Skocz do zawartości

pivot18

Użytkownicy
  • Zawartość

    361
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

O pivot18

  • Tytuł
    Forum Veteran
  • Urodziny 02/05/1998

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Tlen
    Nie mam tlenu ;<

Profile Fields

  • Skąd
    jesteś?
  • Płeć
    Male
  1. Blocks Wolrd

    World - bo pewnie chodzi o nazwę ( Wolrd wtf? ) duplikat - chyba wiadomo.. Może bym sprawdził ale coś download nie działa.. A po samych screenach nie zapowiada się zbyt fajnie.
  2. Logo do gry..

    Witam. Szukam kogoś kto zrobi dla mnie logo do gry. Obraz w wielkości 464x188 Napis: Zombie City Tak aby część "Zombie" była tak jakby zgniła/zielonawa, a "City" taka z szarych cegieł. Ma być sam napis bez jakiegokolwiek tła. Oczywiście creditsy będą!
  3. Rysowanie zdezaktywowanego obiektu

    Akurat teraz używam sprite_create_from_screen(..) ale robi to też grafikę myszki (która jest na ekranie) i innych elementów (Jak HUD)
  4. Witam. Ostatnio robiąc menu pauzy w grze zauważyłem jeden problem. Nie wiem co zrobić aby zdezaktywowane obiekty były rysowane w grze.. Dodatkowo się spytam tak trochę głupio. Jak sprawdzić ostatni room w którym się było? (room_previous to chyba nie to ;x) z góry dzięki.
  5. Zombie City

    Prawda ,ta gra nie będzie zbyt realistyczna (w dobrym tego słowa znaczeniu). E: Jak skończę robić silnik ,to dodam jakieś screeny.
  6. Zombie City

    Co prawda klas tutaj nie będzie, ale będziemy zdobywać punkty specjalizacji (od 6 poziomu) i będzie to nam usprawniać grę. Na pewno nie będzie też zbyt prostych rozmów i liniowości.
  7. Zombie City

    @Kiełbasa Krakowska Powiedzenie że gier z zombie było dużo ,to wcale nie powód żeby powiedzieć że będzie gra słaba, co chwile wychodzą gry/filmy nieumarłymi hordami a jednak ludziom nadal się podoba. Zresztą, to tak samo jakbyś powiedział że Alien Territory jest skazane na porażkę bo przecież mieliśmy już Alien vs Predator, Alien Swarm czy Alien Breed, A jeśli chodzi o grafikę ,to wiadomo że trzeba zmienić, ale i tak najważniejsza jest grywalność! E: Dodałem jakąś tam linijkę tekstu to opisu gry.
  8. Zombie City

    @Explosivo Napisałem że screeny z testów dlatego nie ma tego całego "miasta" ;d A co do screena 7 do poprawiłem. @lenin Oczywiście miny będą, a wieżyczek będzie 5 różnych. (Niby mało ale sądzę że naprawdę starczy.) @Topic Jeśli chodzi o grafike, to podłoge i ściany zmienie na 100%. Akurat tak trafiło się z tymi kwadratowymi ścianami. A jeśli chodzi o sklep (Patrz screen 6), to może tak wyglądać? Jeśli chodzi o wieżyczki ,to nie będzie to coś co będzie zabijać zombie za nas, to tylko taka jakby "pomoc" będzie.
  9. Zombie City

