana do psp, przez to jest trochę ograniczona widoczność bo przy mniejszych grafikach wszystko było jakieś takie nienaturalnie małe, może coś poradzę jak starczy czasu. Postaram się zrobić to co napisaliście w komentarzach: -dodam nowe grafiki; -przestawię grę na 60 klatek; -włączę interpolację; -dodam przerwę po skuciu aby gracz mógł się przygotować; -pomyślę nad jakimiś nowymi obiektami (odpychające magnesy, wciągająca czarna dziura,...); -no i oczywiście nowe poziomy; I mam pytanie, jakie grafiki przydało by się zmienić, kolce jak już mówiłem i wiatraki to tylko prowizorka więc zostaną zmienione na pewno, lecz co jeszcze? No i jeżeli ktoś był by chętny na stworzenie muzyki to proszę o wiadomość :)
  12. Dzięki za pozytywne oceny i komentarze. artimal: Aktualna grafika kolców i tło gry to tylko prowizorka, zmienię je na pewno. Tak samo, dodam różne elementy (jak to określiłeś) zakopane w ziemi i pomysł z krainami też mi przyszedł do głowy ale stwierdziłem że zrobię to później. No i nie mogę nic wykminić z tą muzyką, coś jeszcze poszukam. Grę chciałbym dodać na konkurs yoyogames jeśli się wyrobie z czasem, motyw to podróże a więc jeśli dorobię te różne krainy (lodu, ognia, dżungla,...) to myślę, że będzie tematycznie poprawna. Do zobaczenia jutro.
  13. Nie no z tymi efektami specjalnymi to przesadzacie chyba :D No i co wam nie pasuje w grafice ? Słaba jakość, brzydka, ... ? artimal: jeśli byś mógł mi zrobić jakąś miłą dla ucha muzyczkę to jestem chętny :)
  14. A więc tak, muzykiem to ja nie jestem więc było mnie stać tylko na takie coś, a zakończenie- to jest demko więc chciałem na razie pokazać tylko ogólny zarys gry i końcówkę zrobiłem na szybko. Na razie problemem dla mnie jest brak pomysłów na poziomy. Edit: aha, no i grafiki zmieniać nie planuje ale dodam jakieś nowe jako backgroundy (jakieś skały, pęknięcia,...) żeby była bardziej urozmaicona.
  15. Tytuł: Magnetix Gatunek: zręcznościowa? Opis: A więc w grze poruszamy się magnetyczną kulką która może się namagnesować aby zostać przyciągniętą przez inne magnesy. Musimy tak nią sterować aby dostać się do teleportu i przejść do kolejnego poziomu. Mam nadzieję, że się spodoba no i proszę o oceny. Screeny: DOWNLOAD: NAJNOWSZA WERSJA Stara wersja Starsza wersja
×
×
  • Dodaj nową pozycję...