Skocz do zawartości

CrySec

Użytkownicy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O CrySec

  • Urodziny 10.10.1992

O mnie

  • Hobby
    Programowanie (C++, Rust, Java, Python)

Osiągnięcia CrySec

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Nazwa wirusa Win32.Heur/Trojan znaczy dokładniej że w pliku mechanizmy heurystyczne systemu antywirusowego odnalazły kawałki kodu które mogą być potencjalnie nie chciane, albo być wirusami. Nic na to nie poradzicie, poprostu to ignorujcie, w waszych programach nie ma żadnego wirusa, jest tak także czasem podczas programowania ;)
  2. No to ja zapytam czy można używać zasobów na otwartej licencji??
  3. Już mówię że to inny sposób niż Ty pewnie masz, wraz z siłą naciągu :P W strzale to jest tak: Create: GML direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) image_angle=direction gravity=0.5 Step: GML image_angle=direction Colission Ziemia: GML direction_temp = direction; speed = 0; gravity = 0; direction = direction_temp; A w łuku tak: Create: GML nStr = 0; Step: GML direction=point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) image_angle=direction Global Left Button: Klocek - Change sprite into sprite1 GML if nStr < 40 nStr += 0.5; Global Left Released: Klocek - Change sprite into sprite0 GML var_obj = instance_create( x, y, strzala); var_obj.speed = nStr; nStr = 0; Draw: GML draw_self(); draw_text( 4, 4, nStr); Zamiast draw_self() u Cb powinno być draw_sprite(sprite_index, image_index, 0, 0); Mam nadzieje że to wiele tłumaczy :P Jak nie to pytaj :P
  4. Przepraszam, ale w jakim sensie obróciła?? Strzala przeciez leci i spada tak jak powinna, czyli wbija sie grotem w ziemię.
  5. Twój problem jest bardzo prosty :P Usun warunek if vspeed > 0 w stepie strzaly i linijke direction=point_direction(x,y,x,y+180) i po wszystkim ;) Jesli strzelasz w dół to vspeed jest większe od 0 wiec kierunek jest ustawiany dokladnie pod strzale i leci ona w dół :)
  6. Ponieważ nacisnełeś klawisz Insert na klawiaturze. OVR znaczy że będzie zastępywał znak za kursorem edycji tekstu. INS że będzie wstawiał znak nie usuwając tego za kursorem edycji. Czyli taki jest standardowo podczas używania dowolnego edytora tekstu.
  7. CrySec

    Prośba o test programu

    Windows XP SP3 AMD Athlon X2 5200+ 2 GB RAM Sapphire Radeon HD4850 Wyswietla: 273 FPS Wszystko działa, efekt ładny :))
  8. CrySec

    Chcesz avatar?

    Wymiary: 100x100 Tematyka: Game Maker ;P ( Ale nie logo ) moze byc to jakis smok a pod nim jakis kawalek kodu xD Kolorystyka: Niebieski, zadnego innego :P Tekst: SemiDraQon na dole wysrodkowane albo po prawej Reszta efektow wedlug twojego uznania, jakies efekty sie przydadza :) Z góry dzięki
  9. Hmmm... Jeśli używasz GM7.0 to możesz użyć funkcji: set_automatic_draw( false ); umieszczasz ją w create, a potem dajesz jakiś warunek i dajesz w nim screen_redraw(); Używam tego w moich grach 3D gdzie po użyciu tego w odpowiedni sposób zyskuje około 8000 FPS zamiast max 85 FPS :D
  10. Ale zastanów się chwilę... HDR'y nie są tworzone przez .dll'e tylko przez shadery... Po drugie programy do edycji fotografi zanim wprowadzą efekt HDR potrzebują trochę czasu... Jak to wpłynie na szybkość działania gry?? A same wymagania gry to będą karty z Shader Model 3.0... Bo HDR na kartach z SM2.0 to przymula ze az się grać nie da...
  11. Chciałbym się dowiedzieć jaki zbiór funkcji posiada biblioteka DSS.dll ( Ta od plików tekstur ) i co zwracają, oraz jakiego pakera do plików najlepiej używać ( Np. pakującego i wypakowującego w czasie rzeczywistym z plików w stylu Textures.pak ) :))
×
×
  • Dodaj nową pozycję...