    Tytuł: Zombie City Gatunek: Topdown RPG zombie shooter Opis: Głównym naszym celem jest przybycie do miasta i zniszczenie źródła infekcji, przy okazji spotykajac różnych ludzi i pokonując tysiące zombie. Rozgrywka będzie nieliniowa, robimy co chcemy i kiedy chcemy byle zrobić to co musimy. (Będzie 6 bossów + 4 dodatkowe) W naszym składzie broni znajduje się około 50 broni , ale w samej grze będziemy mogli dysponować tylko 2 broniami naraz, z czego pierwsza to moze byc każda bron, a druga to tylko jakiś pistolet/uzi. Używamy także granatów oraz do pomocy budujemy wieżyczki. Aby można było powiedzieć że gra ma elementy RPG (Bo ma) to dodam że zbieramy doświadczenie (I nabijamy poziomy) układać sobie odznaki (Odznaki to takie przedmioty które dają bonusy np. większa szansa na strzał krytyczny, więcej obrazeń etc. Z potworów wypada kasa ,którą wydajemy w sklepie. W grze możemy wyróżnić 4 poziomy trudności Easy, Normal, Hard, Hell. Z czego to ostatnie (Hell) będzie dostępne po przejściu gry. Hell będzie niby tak samo trudne jak Hard, ale jednak bossy będą wymagać innych trudniejszych strategii. No cóż. Trudno o tym dużo pisać ,trzeba czekać aż wydam jakieś demo czy coś. (czasami będę coś dopisywał do opisu.) Autorzy: Programowanie: Ja (Pivot18) Fabuła: Ja (Pivot18) Grafika: Ja (Pivot18) Muzyka: Chwilowy brak Screeny: Screen 1 Screen 2 Screen 3 Screen 4 Screen 5 Screen 6 Screen 7 PS.Puki co screeny są z map testowych(Nie ma to nic wspólnego z pełną wersją gry). W grze dopiero dodam miasto. PS2.Grafika, zgodzę się, jest brzydka, ale zapewne część zostanie zmieniona.
  10. Nad czym aktualnie pracujesz?

    http://screenshooter.net/9914128/nrktocs Taki sobie RPG shooter. ;d Zrobię zapowiedź jak skończę robić silnik.
  11. Namierzanie najbliższego wroga

    @HuderLord Samo collision_line nic tutaj nie zrobi. @Topic Dzięki za pomoc. Wydaje się ze działa. Temat do zamknięcia.
  12. Namierzanie najbliższego wroga

    A jak mogę je "wyeliminować"? zdezaktywować chwilowo? Dobra, nie wiem.
  13. Witam. Ostatnio robiąc skrypt dla wieżyczki zauważyłem że ma problemy z namierzaniem wroga. Chodzi to to, że nie wiem co zrobić, aby nie namierzał wroga który akurat jest za ścianą. Graficznie chodzi mi o to. http://screenshooter.net/9914128/vaqadbl X powinien namierzać Y ,ale Z jest niestety bliżej i dlatego jest namierzany. Puki co używam instance_nearest() Z góry dzięki. Jeśli temat był to oznacza że nie potrafię szukać o.O
  14. Mozilla i Google Obrazki

    Prawdopodobnie wirus gdyż to by było dziwne żeby tak się działo. Czasami mam trochę podobny problem że mi wolno chodzi każda przeglądarka. A jeśli nie masz nic przeciwko usunięciu używanych programów na chwile to spróbuj tak Włącz GM'a ,zrób jakiś obrazek coś narysuj jakąś kropkę. Zostaw ten Gm z obrazkiem i wyloguj (Nie przełącz użytkownika) W tedy wszystkie programy i niektóre wirusy się dezaktywują. Ale tylko Gm się zapyta czy zapisać to ty dajesz anuluj i powinno być ok. Jeśli p tym włączysz Mozille i nic się nie zmieniło to po prostu jakiś błąd albo wirus w plikach Mozilli.
  15. obracanie postaci i inne

    Jeśli nie wiesz FAQ jest pod tym linkiem https://gmclan.org/index.php?czytajart=7 Ale zeby nie offtopowac to powiem ci jak zrobić strzelanie przyjaciół do wrogów No dobrze W step przyjaciela if distance_to_object(obj_postac) > 100 //sprawdzamy czy bohater jest w zasiegu 100 pix { znalazl_mnie = 1 //w step oczywiscie dajesz za znalazl_mnie = 0 gdyz ten kod powoduje ze nasz przyjaciel wie ze nas widzi } if znalazl_mnie = 1 and distance_to_object(obj_postac) > 100 { //kod na chodzenie za graczem } instance_nearest(obj_wrog) = najblizszy_wrog //namierzamy najbliższego wroga if distance_to_point(x.najblizszy_wrog,y.najblizszy_wrog) < 60 { //kod na strzelanie w wroga } i powinno dzialac xd oczywiście człowiek popełnia błędy
×