Już mówię że to inny sposób niż Ty pewnie masz, wraz z siłą naciągu :P
W strzale to jest tak:
Create:
GML
direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)
image_angle=direction
gravity=0.5
Step:
GML
image_angle=direction
Colission Ziemia:
GML
direction_temp = direction;
speed = 0; gravity = 0;
direction = direction_temp;
A w łuku tak:
Create:
GML
nStr = 0;
Step:
GML
direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y)
image_angle=direction
Global Left Button:
Klocek - Change sprite into sprite1
GML
if nStr < 40
nStr += 0.5;
Global Left Released:
Klocek - Change sprite into sprite0
GML
var_obj = instance_create( x, y, strzala);
var_obj.speed = nStr;
nStr = 0;
Draw:
GML
draw_self();
draw_text( 4, 4, nStr);
Zamiast draw_self() u Cb powinno być draw_sprite(sprite_index, image_index, 0, 0);
Mam nadzieje że to wiele tłumaczy :P Jak nie to pytaj :P